AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg har alltid hatt veldig små areolaer. Er naturlig tynn, men har hatt 65C og D i bh-størrelse i et par år(som ikke akkurat er lite til kroppen min). Puppene i seg selv er jo ikke store, på en gjennomsnittlig kvinne ville de ha vært supersmå, men til min nette kropp er de ganske moderat store, vil jeg si. Jeg var i USA i 2 mnd i sommer, og la på meg...hold dere fast: 10 kg. Jeg har gått ned igjen nesten alt, men sitter igjen med et spørsmål. Puppene mine ble selvsagt litt større, men det gjorde også areolaene. De er jo ikke store, men de har blitt meget tydelig større, og jeg merker at jeg HATER det. Derfor lurer jeg: er det kun store pupper som har store areolaer? Det er jo ganske logisk at mindre pupper har mindre areolaer, mens større pupper har større areolaer. Men nå som puppene også går tilbake til normal større, vil vel ikke areolaene bli mindre? Sikkert en filleting, men jeg liker ikke når kroppen beveger seg i feil retning, hvis dere skjønner... Anonym poster: d8294a2ee67772ebbec2b5e876f8bafc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Det er genetisk, men noen forandringer kan påvirke dem ja. Som graviditet og vektøkning. Anonym poster: 25b2fe42c5f93abe4e1990d3d85f4f8b
Minya Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Pupper kommer i alle farger og fasonger, med små og store areolaer fullstendig uavhengig av størrelse. Jeg har relativt store pupper, og areolaer på størrelse med tjuekroninger. En venninne av meg har tre størrelser mindre, men større areolaer. En annen venninne har mellomstore pupper og bittesmå areolaer. Listen er lang og det finnes ikke en eneste kvinne i verden som har pupper som er helt like noen andre sine. Når kroppen forandrer seg gjennom livet, er puppene også en del av kroppen, så de forandrer seg de også. Det er også vanlig at de forandrer seg om du går fort opp eller ned i vekt, eller når man trener mye.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Det har ingen sammenheng, og areolastørrelse har med hormoner helt fra fødsel å gjøre. De kan også økes i størrelse ved graviditet. Jeg har 75C og relativt store areolaer, men ikke store brystknopper. Jeg har store også om jeg går opp og ned i vekt, og knoppene endrer seg ikke. Er ikke fornøyd med det overhodet, og føler som deg at det passer bedre på store bryster - men sånn er nå engang genene mine da Anonym poster: 194fb4b24e9e3af31b410d5095a3e77b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå