AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 P.g.av helsa, må jeg ha noe veldig lettvint, og håpet på gode tips her Vi blir 8 voksne. Tenkte jeg skulle kjøpe Toro brownies, den skal jeg klare å ta i en langpanne og steke. Rullekake kjøper jeg, for det er favoritten til de eldre, og ellers tenkte jeg å runde av med druer og twist. Mangler jeg noe, eller holder det med brownies og rullekake til hovedserveringen? En skal vel alltid ha 3 ting? Forslag? En annen ting - når inviterer dere til bursdag? På selve dagen,enn om det er ukedag,eller inviterer dere til kaffe på lør eller søn? Anonym poster: 881328238e81c712a4484b147c5c267c
Pria Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Hvis du er for syk til å bake selv ville jeg heller fått noen til å bake, Kjøpe-rullekake smaker jo helt jævlig. Eller er twist og frisk frukt veldig fint. Jeg ville hatt en bløt- eller marsipankake- den kan du bestille hos en baker. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Er kronisk syk og har ikke så lett for å bake å styre på med ting ja, så enkelt må det være Har desverre ingen om kan bake for meg, vi er ikke sånn i vår familie.. Å bestille bløtkake / marsipankake er god ide, men tror ikke vi er så glad i bløtkaker / masipankake i vår familie. Men jeg kan ta en tur på bakeri å se hva kaker de har. Anonym poster: 881328238e81c712a4484b147c5c267c
Gjest GetOverIt Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Jeg pleier å invitere på selve bursdagen, gjerne på ettermiddagen hvis det er en ukedag. Toro sin brownies er veldig god, så den kan du trygt bruke Ellers syns jeg det høres greit ut med rullekake, druer og twist. Hvis du har plass i fryseren så kan kanskje iskake være et alternativ? Lykke til med bursdagsfeieing, håper dagen blir flott
~white lady~ Skrevet 1. oktober 2012 #5 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg synes nå Toro sine kakeblandinger er fryktelig søte jeg da, ser man på innholdsfortegnelsen inneholder pakkene mest sukker, dernest hvetemel, osv. Til voksenbursdager bruker jeg å servere noe varmmat eller en pastasalat, men det er jo strengt tatt ikke nødvendig om du bare skal ha et kaffeselskap. Hva med å kjøpe ferdige kaker i frysedisken? Tropisk Aroma er faktisk ganske god, med vanilje is til. Og så ei skål med druer og jordbær, det burde holde
Djungelvrål Skrevet 1. oktober 2012 #6 Skrevet 1. oktober 2012 Den frosne daimkaka er veldig god. Eller så har du pavlovakake. Ferdigkjøpt marengsbunn, krem/vaniljekrem og frukt oppå f.eks jordbær. Godt og lettvint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå