Gå til innhold

forslag til servering i voksenbursdag

Fremhevede innlegg

Skrevet

P.g.av helsa, må jeg ha noe veldig lettvint, og håpet på gode tips her :) Vi blir 8 voksne.

Tenkte jeg skulle kjøpe Toro brownies, den skal jeg klare å ta i en langpanne og steke. Rullekake kjøper jeg, for det er favoritten til de eldre, og ellers tenkte jeg å runde av med druer og twist.

Mangler jeg noe, eller holder det med brownies og rullekake til hovedserveringen? En skal vel alltid ha 3 ting? Forslag?

En annen ting - når inviterer dere til bursdag? På selve dagen,enn om det er ukedag,eller inviterer dere til kaffe på lør eller søn?

Anonym poster: 881328238e81c712a4484b147c5c267c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er for syk til å bake selv ville jeg heller fått noen til å bake, Kjøpe-rullekake smaker jo helt jævlig. Eller er twist og frisk frukt veldig fint. Jeg ville hatt en bløt- eller marsipankake- den kan du bestille hos en baker.

• Liker 2
Skrevet

Er kronisk syk og har ikke så lett for å bake å styre på med ting ja, så enkelt må det være :) Har desverre ingen om kan bake for meg, vi er ikke sånn i vår familie..

Å bestille bløtkake / marsipankake er god ide, men tror ikke vi er så glad i bløtkaker / masipankake i vår familie. Men jeg kan ta en tur på bakeri å se hva kaker de har.

Anonym poster: 881328238e81c712a4484b147c5c267c

Gjest GetOverIt
Skrevet

Jeg pleier å invitere på selve bursdagen, gjerne på ettermiddagen hvis det er en ukedag.

Toro sin brownies er veldig god, så den kan du trygt bruke :) Ellers syns jeg det høres greit ut med rullekake, druer og twist. Hvis du har plass i fryseren så kan kanskje iskake være et alternativ?

Lykke til med bursdagsfeieing, håper dagen blir flott :)

Skrevet

Jeg synes nå Toro sine kakeblandinger er fryktelig søte jeg da, ser man på innholdsfortegnelsen inneholder pakkene mest sukker, dernest hvetemel, osv.

Til voksenbursdager bruker jeg å servere noe varmmat eller en pastasalat, men det er jo strengt tatt ikke nødvendig om du bare skal ha et kaffeselskap.

Hva med å kjøpe ferdige kaker i frysedisken? Tropisk Aroma er faktisk ganske god, med vanilje is til.

Og så ei skål med druer og jordbær, det burde holde :)

Skrevet

Den frosne daimkaka er veldig god. :) Eller så har du pavlovakake. Ferdigkjøpt marengsbunn, krem/vaniljekrem og frukt oppå f.eks jordbær. Godt og lettvint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...