Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Dessverre er det ikke tull... Men nå sporer ting heeeeelt av her.

De som føler for å svare:

Største gjenstanden du har (fått) presset inn i en kroppsåpning?

Jeg er ikke så veldig kinky når det gjelder diverse gjenstander, så mitt (kjedelige) svar må bli penis i vagina :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig kinky når det gjelder diverse gjenstander, så mitt (kjedelige) svar må bli penis i vagina :fnise:

Disse kommer da i høyst varierende størrelser :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Disse kommer da i høyst varierende størrelser :opplyser:

Det er riktig, men spørsmålet ditt gjaldt den største gjenstanden man har (fått) presset inn i en kroppsåpning. Jeg vet ikke om penis kan regnes som en gjenstand, i alle fall har jeg hatt nærkontakt med noen som det var problematisk å presse inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig, men spørsmålet ditt gjaldt den største gjenstanden man har (fått) presset inn i en kroppsåpning. Jeg vet ikke om penis kan regnes som en gjenstand, i alle fall har jeg hatt nærkontakt med noen som det var problematisk å presse inn :(

Da er svaret "En gigapikk på X cm lengde og vanvittige Y cm i omkrets!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da er svaret "En gigapikk på X cm lengde og vanvittige Y cm i omkrets!"

Herregud da mann, jeg vil da ikke bli sprengt i stykker. Det er ikke godt engang når de er ekstremt store.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da mann, jeg vil da ikke bli sprengt i stykker. Det er ikke godt engang når de er ekstremt store.

Halve KG er nok uenig med deg... Aldri vert et sted der det er så mange megapikk-oholikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Halve KG er nok uenig med deg... Aldri vert et sted der det er så mange megapikk-oholikere.

Du skal ikke tro alt du leser. Jeg foretrekker normalvariasjonen :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tro alt du leser. Jeg foretrekker normalvariasjonen :).

Som ennå er langt over egenmålet ;)

Uansett, vi venter på målene fra megapikken du traff! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken/halsen. Kysser du meg der er jeg din. Synd jeg ikke opplever det så altfor ofte, dere går jo rett forbi å ned til puppene! :(

Enig. De tror vell at vi tenner mer på bryststimulanse, går jeg ut ifra? Synd, trist, leit (for dem, vell og merke;) ).
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Som ennå er langt over egenmålet ;)

Uansett, vi venter på målene fra megapikken du traff! :opplyser:

Tror du jeg har målebånd på lur om jeg nå skulle få en mann i sengen eller hvor det måtte være? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg har målebånd på lur om jeg nå skulle få en mann i sengen eller hvor det måtte være? :ler:

Gjør ikke alle kvinner dette? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg har målebånd på lur om jeg nå skulle få en mann i sengen eller hvor det måtte være? :ler:

Jeg veit ikke hvor jeg skal skrive dette, så jeg tar det her. Jeg drømte at du og guybrush kom og bodde hos meg en helg. Jeg var litt flau for at det var rotete og at jeg ikke hadde lagd mat til dere, og rett før dere dro, så fant jeg ut at du hadde ligget med en kamerat av meg som kom på besøk en av dagene.

Oh lord, jeg vet det er teit å fortelle om drømmene sine, men dette måtte ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg veit ikke hvor jeg skal skrive dette, så jeg tar det her. Jeg drømte at du og guybrush kom og bodde hos meg en helg. Jeg var litt flau for at det var rotete og at jeg ikke hadde lagd mat til dere, og rett før dere dro, så fant jeg ut at du hadde ligget med en kamerat av meg som kom på besøk en av dagene.

Oh lord, jeg vet det er teit å fortelle om drømmene sine, men dette måtte ut.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Dessverre er det ikke tull... Men nå sporer ting heeeeelt av her.

De som føler for å svare:

Største gjenstanden du har (fått) presset inn i en kroppsåpning?

258848-7-1258563828440.jpg

Denne. Den er jo egentlig ikke gigantisk, men siden den er steinhard og ganske så "firkanta", så var det litt vanskelig. Både i nr 1 og 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne. Den er jo egentlig ikke gigantisk, men siden den er steinhard og ganske så "firkanta", så var det litt vanskelig. Både i nr 1 og 2.

Bare fordi jeg er nysgjerrig: Var det noen som utfordret deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...