Gå til innhold

Lesbiskes seksualliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble sittende med en kompis for en stund siden (flere år siden faktisk) og diskutere dette temaet. Leste noe i går som minnet meg på det.

Han mente at de lesbiske måtte jo føle at de manglet noe essensielt siden han mente og vite at "alle" lesbiske par brukte dildoer osv.

Jeg er såpass uvintende om hva som er "vanlig" for lesbiske par så tenkte likesågodt å slenge frem min kompis's påstand og se om det kommer noen opplysende svar..

Jeg antar vel at det er like stor forskjell på seksuallivet til lesbiske par som på heterofile par..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som ønsker seg runketråd??

Anonym poster: f674324cf2fd8995284752686c2b9b97

Skrevet

Selvfølgelig!!

For jeg ba jo om detaljert beskrivelse hva lesbiske gjør i akten...

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, men jeg ligger stort sett med damer, og jeg føler ikke at jeg mangler noe essensielt. Ikke-penetrativ sex gir meg mye mer enn penetrativ sex, og det hører til sjeldenhetene at jeg bruker dildoer. Det blir stort sett bare om dama jeg ligger med ønsker det. Det at man liker å bli penetrert, og bruker dildoer til det formålet, betyr for øvrig ikke at man føler at man mangler noe, det betyr bare at man liker å bli penetrert. En dildo kan være et praktisk verktøy, men de aller fleste er utstyrt med tunge/fingre/knyttnever også.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, men jeg ligger stort sett med damer, og jeg føler ikke at jeg mangler noe essensielt. Ikke-penetrativ sex gir meg mye mer enn penetrativ sex, og det hører til sjeldenhetene at jeg bruker dildoer. Det blir stort sett bare om dama jeg ligger med ønsker det. Det at man liker å bli penetrert, og bruker dildoer til det formålet, betyr for øvrig ikke at man føler at man mangler noe, det betyr bare at man liker å bli penetrert. En dildo kan være et praktisk verktøy, men de aller fleste er utstyrt med tunge/fingre/knyttnever også.

Takk for svar :) Stemmer mer med hva jeg trodde kontra kompisen min :)

Skrevet

Jeg og dama bruker ofte dildo eller strapon, men vi føler ikke at vi mangler noe som helst. Vi har jo alt vi kan ønske oss - så forstår ikke hva vi skal mangle? :vetikke:

At man liker penetrering er ikke det samme som å si at man liker å ha sex med en mann, det er heller ikke slik at man kommer til å savne å ha sex med en mann - fordi man liker penetrering.

Å være lesbisk handler om veldig mye mer enn kun sex.

Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...