Gå til innhold

Oralsex...motta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plukker opp denne fra en annen tråd så den ikke kuppes.

Leser at flere jenter ikke liker å motta oralsex.

Kan dere jenter/kvinner som ikke liker å motta fortelle hvorfor..

Eventuelt, om du ikke likte før..men liker nå..hva skjedde?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

Liker det om jeg vet at jeg er ren og har vasket meg nedentil. Har jeg ikke dusjet samme dag har jeg virkelig problemer med å nyte det. Får tanker inni hodet om at jeg lukter stygt, smaker ekkelt osv..

Har nemlig hatt mine traumer med tidligere kjærester som ikke hadde vett til å holde utstyret sitt rent....hvitt seigt belegg og hvite små klumper som jeg har måttet svelge bort under suging fordi jeg ikke turte å si noe.

Blir kvalm når jeg tenker på det :-s

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg likte det ikke da jeg var yngere, mest fordi jeg ikke likte å være i fokus og jeg ikke klarte å se hva han fikk ut av det i det hele tatt. Pluss usikkerhet mtp lukt, utseende, smak osv. Rent fysisk har jeg alltid elsket det, men det har ikke alltid vært like lett å bare ta imot.

Men jo tryggere jeg ble på meg selv jo bedre ble det, og da jeg ble sammen med en som nesten kan kalles pussy worshiper måtte jeg egentlig bare komme over den sperren :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Misliker det kun når det er elendig utført. Dvs, biting , kun kiling osv.

Ellers, i love it;)

Anonym poster: c658e7094ab7550c8528e2abb4892a71

Skrevet

Har aldri likt det. Synes rett og slett det er veldig, veldig ekkelt..*grøss* :sjenert:

Skrevet

Har aldri likt det. Synes rett og slett det er veldig, veldig ekkelt..*grøss* :sjenert:

Klarer du si hvorfor du mener det?

Skrevet

Når jeg var yngre gikk det på usikkerhet rundt dette med hygiene og smak. Jeg var stresset for dette, og klarte derfor ikke slappe helt av og nyte det.

Jeg kunne si ja til å motta dersom jeg nettopp hadde dusjet, men fortsatt var det litt sånn "meh".

Det var ikke vondt, men det var heller ikke godt. Jeg lot ham gjør det avogtil, men ikke for min skyld.

En annen ting var også at han ikke utførte det på en måte som jeg likte - og jeg klarte ikke helt sette fingeren på hva som kunne gjøres annerledes.

En tredje ting var at jeg ikke var glattbarbert, noe som tok bort litt av sensitiviteten. Dette oppdaget jeg ikke før jeg ved ei feiltakelse tok bort alt, og DA ble det langt mer følsomt.

I tillegg endret han noen av teknikkene - og dermed elsker jeg det.

Men fortsatt vil jeg være nokså nydusjet, dette også fordi han og jeg liker å inkludere slikking lengre bak - og det klarer jeg ikke helt nyte om jeg ikke er helt ren. Han bryr seg ikke.

Anonym poster: de3d3d0183eeefd468a2501d6518ea32

• Liker 1
Skrevet

Klarer du si hvorfor du mener det?

Uten at det høres teit ut? Usikker.. :sjenert:

Det er vel noe med at jeg ikke liker tanken på at noen skal ha trynet sitt i underlivet mitt. Blir så stressa for hvordan det ser ut, lukter, smaker osv., at jeg får veldig vondt i hodet, og uansett om det da føles godt, så merker ikke jeg noe til det, for da er jeg så stressa at jeg egentlig fryser litt fast.. Mental sperre kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å si, egentlig. Aldri likt det. Har vel noe med at jeg ikke klarer å nyte at han har hele trynet sitt der nede, som flere har sagt. Det blir bare så, ja, ubehagelig.. Så med mindre han eeeelsker å gjøre det klarer jeg meg veeldig fint uten!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva inneholder et forspill for dere kvinner som ikke vil motta oralsex?

Anonym poster: 39213b0c9ca702dc065669bb19a1ec48

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker det fordi det er godt, men misliker det fordi jeg tenker for mye. Er redd det skal være ubehagelig for han, også overstyrer tankene slik at man ikke kan nyte det.

Kan godt motta det om jeg kommer rett fra dusjen og han liker å gjøre det, men fortrekker heller å gi enn å ta på den fronten!

Anonym poster: 559356d3387a12c4b6ebdefd4bbf8781

Skrevet

Jeg var heller ikke så glad i det før, noe fordi jeg syns det var litt kleint og fordi jeg ikke syntes det var noe godt. Etter jeg møtte kjæresten er jeg derimot blitt veldig glad i det. Har virkelig oppdaget hvor godt det kan være og det å se hvordan kjæresten i tillegg nyter og blir tent av det forsterker min opplevelse. Foretrekker å ha dusjet samme dag men kan også motta hvis dusjen var gjort dagen i forveien og vi ikke har hatt sex i mellomtiden.

Anonym poster: 13af67eef54550f5e11187037539794e

Skrevet

jeg kan ikke forstå det? Jeg forguder oralsex! De som syns oralsex er overvurdert har aldri mottat oralsex fra en som virkelig veit hva'n driver med :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Eneste grunnen til at jeg ikke var hysterisk glad i oralsex før var i hovedsak pga veldig mye spyttbruk hos mine ekser kombinert med at jeg er litt snodig sammensatt og kan få uvi omtrent når som helst om jeg ikke tar forholdsregler.

For mye spytt og kroppsvæsker i skjedeområdet betyr som regel masse bakterier gnidd oppi urinrøret mitt, og det er himla upraktisk.

Mannen min er derimot svært flink, men jeg ber nok ikke om det ofte nok av gammal vane. :fnise:

Skrevet

Er ikke dame men sliter litt med å motta oralsex selv. Synes det er kjempegodt og synes egentlig nesten det er like godt som resten av sexen tilsammen, men klarer ikke å slappe av og nyte lenger enn noen få øyeblikk (halvt minutt kanskje).

Blir stressa av å være i sentrum/fokus og tenker bare at "ååhh nå begynner hun sikkert å kjede seg, hun liker det sikkert egentlig ikke, nå synes hun sikkert jeg er egoistisk" etc :/

Anonym poster: 02c0f073e5a811c2742171e92995ecec

Skrevet

Når jeg var yngre gikk det på usikkerhet rundt dette med hygiene og smak. Jeg var stresset for dette, og klarte derfor ikke slappe helt av og nyte det.

Jeg kunne si ja til å motta dersom jeg nettopp hadde dusjet, men fortsatt var det litt sånn "meh".

Det var ikke vondt, men det var heller ikke godt. Jeg lot ham gjør det avogtil, men ikke for min skyld.

En annen ting var også at han ikke utførte det på en måte som jeg likte - og jeg klarte ikke helt sette fingeren på hva som kunne gjøres annerledes.

En tredje ting var at jeg ikke var glattbarbert, noe som tok bort litt av sensitiviteten. Dette oppdaget jeg ikke før jeg ved ei feiltakelse tok bort alt, og DA ble det langt mer følsomt.

I tillegg endret han noen av teknikkene - og dermed elsker jeg det.

Men fortsatt vil jeg være nokså nydusjet, dette også fordi han og jeg liker å inkludere slikking lengre bak - og det klarer jeg ikke helt nyte om jeg ikke er helt ren. Han bryr seg ikke.

Anonym poster: de3d3d0183eeefd468a2501d6518ea32

Jeg er på første avsnitt av denne fortsatt.

Anonym poster: 657941ac914a0af04183efee27705fdb

Skrevet

Slikket kona i minst et kvarter i går, samt fingret henne vaginalt og analt og rimmet henne. Trenger vel ikke å si at hun elsket det. Holdt det gående i et par timer. Hu hei!

Anonym poster: a5900612e19a657ad86d67970ea019cc

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dame men sliter litt med å motta oralsex selv. Synes det er kjempegodt og synes egentlig nesten det er like godt som resten av sexen tilsammen, men klarer ikke å slappe av og nyte lenger enn noen få øyeblikk (halvt minutt kanskje).

Blir stressa av å være i sentrum/fokus og tenker bare at "ååhh nå begynner hun sikkert å kjede seg, hun liker det sikkert egentlig ikke, nå synes hun sikkert jeg er egoistisk" etc :/

Anonym poster: 02c0f073e5a811c2742171e92995ecec

Det må du ikke gjøre. Jeg elsker å gi oralsex, og jeg går gjerne ned på min partner når som helst. Det er tennende å vite at han setter pris på det og jeg hører han nyter og kommer med små stønn :nigo:

Jeg elsker å motta oralsex også nå. Men når jeg var yngre klarte jeg det ikke. Jeg var redd det luktet mm... "dumme meg" siden jeg har gått glipp av så mase god sex.

• Liker 1
Skrevet

Før likte jeg ikke å motta (eller å slippe meg løs i senga) fordi jeg var sjenert over musa mi (og kroppen generelt) og hadde mye tilfeldig sex. Nå har jeg slått meg til ro med min kjære og elsker å ha alle typer sex med han.

Anonym poster: adc617860aa62dbe7e56aaf89d95a769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...