Gå til innhold

Sent ute!

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste av dere synes sikkert dette høres teit ut, men jeg skammer meg fortsatt over å ha vært så sent ute med å ha sex.

Jeg hadde sex for første gang da jeg var 20, nå er jeg 22. Likevel plager det meg så intenst at jeg ikke hadde sex før. Terskelen for å gjøre det føltest bare så latterlig stor. Så det tok så lang tid! Men det suger, jeg hadde jo sjansen allerede da jeg var 15! Men så har jeg vært så latterlig sjenert av meg da.

Synes dere jenter det er et problem at jeg var sent ute med å ha sex? Kan legge til at jeg var desperat som et uvær spesielt fra 18 år og utover. Men jeg fikk meg seriøst ikke til å gjøre det, altfor sky på akkurat det der.

Jeg rotet med en del jenter, roting var aldri en big deal, og hadde et par ganske åpenbare tilbud fra jenter da jeg var yngre(15-17),. En gang prøvde en jente å gripe etter pikken min nede i buksen mens vi lå ved siden av hverandre, men jeg nærmest smelte hånden hennes unna, selv om jeg hadde lyst! Og det var fordi jeg syntes jeg hadde for mye hår på pikken. Så fant jeg jo på unnskyldninger i farten i hodet mitt da.

Dessuten var jeg nok ganske deprimert fra 18 og opp mot da jeg fylte 20, og da følte jeg at jeg hadde null drag what so ever. Selve jomfrudommen fikk jeg tatt i militæret med en jente som egentlig bare tok kontroll og dyttet meg inn på rommet, var ganske greit det sånn sett :-) endelig liksom. hehe.

Man pleier å si at folk har mørke hemmeligheter som de ikke forteller andre om. Vel, dette er min mørke hemmelighet! Er ikke det patetisk. Det er jo faen ingen big deal! Men det er det likevel. Noen som skjønner meg? Hvordan kan jeg ligge våken og tenke på dette langt over 2 år etter jeg fikk meg? Jeg har jo hatt meg en del ganger etter det liksom. Kan ikke noen bare si til meg at dette ikke er et problem, please?

Pinlig hilsen gutt 22.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, dette er IKKE noe å skamme seg over!! Jeg for min del synes at folk nå til dags har sex alt for tidlig. Rundt 20 år er ikke for sent, det er heller en helt passende alder der du mest sannsynlig faktisk var moden nok til å ha sex i motsetning til mange andre som har mistet jomfrudommen i alt for ung alder.

Dette er IKKE et problem. Ikke tenk mer over det og nyt heller alle årene du har foran deg :)

Selv hadde jeg sex for første gang da jeg var 19, og følte det var passelig alder. Hadde mange sjanser før det, men følte meg ikke klar :)

Anonym poster: e663d9ef658bf558f703fb473f99846b

• Liker 2
Skrevet

Ja, det kan jeg lett si til deg: Det ER ikke noe problem overhodet. Jeg vet av flere gutter som ventet til etter fylte 20 og de er pene gutter og slettes ikke patetiske på noen måte.

Ikke tenk over det, for det er bare du som bryr deg om det. Jeg synes det står stor respekt av at du ikke bare kastet deg på noen før du følte deg klar for det. Det er modent gjort, synes nå jeg.

Jeg søkte litt rundt på nettet omkring temaet og fant dette:

Halvparten av alle gutter har gjennomført sitt første samleie ved fylte 18 år.

Gjennomsnittsalderen for debut for gutter er 18 år, og halvparten av gutter over 18 år ikke har hatt sex, så det at du lot være å debutere som 15-17åring er ikke merkelig i det hele tatt. Slapp av og gi slipp på de negative tankene omkring det. Du er ikke uvanlig! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Det skal du ikke bry deg om i det hele tatt!! Kan ikke tenke meg at jenter bryr seg om det heller, og om noen gjør det, så er de rett og slett ikke mye å satse på...

Skrevet

Det er ikke noe problem! Om noen overhodet skulle reflektere over det, så sier det først og fremst "omtenksom og seriøs". Det er egenskaper som blir mer og mer verd utover i livet.

Skrevet

Gutter debuterer gjerne senere enn jenter da. Nei, du hadde ikke sex sent. Og nei, vi jenter bryr oss ikke om sånt. Du må slutte å tenke på det, dette er bare et problem oppi ditt eget hode.

• Liker 1
Skrevet

Jenter dytter deg inn på rommet for å ha sex og du bekymrer deg over at du ikke hadde sex tidlig?!?!

• Liker 1
Skrevet

Slapp av, jeg er 30 og har enda ikke hatt sex. Da blir det straks litt verre...

Anonym poster: fbd81f0aa3641d37563855e43db614e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke før jeg var 19, og det brydde meg ikke i det hele tatt. Jeg var til og med ikke så interessert i jenter på den tiden, ville helst spille fotball.. hehe, så enkelt for meg å si da, men.

Men de som debuterer veldig sent, skjønner jeg godt. At de depper, altså. Man blir aldri en tenåringsjente erotiske drøm, den seksuelle modellen om eventyret vi ser i media, er noe de selv aldri får oppleve. Det blir et sår som ikke gror, det bare vokser seg større og større, og det ender med at man aldri, aldri blir fornøyd med noe. Det finnes ikke noe bra substitutt.

Nå er jeg 30, og har ikke hatt sex på et års tid(siden jeg ble singel). Det er forsåvidt ikke sexen man savner mest, man får som oftest fred en stund etter et kjapt ronk, men man savner jo selvfølgelig å være nær noen. Det er det jeg satser på, å bli forelsket! :D Ellers kan det være det samme.

• Liker 1
Skrevet

Slapp av, jeg er 30 og har enda ikke hatt sex. Da blir det straks litt verre...

Anonym poster: fbd81f0aa3641d37563855e43db614e4

INDEED MANG. Er 26 og er ikke i nærheten av å få meg noe. Men igjen så overrasker jeg ingen når jeg sier det. Så på den måten er jeg heldig. Trenger ikke å bekymre meg for hva andre tenker om den saken.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Ikke noe å skamme seg over det TS. Debuterte selv seint, og hadde jeg bare visst hvor liten "deal" det var med sex da jeg var yngre slik at jeg slapp og gå rundt å tro at "bare jeg får sex så forandrer hele livet seg, alt blir perfekt og jeg blir den jeg ønsker å være". Sånn var det desverre ikke. Man gikk kanskje på en sky dagen derpå, men brått så bestod livet nok en gang av nye utfordringer.

Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

Men de som debuterer veldig sent, skjønner jeg godt. At de depper, altså. Man blir aldri en tenåringsjente erotiske drøm, den seksuelle modellen om eventyret vi ser i media, er noe de selv aldri får oppleve. Det blir et sår som ikke gror, det bare vokser seg større og større, og det ender med at man aldri, aldri blir fornøyd med noe. Det finnes ikke noe bra substitutt.

N

Huh? De tankene der har jeg aldri hatt. Var bare glad for å endelig ha sex når det skjedde. Såret vokste da ikke etter at jeg hadde hatt sex, tvert i mot, det forsvant.

Endret av Filleproletiet
Skrevet

Høres besynderlig ut. Jeg sier jo ikke at det er umulig, men. Nå tenkte jeg folk som debuterer veldig sent da. Ikke 20, eller 25 for den slags del. Da er jo man på sett og vis ung enda.

Skrevet

Ts sa: "Kan ikke noen bare si til meg at dette ikke er et problem, please?"

Gutt22: det der er ikke et problem. Helt sant. :)

Å debutere som 40-åring er å være sent ute, slik jeg ser det. Mange som startet et seksualliv

i veldig ung alder er ikke nødvendigvis klare, men presset utenfra er der...og de gir etter.

Skrevet (endret)

Ja, det er presset.. alt dette presset gjør det nesten umulig å være jomfru for disse stakkarne.

Snakk om å bomme på spikeren :)

Endret av Betelgeuse
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kjære deg, dette er IKKE noe å skamme seg over!! Jeg for min del synes at folk nå til dags har sex alt for tidlig. Rundt 20 år er ikke for sent, det er heller en helt passende alder der du mest sannsynlig faktisk var moden nok til å ha sex i motsetning til mange andre som har mistet jomfrudommen i alt for ung alder.

Dette er IKKE et problem. Ikke tenk mer over det og nyt heller alle årene du har foran deg :)

Selv hadde jeg sex for første gang da jeg var 19, og følte det var passelig alder. Hadde mange sjanser før det, men følte meg ikke klar :)

Anonym poster: e663d9ef658bf558f703fb473f99846b

=) Takk for fint svar. Om verdens peneste dame ikke hadde debutert før hun var 20 hadde hun bare vært enda diggere egentlig! Men det er litt annerledes med jenter da. Men uansett. Og takk for svar igjen :D

:hug:

Takk for klemmen :hug: og for nydelig svar :)

Og takk til alle dere andre. Dette sitter nok bare i hodet mitt...har vel litt med konkurransen med kompiser og sånn som gjør at jeg har tenkt sånn på det. Det har egentlig satt en liten demper på meg i forhold til jenter på egen alder.

Endret av woll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...