Gå til innhold

vil du se musa til silfen?


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Fairydust

Nei, jeg er ikke interessert i å se Silfens underliv.

Ikke jeg heller... Vil heller se innsiden av tarmen min, egentlig. No offence til deg Silfen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filleproletiet

Ikke jeg heller... Vil heller se innsiden av tarmen min, egentlig. No offence til deg Silfen ;)

Viser du den om du får èn like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Viser du den om du får èn like?

Innsiden av tarmen min? Skulle gjerne gjort det altså, men vet ikke om det er praktisk mulig dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikk-snakk er åpent for folk i alle aldere og vi ber forumets brukere dermed om å ha dette litt i bakhodet. Alt med måte, folkens! Noen innlegg og svarene på disse er fjernet. Reaksjoner på moderering tas på PM eller Ris&Ros :)

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikk-snakk er åpent for folk i alle aldere og vi ber forumets brukere dermed om å ha dette litt i bakhodet. Alt med måte, folkens! Noen innlegg og svarene på disse er fjernet. Reaksjoner på moderering tas på PM eller Ris&Ros :)

Tekola, mod.

Men da kan du kanskje heller flytte tråden til seksualitet, der der det aldersgrense :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikk-snakk er åpent for folk i alle aldere og vi ber forumets brukere dermed om å ha dette litt i bakhodet. Alt med måte, folkens! Noen innlegg og svarene på disse er fjernet. Reaksjoner på moderering tas på PM eller Ris&Ros :)

Tekola, mod.

I dette tilfellet synes jeg faktisk at det passet godt med en moderering. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan du kanskje heller flytte tråden til seksualitet, der der det aldersgrense :jepp:

Hahaha, ja, jeg liker logikken! Her inne må p-ordet ryddes bort, mens noen tastetrykk unna kan hvem som helst lese om både fisting og bdsm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja, jeg liker logikken! Her inne må p-ordet ryddes bort, mens noen tastetrykk unna kan hvem som helst lese om både fisting og bdsm.

Tror modereringen siktet seg mer mot at folk begynte å bli litt ekle og nærmest presse Silfen til å vise seg frem. Det er feil på så mange måter at jeg ikke har telling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere slutte med griseord, husk på barna!:snurt:

Tror modereringen siktet seg mer mot at folk begynte å bli litt ekle og nærmest presse Silfen til å vise seg frem. Det er feil på så mange måter at jeg ikke har telling.

Jeg tror Silfen overlever. Og jeg er heller ikke fryktelig redd for at hun lar seg presse til noe som helst.;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger bare en pc. :nigo:

Du kan få låne min!!! :nigo:

Siden jeg er i det hjelpsomme hjørnet, altså. At du skal legge ut glufse-bilde er fullstendig irrelevant. :plystre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
På 28.9.2012 den 16.44, Medlem skrev:

Silfen, vis oss musa di... :fnise:

 

oixg5u.jpg

 

Anonymkode: 75910...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...