Gå til innhold

vil du se musa til silfen?

Fremhevede innlegg

Gjest Fairydust
Skrevet

Nei, jeg er ikke interessert i å se Silfens underliv.

Ikke jeg heller... Vil heller se innsiden av tarmen min, egentlig. No offence til deg Silfen ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Ikke jeg heller... Vil heller se innsiden av tarmen min, egentlig. No offence til deg Silfen ;)

Viser du den om du får èn like?

Skrevet

Det blir som en bilulykke, dere klarer ikke la vær!

Gjest Fairydust
Skrevet

Viser du den om du får èn like?

Innsiden av tarmen min? Skulle gjerne gjort det altså, men vet ikke om det er praktisk mulig dessverre...

Skrevet

Nemlig.

Bra avatar du har, forresten.

Skrevet

Håper ikke noen ærlig talt forventer at det skal skje. :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Plusset uansett jeg. Rett skal være rett :nigo:

Skrevet

Snikk-snakk er åpent for folk i alle aldere og vi ber forumets brukere dermed om å ha dette litt i bakhodet. Alt med måte, folkens! Noen innlegg og svarene på disse er fjernet. Reaksjoner på moderering tas på PM eller Ris&Ros :)

Tekola, mod.

Skrevet

Snikk-snakk er åpent for folk i alle aldere og vi ber forumets brukere dermed om å ha dette litt i bakhodet. Alt med måte, folkens! Noen innlegg og svarene på disse er fjernet. Reaksjoner på moderering tas på PM eller Ris&Ros :)

Tekola, mod.

Men da kan du kanskje heller flytte tråden til seksualitet, der der det aldersgrense :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Tekola, mod.

I dette tilfellet synes jeg faktisk at det passet godt med en moderering. :)

Skrevet

Men da kan du kanskje heller flytte tråden til seksualitet, der der det aldersgrense :jepp:

Hahaha, ja, jeg liker logikken! Her inne må p-ordet ryddes bort, mens noen tastetrykk unna kan hvem som helst lese om både fisting og bdsm.

Skrevet

Skal Silfen vifte med glufsa si..? O_o

*rigge seg til* :nigo:

Skrevet

Hahaha, ja, jeg liker logikken! Her inne må p-ordet ryddes bort, mens noen tastetrykk unna kan hvem som helst lese om både fisting og bdsm.

Tror modereringen siktet seg mer mot at folk begynte å bli litt ekle og nærmest presse Silfen til å vise seg frem. Det er feil på så mange måter at jeg ikke har telling.

• Liker 1
Skrevet

Rydding basert på tidligere moderatormelding er foretatt.

Tekola, mod.

Skrevet

Nå må dere slutte med griseord, husk på barna!:snurt:

Tror modereringen siktet seg mer mot at folk begynte å bli litt ekle og nærmest presse Silfen til å vise seg frem. Det er feil på så mange måter at jeg ikke har telling.

Jeg tror Silfen overlever. Og jeg er heller ikke fryktelig redd for at hun lar seg presse til noe som helst.;)

• Liker 5
Skrevet

Trenger bare en pc. :nigo:

Du kan få låne min!!! :nigo:

Siden jeg er i det hjelpsomme hjørnet, altså. At du skal legge ut glufse-bilde er fullstendig irrelevant. :plystre:

• Liker 2
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 28.9.2012 den 16.44, Medlem skrev:

Silfen, vis oss musa di... :fnise:

oixg5u.jpg

Anonymkode: 75910...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...