Gjest Maroux Skrevet 27. september 2012 #21 Del Skrevet 27. september 2012 Vedder en femmer på at det blir hundre pluss;) (du kan låne hamsteren, liker ikke den heller) Åja, nå ser jeg jo at du ikke liker den... Da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september 2012 #22 Del Skrevet 27. september 2012 Åja, nå ser jeg jo at du ikke liker den... Da så. Den liker ikke meg heller.......den tror fingrene mine er mat..... Men siden jeg er veldig glad i minstejenta mi så skal hun få ha hamsteren sin i fred:) Liker egentlig mest bernerbikkja vår jeg, gjensidig kjærlighetsforhold:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maroux Skrevet 27. september 2012 #23 Del Skrevet 27. september 2012 Nå må jeg slutte å skrive her. Dø. Tråd, dø! Lev, tråd- Lev! Er det tillatt å opprette flere brukere så man kan plusse mange ganger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 27. september 2012 #24 Del Skrevet 27. september 2012 Her går det jammen fort? 31 plusser til, og vi er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 27. september 2012 skal si den dro på, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. september 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 28. september 2012 vi mangler bare 29 likes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. september 2012 #27 Del Skrevet 28. september 2012 Hyyyyyyysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. september 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 28. september 2012 *gni meg i hendene* denne er i boks før helgen er påbegynt ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. september 2012 #29 Del Skrevet 28. september 2012 21 igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. september 2012 #30 Del Skrevet 28. september 2012 Og jeg som trodde du var en gentleman ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. september 2012 #31 Del Skrevet 28. september 2012 Og jeg som trodde du var en gentleman ... Jeg kan love at dette har voldet meg visse sjelekvaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. september 2012 #32 Del Skrevet 28. september 2012 Det ser ikke sånn ut! Snøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. september 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 28. september 2012 Gia har lært mer og mer av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. september 2012 #34 Del Skrevet 28. september 2012 Gia har lært mer og mer av meg! Du forderver meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. september 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 28. september 2012 Du forderver meg. another job well done! snart kjører du alt for stor bil, henger i skytterklubber og jakter alt for unge jenter på byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KittyMaru Skrevet 28. september 2012 #36 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg kan love at dette har voldet meg visse sjelekvaler. Er du nå så sikker på det? another job well done! snart kjører du alt for stor bil, henger i skytterklubber og jakter alt for unge jenter på byen! Gjør han ikke det allerede? Endret 28. september 2012 av KittyMaru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. september 2012 #37 Del Skrevet 28. september 2012 Er du nå så sikker på det? For å være seriøs her et øyeblikk, så er jeg faktisk det. Det er svært betenkelig å udsette folk for den tybe press på noe som er så sensitivt. Selv om jeg indbilder meg at Silfen er en dame som tåler denne relativt røffe formen for humor og gruppedynamikk, så har jeg ingen forudsetning for å kunde vurdere det. Dette er nokså uetisk. Jeg har ladt meg rive med, og det var neppe hverken pent eller lurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KittyMaru Skrevet 28. september 2012 #38 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) For å være seriøs her et øyeblikk, så er jeg faktisk det. Det er svært betenkelig å udsette folk for den tybe press på noe som er så sensitivt. Selv om jeg indbilder meg at Silfen er en dame som tåler denne relativt røffe formen for humor og gruppedynamikk, så har jeg ingen forudsetning for å kunde vurdere det. Dette er nokså uetisk. Jeg har ladt meg rive med, og det var neppe hverken pent eller lurt. Det har igrunnen jeg også, når vi skal være alvorlige et øyeblikk. (Jeg lurte faktisk også på om jeg gikk litt langt i den siste kommentaren til deg, over her. Du må bare be meg redigere det bort, om du vil.) Endret 28. september 2012 av KittyMaru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KittyMaru Skrevet 28. september 2012 #39 Del Skrevet 28. september 2012 Men jeg håper Silfen vet at hun faktisk ikke trenger å gjøre dette, selv om posten får 100 likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. september 2012 #40 Del Skrevet 28. september 2012 Gjør han ikke det allerede? Jeg har ikke "jaktet" på damer på syv år. Det er et tilbakelagt kapitel. Om jeg noen sinde skal ind i noe forhold eller lignende igjen, får noen jakte på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå