Gå til innhold

vil du se musa til silfen?

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

ja, vil du?

dette er så klart en hevntråd, siden hun tok meg til retten for mitt slarvete innlegg om løfte å skifte til nicket guro ved så og så mange hits. dere kjenner historien. og resultatet! da tar vi tilbake med samme seddel..ermh...mynt!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=609990&st=7100#entry11526225

trykk og lik! det er viktig at det trykkes på akkurat det innlegget, siden det er det hun konkret sier hun vil adlyde!

på forhånd, thank you very many!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43.

Våt i trusa bilde er verre enn å hete Guro på et nettsted, selv om man er mann, her har du tatt deg vann over hodet Silfen. Eller trusa.. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 plusser igjen.......

(jeg ville ha dynket hamsteren til minstejenta i vann og fremstilt den som ei mus, og puttet den i ei truse...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder en femmer på at det blir hundre pluss;)

(du kan låne hamsteren, liker ikke den heller)

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urettferdig, Guro har hatt navnet Guro i mer enn 10 sek.

Jeg har en idè, hvis du bare skal vise bildet ditt i 10 sekunder kan jo Guro bestemme at han ikke skal hete Guro mer enn den tiden heller :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ti sekunder eller ikke, jeg skal sitte klar med fanta og baconsnacks! ^^

49 plusser igjen.......

(jeg ville ha dynket hamsteren til minstejenta i vann og fremstilt den som ei mus, og puttet den i ei truse...)

Hamsterer må ikke dynkes i vann. Da kan de bli syke, har jeg fått lære (etter at jeg hadde planlagt å se om hamsterer kan svømme. Det fikk jeg ikke lov å teste ut av dyrets eier.)

Seriøst. De kan faktisk stryke med av noe som heter wet-tail.

Endret av Maroux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig, Guro har hatt navnet Guro i mer enn 10 sek.

Jeg har en idè, hvis du bare skal vise bildet ditt i 10 sekunder kan jo Guro bestemme at han ikke skal hete Guro mer enn den tiden heller :nigo:

NEMLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamstere må ikke dynkes i vann. Da kan de bli syk, har jeg fått lære (etter at jeg hadde planlagt å se om hamsterer kan svømme. Det fikk jeg ikke lov å teste ut av dyrets eier.)

Jeg vet de ikke kan dynkes i vann, de skal bare ha sandbad. Men jeg liker den ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...