TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 #1 Del Skrevet 27. september 2012 ja, vil du? dette er så klart en hevntråd, siden hun tok meg til retten for mitt slarvete innlegg om løfte å skifte til nicket guro ved så og så mange hits. dere kjenner historien. og resultatet! da tar vi tilbake med samme seddel..ermh...mynt! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=609990&st=7100#entry11526225 trykk og lik! det er viktig at det trykkes på akkurat det innlegget, siden det er det hun konkret sier hun vil adlyde! på forhånd, thank you very many! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. september 2012 #2 Del Skrevet 27. september 2012 Her skjer det iiiingenting, gå videre til neste tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 27. september 2012 #3 Del Skrevet 27. september 2012 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmarielle Skrevet 27. september 2012 #4 Del Skrevet 27. september 2012 43. Våt i trusa bilde er verre enn å hete Guro på et nettsted, selv om man er mann, her har du tatt deg vann over hodet Silfen. Eller trusa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 27. september 2012 #5 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg sier det igjen.. Du er ond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. september 2012 #6 Del Skrevet 27. september 2012 Det innlegget lå pent og urørt på 33 usle innlegg frem til kjerringa fikk pms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september 2012 #7 Del Skrevet 27. september 2012 49 plusser igjen....... (jeg ville ha dynket hamsteren til minstejenta i vann og fremstilt den som ei mus, og puttet den i ei truse...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. september 2012 #8 Del Skrevet 27. september 2012 Får det innlegget hundre pluss så blir det seriøst snakk om ti sekunders visning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. september 2012 #9 Del Skrevet 27. september 2012 Klokken 0547 eller noe. Da er det lite folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september 2012 #10 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Vedder en femmer på at det blir hundre pluss;) (du kan låne hamsteren, liker ikke den heller) Endret 27. september 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. september 2012 #11 Del Skrevet 27. september 2012 Pøh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. september 2012 #12 Del Skrevet 27. september 2012 Nå må jeg slutte å skrive her. Dø. Tråd, dø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 27. september 2012 ti sekunder eller ikke, jeg skal sitte klar med fanta og baconsnacks! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 27. september 2012 #14 Del Skrevet 27. september 2012 Klokken 0547 eller noe. Da er det lite folk her. Jeg holder meg våken til vi er i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maroux Skrevet 27. september 2012 #15 Del Skrevet 27. september 2012 Klokken 0547 eller noe. Da er det lite folk her. Da vet jeg når jeg skal være på Kg med andre ord. Populær post, allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmarielle Skrevet 27. september 2012 #16 Del Skrevet 27. september 2012 Urettferdig, Guro har hatt navnet Guro i mer enn 10 sek. Jeg har en idè, hvis du bare skal vise bildet ditt i 10 sekunder kan jo Guro bestemme at han ikke skal hete Guro mer enn den tiden heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maroux Skrevet 27. september 2012 #17 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) ti sekunder eller ikke, jeg skal sitte klar med fanta og baconsnacks! ^^ 49 plusser igjen....... (jeg ville ha dynket hamsteren til minstejenta i vann og fremstilt den som ei mus, og puttet den i ei truse...) Hamsterer må ikke dynkes i vann. Da kan de bli syke, har jeg fått lære (etter at jeg hadde planlagt å se om hamsterer kan svømme. Det fikk jeg ikke lov å teste ut av dyrets eier.) Seriøst. De kan faktisk stryke med av noe som heter wet-tail. Endret 27. september 2012 av Maroux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 27. september 2012 Urettferdig, Guro har hatt navnet Guro i mer enn 10 sek. Jeg har en idè, hvis du bare skal vise bildet ditt i 10 sekunder kan jo Guro bestemme at han ikke skal hete Guro mer enn den tiden heller NEMLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. september 2012 #19 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg vil egentlig ikke det, men siden jeg plusset Guroh så føler jeg at jeg må plusse her også. Caring is sharing! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. september 2012 #20 Del Skrevet 27. september 2012 Hamstere må ikke dynkes i vann. Da kan de bli syk, har jeg fått lære (etter at jeg hadde planlagt å se om hamsterer kan svømme. Det fikk jeg ikke lov å teste ut av dyrets eier.) Jeg vet de ikke kan dynkes i vann, de skal bare ha sandbad. Men jeg liker den ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå