AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Er dette vanlig, eller? Bruker vanligvis å få 2 klitorisorgasmer, og de siste gangene har jeg kjent smerter i magen, og det minner veldig om menssmerter. Skal ikke ha mens nå, bare for opplysning. Blir litt redd her, hva kan dette være? Anonym poster: 65ae4cf6f0e2f7f00be2230b8062544f
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Jeg har opplevd det samme noen ganger, det har vært ubehagelig, men det er i alle fll ikke noe galt med meg. Jeg søkte det opp og fant ut at hvis mannen støter helt bak i veggen så kan man bli øm og sår etter sex og kjenne det en time eller to etter økten. Kanskje det samme gjelder ditt tilfelle?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Jeg har opplevd det samme noen ganger, det har vært ubehagelig, men det er i alle fll ikke noe galt med meg. Jeg søkte det opp og fant ut at hvis mannen støter helt bak i veggen så kan man bli øm og sår etter sex og kjenne det en time eller to etter økten. Kanskje det samme gjelder ditt tilfelle? Kjente smerten kom noen få sekunder etter at jeg kom, og den er der enda. Kjennes egentlig ut som menssmertene jeg får når det er på det verste. Så utrolig merkelig, dette.. Tusen takk for svar ihvertfall, setter pris på flere innspill Anonym poster: 65ae4cf6f0e2f7f00be2230b8062544f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg får og sånn av og til. Også uten å ha noe inni meg. . Anonym poster: 440ec4653f0060a2a476dd92ec60e346
Skjønningen Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Kjente smerten kom noen få sekunder etter at jeg kom, og den er der enda. Kjennes egentlig ut som menssmertene jeg får når det er på det verste. Så utrolig merkelig, dette.. Tusen takk for svar ihvertfall, setter pris på flere innspill Anonym poster: 65ae4cf6f0e2f7f00be2230b8062544f Det høres helt ut som det jeg følte, i alle fall. Fant dette på lommelegen.no og det er det samme jeg opplevde: Hei! Etter orgasme kan livmorveggene bli aktivert med sammentrekninger i muskulaturen, som veggene inneholder. Dette vil kunne oppleves som smerter i korsryggen og underlivet pga de tilhørende nervebaner. De andre smertene du opplever, kan også skyldes ettervirkninger av orgasmene, eller at livmoren har spontane sammentrekninger. Jeg mener dette ikke er noe farlig, og jeg ser ingen grunn for behandling. Hvis tilstanden hemmer deg, må jeg anbefale deg en gynekologisk undersøkelse, enten hos fastlege eller gynekolog.
Pialill Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Det har vel vært registrrt tilfeller hvor damer har fått eggløsning av sterke orgasmer. Det kan lett skape kramper. noe å tenke på? uansett er det nok muskelsammentrekkninger i underlivet som gjør at du får vondt. skjedde dette 1-2 ganger ville jeg ikke bekymret meg, men om problemet vedvarer ville jeg sjekket hos lege. det er alltid lurt når du merker forandringer nedentil
Wednesday Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 det er fordi livmoren trekker seg sammen. helt normal, helt ufarlig.. og lite å gjøre med
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Åh, nå ble jeg lettet. Tusen takk Ts. Anonym poster: 65ae4cf6f0e2f7f00be2230b8062544f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå