russejente Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hei! Vi er en russejentegjeng som har tenkt oss til Hellasøyene til sommeren. Vi hører veldig mye forskjellig om de forskjellige stedene, mye veldig positivt som at det er et helt utrolig uteliv osv, men at det også skjer mange voldtekter og neddopinger her, spesielt å Ios (?). Vi vurderer Ios veldig sterkt, men har noen foreldre som mener at dette ikke er så veldig lurt med tanke på nettopp det. Er det noen som har noen erfaringer? Er det i det hele tatt noen steder som er tryggere enn andre? Er forskjellen stor på Ios og Kos? Og hva er denne forskjellen? Noen tanker om hvor utelivet er best? Setter stor pris på svar!
Mixelite Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Hvilke "Hellasøyer" tenker du på bortsett fra Ios? Ikke at jeg har hørt noe om voldtekter og neddoping der heller...
SoftKitty Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Trodde Hellas var tryggere enn mange andre steder, ville heller reist dit en Bulgaria feks, men det kommer jo litt an på hvordan man oppfører seg også.. altså ikke gå alene rundt midt på natten osv, ta litt forhåndsregler? Jeg har vært på både Kos og Ios og opplevde ingenting dårlig. Har generelt gode erfaringer med Hellas.. Festet ikke spesielt på Ios da men fikk inntrykk av at det var mye party der. Bare husk at byen der det er utesteder osv ligger litt oppe på øya, altså ikke rett ved stranda. Kos syntes jeg var litt oppskrytt kanskje men vi hadde det jo gøy:) Ganske lenge siden jeg var der, en del år. Santorini er også veldig fint og har en stor by, Fira, men det er litt dyrere der. Endret 3. oktober 2012 av SoftKitty
sebastianen Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har iallefall aldri blitt dopet på Ios, men så er jegikke russejente heller....hva er dere ute etter på en øy da ? Det er jo greit å vite hva dere ønsker. Det heter forøvrig ikke hellasøyene. Det heter de greske øyer, Ios spesifikt ligger i øygruppen kykladene.
Orchideae Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Vi har vært mye i Rethymnon på Kreta. Vi er fornøyd fordi der finner du "alt". Shopping, strender, uteliv og restauranter. Endret 3. oktober 2012 av Orchideae
sebastianen Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Skulle jeg som far velge en av de to øyene min 18 åring skulle reise til ville jeg nok valgt Ios.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå