Gå til innhold

Innboksmeldinger synlige i timeline(facebook)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det stemmer alldeles ikke. Folk er bare glemsomme og har antakelig skrevet mye tull for noen år tilbake som de angrer på ser dagens lys igjen, det er sjenerende, og da må de finne noen andre å skylde på.

Kjempesmart å drite seg ut enda verre ved å hevde at det er privatmeldinger da.. :)

Ikke vet jeg, har ikke noe med facebook å gjøre, jeg bare synes det er litt rart at så mange påstår at det er privatmeldinger.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempesmart å drite seg ut enda verre ved å hevde at det er privatmeldinger da.. :)

Ikke vet jeg, har ikke noe med facebook å gjøre, jeg bare synes det er litt rart at så mange påstår at det er privatmeldinger.

Jeg skjønner at de kan tro det, for jeg syntes noe av det som stod på min profil plutselig var litt tragisk, men det er jo ikke private meldinger overhodet. ;)

Skrevet

Ok, jeg er konvertert. Det var meldinger der av en veldig privat sort. Jeg hadde faktisk mer nettvett en det der i 2007: Det er det eneste beviset jeg trenger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk timeline så fort det var tilgjengelig for alle, og jeg har tidligere hatt stor glede av å lese igjennom gamle meldinger. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde reagert tidligere hvis de samme meldigene lå der. Som sagt, det er snakk om kontonr for overføring av store summer, slikt ville aldri jeg eller mine venner lagt ut i offentlighet. Det er også mitt utenlandske tlf nr som jeg kun gir ut til folk som faktisk trenger det, fordi jeg ikke har råd til at alle sms-er meg. Dette har jeg aldri lagt ut på en offentlig wall. Just saying. Alle kan jo bare tro det de vil, men jeg vet hva som stemmer for meg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt fortalt av et par kompiser at deres private meldinger er blitt publisert, men jeg har ikke sett noe til det for min egen del - ennå, hvert fall. Tror egentlig det kun handler om gamle meldinger man ikke husker at man har skrevet på veggen.

• Liker 1
Skrevet

Dersom facebook hadde latt private meldinger lekke ut på åpne vegger så hadde de aldri i livet innrømt det. Det vanker søksmål i millionklassen, minst, skjønner at de bruker alle krefter på å ro seg unna. Flere hevder at private telefonnummere, kontonummere, epostadresser og andre private ting har lekket ut på vegg slik at flere har fått se.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok at det bare er meldinger folk har glemt de har skrevet. Det var noen hos meg som jeg tenkte "herregud, har jeg skrevet dette så alle kan se?!", men facebook snakk når man var 16 er litt annderledes enn nå, foråsidetsånn.

Jeg kommer uansett til å skjekke den driten hver dag nå, for hvis det er sant så kan jeg tenke meg at helvete bryter løs i mange hjem. Som IdaW skrev "Lykke til med uvennskap og skilsmisser!" :fnise:

Skrevet

Men hvorfor i alle dager har facebook gjort det?

Mulig det bare er en glipp, tror ikke de ville gjort det med vilje. Synes det er mye rart på FB for tiden. Feks. får jeg ofte opp feil bilde på siden av inboxmeldingene mine, altså er det blide av min far ved siden av en melding som er fra en venninne. Dette har forrvirret meg mange ganger, for ofte ser man jo bare på bildet og leser ikke navnet. Vet ikke om dette skjer bare hos meg...

Skrevet

Men hvorfor i alle dager har facebook gjort det?

Det er vel ikke FB sellv som har gjort det, men virus feks? Vet ikke jeg altså, men FB har vel ingen interesse av å skyte seg selv i foten på den måten...

Anonym poster: d02c04aba7764914a5db1dc7c7ac0ad0

Skrevet

FB kommer til å slite hardt med å ro seg unna denne! Jeg sjekket nettopp selv, og SVÆRT private meldinger lå ute. Folk får jo heldigvis ikke en sammenheng i samtalen, for det står jo bare hva motparten har skrevet, og ikke hva som ble svart, og det re "bare" bruddstykker av samtaler som ligger ute. Men likevel, LANG pekefinger til FB. Dette bør ikke gå an!!!

Skrevet

Det ligger ute et par private meldinger på samboerens tidslinje, men det gjelder kun meldinger fra èn person. Det er lange meldinger med avsnitt og det hele, av svært privat karakter, så dette er ikke noen wall-to-wall-poster. Min tidslinje er "clean".

Skrevet

Jeg fant stort sett bare vegg-til-vegg meldinger, men det første som møtte meg når jeg begynte å gå gjennom var en melding jeg VET var privat.

En samtale med en venninne hvor jeg sier at jeg vurderer å gå i fra N.N. (eksen min). Det er kanskje flere år siden, og jeg var yngre og dummere, men SÅ dum var jeg ikke. Ingen tvil om at det har kommet ut noen private meldinger også blandt vegg-til-vegg meldingene.

Anonym poster: 2303e5652248717f086b685eb7e7a385

Skrevet

Dette er vel ikke et nytt rykte uansett, bare for treigingene som ikke fikk timeline før nå :gjeiper:

Det er nok noe nytt som har skjedd. Jeg fikk timeline når det kom, og da gikk jeg gjennom ALLE veggmeldinger og slettet, mens jeg lo høyt og var flau over meg selv.

Igår, etter å ha lest om dette, sjekket jeg. ALLE meldingene jeg hadde slettet var tilbake, i tillegg til minst en privat melding(vet ikke om det var flere, når jeg så den ene fjernet jeg bare alt fra veggen så fort som mulig).

Anonym poster: 2303e5652248717f086b685eb7e7a385

Skrevet

Jeg fant nettopp meldinger som er skrevet om praksisplanlegging, dette er meldinger jeg VET er sendt i innboks og ikke skrevet på vegg, disse er heller ikke så gamle, men fra 2009. Så for sikkerhets skyld har jeg hatt en liten rydderunde ;)

Skrevet

Facebook bør bare hive seg i bakken og innrømme at det er en alvorlig sak dette her. En ting er at det ikke er deres feil, men et virus, da bør de hvertfall ikke skjule det, de har ikke noe så skjule. Men her har det tydeligvis skjedd noe som gjør at private meldinger renner ut i offentlighet, og det at de nekter på det, skaper ikke tillit til dem. Vokt dere for facebook......

Anonym poster: ab81821939a54c8100b3afcfe3a67815

Skrevet
Det er også mitt utenlandske tlf nr som jeg kun gir ut til folk som faktisk trenger det, fordi jeg ikke har råd til at alle sms-er meg.

Litt off-topic, men har du et utenlandsk abonnement hvor du må betale for å motta sms?

Skrevet

Nå fant jeg gamle meldinger også på min timeline. Jeg har heldigvis holdt alt skikkelig sensitivt av facebook, men jeg ser noen innkommende meldinger avsender ikke ville ønsket publisert.

Skrevet

Jeg fant nettopp noen ekstremt sensitive og personlige meldinger på min tidslinje, dette er melding jeg vet har blitt sendt privat. Rett og slett graverende. Mye av det handler om ting jeg aldri i verden ville publisert på veggen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg lurer litt på om det kun er vi selv som ser dem på vår egen vegg. Nå har jeg sjekket gjennom et par venners vegger og finner ingen med noe som ligner mitt eget volum av meldinger, ei heller noen meldinger som ville vært det minste problematisk å ha offentlig på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...