Gå til innhold

Innboksmeldinger synlige i timeline(facebook)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg går inn på profilen min(og kjæresten sin) ser jeg f. eks under 2010 og 2011 at enkelte meldinger(som opprinnelig var i innboks) er synlige som vegginnlegg. Noen andre som har oppdaget dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! WTF?!?!?!!?

Anonym poster: 6e4633d93cf7f8436f713f21b19f437d

Skrevet

Jeg har ikke engang timeline. På mystisk vis har jeg visst sluppet unna. Mulig dette er et timeline-only fenomen?

Skrevet

Dette er ikke en spøk. Mange er rammet. Selv har jeg vært rammet. Gå til din tidslinje og klikk på feks. 2007. Her står det "xxx venner har skrevet på din tidslinje" her ligger også private inbox-meldinger offentlig. For å fjerne dem klikker du på den lille blyanten og velger "skjul fra tidslinje". Dette må du gjøre på alle år frem til 2012.

Skrevet

Jeg sjekka i går og det har ikke skjedd med meg, i alle fall. Synes det stod i nyhetene at det var en misforståelse og at meldingene hadde vært på veggen hele tiden, men at folk hadde glemt av det siden det var så lenge siden det ble skrevet.

Skrevet

Ja, nettopp. Rykter...

• Liker 1
Skrevet

Har ikke skjedd meg. Men det jeg har på wallen min fra 2007 er veldig pinlig å lese, haha, og noe av det burde vært inbox-meldinger. Men jeg vet det ikke er det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ok, jeg er konvertert. Det VAR meldinger der av en veldig privat sort. Jeg hadde faktisk mer nettvett en det der i 2007. Det er det eneste beviset jeg trenger.

Endret av Chloe-
Skrevet

Jeg ville uansett sjekket om jeg var dere. Jeg har nemlig funnet både telefon nummer, kontonr og andre opplysninger på min timeline i dag som ALDRI ville vært skrevet på en offentlig wall. Jeg håper også mine venner sjekker, da jeg vet at jeg har sendt kontonr og andre opplysninger som ikke bør se dagens lys.

Skrevet

fra vg linken over her:

Sommeren 2007 fikk Facebook mange nye norske brukere, da de gikk fra 50.000 til rundt 600.000 på noen få måneder.

- På denne tiden var utseendet til nettsiden helt annerledes, og de hadde «wall-to-wall»-funksjonen. Det betydde at når noen skrev en hilsen eller lenket til noe på veggen din, så svarte du på den andres vegg. Dette ble vist på Facebook som en samtale, selv om det egentlig var en rad med meldinger på hverandres vegger, sier han og fortsetter:

- Dette har gjort at vi kanskje ble litt mer private enn vi hadde tenkt over, og dermed ble det skrevet personlige ting i disse meldingene. Selv om de faktisk lå åpent på veggen for dem som orket å se etter.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Har ikke skjedd meg. Men det jeg har på wallen min fra 2007 er veldig pinlig å lese, haha, og noe av det burde vært inbox-meldinger. Men jeg vet det ikke er det.

Haha det samme tenkte jeg. Det blir noe helt annet å se samtalene sine lagt ut på den måten det er nå enn sånn det var før :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Dette er vel ikke et nytt rykte uansett, bare for treigingene som ikke fikk timeline før nå :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg ler meg fillete av noen av de folka i kommentarfeltet :laugh:

Skrevet

Les kommentarene under denne artikkelen her, flere hevder at de har fått sine private meldinger smurt utover facebook siden sin. Stoler ikke helt på hele det facebookgreiene.

Det stemmer alldeles ikke. Folk er bare glemsomme og har antakelig skrevet mye tull for noen år tilbake som de angrer på ser dagens lys igjen, det er sjenerende, og da må de finne noen andre å skylde på.

• Liker 2
Skrevet

Hei.

Dette har jeg lest at bare er tull. Jeg og de jeg har snakket med, har ikke blitt rammet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...