AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg var hos legen i går. Har hatt endel plager med å late vannet de siste månedene. Det har hele tiden føltes som er svak, svak urinveisinfeksjon, men i går fikk jeg bekreftet at ingenting er galt med urinen. Jeg har prøvd å google symptomene litt, men har ikke funnet noe. Om morgenen når jeg må ordentlig tisse, sliter jeg så med å få ut alt, selv om det oppstår et skikkelig press. Hver eneste dag må jeg presse nederst på magen for å få ut alt. Selv om jeg gjør det, er det ikke alltid det lar seg gjøre, så jeg må jo på do hele tida hele dagen. Jeg kjenner veldig på det her, for i tillegg til disse plagene, har jeg ekstremt mye vondt i hodet. I tillegg blir jeg småsvimmel av og til. Ingen av disse plagene har kommet før i den senere tid. Jeg er redd det er diabetes, jeg er redd det kan være en kjønnssykdom(når det gjelder urinveisproblemene, selvsagt). Er det noen som har opplevd det samme? Anonym poster: f9226e8196bb92be157b5119d8c006f6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 PS! jeg har blitt henvist til gynekolog, og får forhåpentligvis en time så snart som mulig. Anonym poster: f9226e8196bb92be157b5119d8c006f6
Gjest Smiley Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Hvor gammel er du? Mulig du har noe som heter vaginalt fremfall eller cystocele. Du kan jo google det og se om noe av det som står der stemmer?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Hvor gammel er du? Mulig du har noe som heter vaginalt fremfall eller cystocele. Du kan jo google det og se om noe av det som står der stemmer? Jeg er 24 år. Har ingen barn. Noe må det være, så jeg utelukker ingenting. Anonym poster: f9226e8196bb92be157b5119d8c006f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå