mulberrygal Skrevet 1. oktober 2012 #21 Skrevet 1. oktober 2012 Støvsuging 1 gang i uka Vask av gulv 1 gang i uka eller 1 gang annehver uke Vask av bad ved behov (1-3) ganger i uka Vask av kjøkken ved behov (2-5) ganger i uka
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #22 Skrevet 2. oktober 2012 Hva gjør folk på badet sitt som gjør at det må vaskes så ofte? :o Jeg er singel. Jeg dusjer, tørker meg, smører meg inn med krem og sminker meg, og går på do. Jeg er jo ikke mye der inne. Hvordan får dere det så skittent? Anonym poster: cabeb60ea0e92843b252c1bc5b7e3424 5
Gjest alille Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Vasker gulv/tørker støv 1-2 ganger i måneden, og skifter på senga samtidig.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #24 Skrevet 2. oktober 2012 Da jeg var singel og bodde uten dyr, vasket jeg gulvet ordentlig kanskje annenhver måned/ 1 gang i måneden... Gikk over gulvene med kost hver uke, vasket kjøkkenbenk og stuebord ofte. Doen og vasken gikk jeg ordentlig over hver uke. Byttet på senga ca. 2 ganger i måneden (oftere hvis jeg hadde hatt guttebesøk...). Så i forhold til de andre som svarer her, hadde jeg det tydeligvis skikkelig møkkete Anonym poster: a76a6d439587a921b13d56dca33971e9 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #25 Skrevet 2. oktober 2012 Støvsuger 1-2 ganger i uka, noen ganger sjeldnere. Vasker/tørker over kjøkkenbenk og komfyr hver dag, spisebordet ca daglig. Vasker gulvet på kjøkkenet nokså ofte, men det kommer mest an på hva som har gått for seg av matlaging der. Ellers vasker jeg ganske sjelden gulvene i andre deler av leiligheten. Tenker at jeg vasker bad/do ukentlig, men det er nok i praksis sjeldnere. Doen tar jeg sånn overflatisk ganske ofte. Sengetøy skifter jeg annenhver uke. Bor i en treroms på 50 kvm. Anonym poster: f35d7c1af012df6e41bc29fefcd8c481
Mynona Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 Da jeg var singel og bodde uten dyr, vasket jeg gulvet ordentlig kanskje annenhver måned/ 1 gang i måneden... Gikk over gulvene med kost hver uke, vasket kjøkkenbenk og stuebord ofte. Doen og vasken gikk jeg ordentlig over hver uke. Byttet på senga ca. 2 ganger i måneden (oftere hvis jeg hadde hatt guttebesøk...). Så i forhold til de andre som svarer her, hadde jeg det tydeligvis skikkelig møkkete Anonym poster: a76a6d439587a921b13d56dca33971e9 Me too! Synes virkelig ikke jeg møkker til så veldig. 1
Gjest strykebrett Skrevet 2. oktober 2012 #27 Skrevet 2. oktober 2012 Støvsuger ca 2 ganger i uken og vasker gulvene en gang i uken. Rydder hver dag. Tørker støv noen ganger i uken. Badet blir vasket 2 ganger i uken (vasken blir tørket av hver kveld), og sengetøy tar jeg annenhver uke. Anonym poster: 8db1b6ea84f0e597e4453c256b5d9ff2 Hjelpes! Så mye dere vasker! Jeg vasker ca like mye som anonym og Mynona over her, men føler likevel at jeg har det helt fint her hjemme. Det rekker jo ikke å bli så fort møkkete her egentlig. Og gjesterommet der jeg aldri er vasker jeg kanskje to ganger i året, hehe.
Mynona Skrevet 2. oktober 2012 #28 Skrevet 2. oktober 2012 Hjelpes! Så mye dere vasker! Jeg vasker ca like mye som anonym og Mynona over her, men føler likevel at jeg har det helt fint her hjemme. Det rekker jo ikke å bli så fort møkkete her egentlig. Og gjesterommet der jeg aldri er vasker jeg kanskje to ganger i året, hehe. Jeg vasker gulvet når jeg tar resten av gulvene, men resten av gjesterommet tar jeg før jeg får gjester
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå