Gå til innhold

Jeg har intim-barbert meg (!)


roy_ern

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. For et par uker siden fant jeg plutselig på at jeg skulle barbere bort hårene på pungen. Etter en del fikling, var jobben gjort. Da jeg så meg selv i speilet på badet, ble jeg utrolig opphisset. Helt merkelig, ikke sant? Vel - dette ga vann på mølla og nå er jeg helt glattbarbert på pungen og det hele bortsett fra en pen, liten, trimmet "v" rett over pi##en. Kona kommenterte det ikke i det hele tatt (!) - hun sa bare "m-m", når jeg ville vite om hun syntes det var blitt bra. Nå er jeg derfor blitt veldig usikker på om dette var litt dumt å gjøre, så jeg ønsker å få tilbakemeldinger på hva dere jenter synes om det jeg har gjort. Jeg synes i hvert fall selv at det er deilig med en totalt glattbarbert pung, og en velfrisert "dusk".

Hilsen Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har bare vært med en som har barbert seg helt og det var helt fantastisk.

Åhhh jeg kunne suge han i det uendelige.

Vi hadde en hel helg sammen og det ble for det meste bare suging og slikking...

Jeg har aldri kjent noe bedre, også slipper man å få hår i maten dag...

Og under samleie ble friksjonen bedre...

Nyt det...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er ny her, Roy. Velkommen!

Så svar på spørsmålet ditt:

Jeg liker best at gutten er naturlig, det er kjæresten min. Glattbarberte gutter blir litt for femi for min smak. Synes godt din kone kunne kommentert det litt mer enn bare "m-m"... Du var vel spent på hennes reaksjon?

Men smaken er jo som baken...

Uansett - forandring fryder icon_smile.gif

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glattbarbert pung er helt herlig, og at du har trimmet det amdre gjør det enda bedre.

Samboern min gjør det samme, kan ligge å kose/masere pungen hans i timevis...det var kanskje litt å ta i. Han digger det!!

En kompis bruker hårfjerningskrem...du kan visst bare gni bort hårene da. Har ikke prøvd det selv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at gutter barberer seg. Det blir for feminint på en gutt, synes jeg. Liker at de er mest mulig naturlige, men de kan gjerne klippe bittelitt så hårene ikke blir så veldig lange (om de er lange, da).

Synes egentlig det ser litt rart ut når en gutt barberer pungen, og ser iallfall helt kårni ut når han barberer resten. Æsj!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Nelle, det er jo det argumentet med hår i munnen da. Jeg er forsåvidt enig med deg, men hater å få munnen full av små, stive hår når jeg skal suge.

"bavian pi##en" kaller han den icon_biggrin.gif

Tykk og full av hår.

Og deilig, deilig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Om du liker det selv: Herlig! Nyt deg selv.

Kan jo skjønne at du gjerne vil ha andres mening på dette her, men hvilken rolle spiller det om du er fornøyd selv?

Forøvrig har min partner uoppfordret gjort det samme som deg og det falt absolutt i smak icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barbert er tingen, absolutt. Omtrent slik du har gjort, men med litt mer hår rundt, kortklipt.

For min del, så er det visuelle uvesentlig når det kommer til denne delen av ham. Det som teller, er hvordan den føles, smaker og det at han helt klart nyter mer selv etter at han begynte med dette.

Pluss at det kan være en gøy seanse å få være "herrebarberer" en gang iblant.

Fikk barbere ham i ansiktet også forleden. Kjempesexy, selv om han var litt nervøs...

Kjenn etter selv, du. Det som betyr noe er om DU liker dette. Hvis damen ikke liker det, så må hun så uansett forholde seg til det hvis du selv liker det. Det er din kropp icon_smile.gif

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-30 15:20, Pusen wrote:

Hurra ! Hurra ! Hurra !

Barbert er best! Hurra!!!!

____________________

Tusen takk, Pusen

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig: Når jeg suger en gutt er på en måte hår i munnen det absolutt siste jeg tenker på!

icon_biggrin.gif

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-30 15:45, anonym wrote:

Jeg har bare vært med en som har barbert seg helt og det var helt fantastisk.

Åhhh jeg kunne suge han i det uendelige.

Vi hadde en hel helg sammen og det ble for det meste bare suging og slikking...

Jeg har aldri kjent noe bedre, også slipper man å få hår i maten dag...

Og under samleie ble friksjonen bedre...

Nyt det...

Klem fra meg

Hei Anonym!

Innlegget ditt var veldig positivt. Med mindre kona sier det rett ut at hun misliker dette, kommer jeg til å beholde frisyren der nede.

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette, Nelle og Vinga:

Tusen takk for tilbakemeldingene. Jeg er den første til å være enig i at dette kan være noe femi handling og fremtreden. Kanskje det er den feminine siden i meg som kommer til uttrykk? Uansett så føler jeg meg vel. Jeg er jo ikke HELT glattbarbert da.. *ler*

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg barberer pungen av og til. Både min kone og jeg elsker det.

Jeg synes IKKE det er femi. Det er maksimering av seksuell glede!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke og Maiken:

Tusen takk for oppmuntrende innlegg icon_smile.gif

Jeg er ikke helt sikker på om jeg lar kona få lov til å bruke høvelen på ballene mine *ler*, men det høres unektelig spennende ut. Uansett kommer jeg nok til å beholde 'sveisen' en stund. Jeg har bare begynt å tenke med frykt på dusjen i helsestudio og bassenget. Hva vil 'gutta' si og tenke? Huff!

Roy1212[ Dette Innlegg er endret av: roy_ern den 2002-05-31 00:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-31 00:06, anonym wrote:

Jeg barberer pungen av og til. Både min kone og jeg elsker det.

Jeg synes IKKE det er femi. Det er maksimering av seksuell glede!!!

Hei og takk for innlegget icon_smile.gif

Har du noen erfaring fra eventuelle reaksjoner i offentlige dusjer og garderober. Er litt engstelig for å bli antatt som homse eller lignende.

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kinga

Roy - hei igjen!

Som du ser av svarene du har fått; intimbarbert er noe heterofile gutter/menn er også.

Om folk tar deg for å være homse; hva så?

_________________

Vibeke icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-31 00:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må bare spørre jeg.....

Er det ikke skummelt å barbere på pungen? Det er jo så tynn/løs hud der! Er du/dere redde for å bli skåret?

Må også si at dette er helt nytt for meg, ble nesten litt flau jeg *rødme*.

Vel, man lærer som man lever icon_lol.gif

Hilsen anonymine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen Roy

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for hva gutta på gymmen sier.

Og hvis ikke de gjør det selv så blir de sikkert nysgjerrig.

Da kan jo du fortelle at du vet at mange damer faktisk synes det er helt fantastisk.

Jeg har aldri vært så tent som da jeg var med min Roy første gang.

Det å kunne kjenne hvor glatt han var åhh.

Jeg kunne suge uten stans.

Jeg liker veldig godt munnsex fra før....men etter å kjent han nybarbert er jeg hektet.

Stå på..

så lenge du liker det og tenner på det....

Ingen grunn til å la være da vel...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Barbert er tingen! Ikke minst hvis du selv føler deg mer sexy og at det gjør deg opphisset. Da vil jo kona di nyte godt av det. Jeg er imot hår på pungen. Deilig å kose med en glattbarbert gutt. Men det er fint med litt rufsehår som pynt ovenfor hele stasen. LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...