Gå til innhold

Spandere på damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et prinsipp, og det er: Aldri spander noe på en dame før du har pult henne.

Er det et godt prinsipp, synes dere?

Anonym poster: c3259000be3bb7d16d81350302746f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med andre ord så kjøper du sex?

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det var et underlig prinsipp :gjeiper:

Skrevet

Med andre ord så kjøper du sex?

Det er jo nettopp det jeg IKKE gjør.

• Liker 4
Skrevet
:skratte: Du må jo være en hyggelig venn. "Nei jeg spanderer ikke før du puler meg!!!"
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo nettopp det jeg IKKE gjør.

Joda, men du forhåndsbetaler ikke.

• Liker 5
Skrevet

Joda, men du forhåndsbetaler ikke.

Jeg har ikke sagt at jeg bataler på etterskudd heller. Jeg respekterer damer nok til å forvente at de klarer å betale selv. Jeg kan av og til spandere ting, men det er ikke noe jeg har for vane å gjøre. ALDRI før vi har hatt sex, og sjelden etterpå.

Skrevet

Så ditt prinsipp er egentlig er at du er en generelt lite spandabel fyr, men sånn unntaksvis kan spandere noe på ei dame du har hatt deg med?

• Liker 5
Skrevet

Det er mange jenter som utnytter menn for penger, og det er også jenter som ikke gjør det.

Det er greit å være obs på sånt, det syns jeg er greit. Men spandere først etter sex er ikke særlig sjarmerende heller. Bli kjent først kanskje? bli venner og hvis hun viser interesse etterhvert går det an å gå ut på date. Da kan det være greit å spandere hvis du liker henne og hun deg. Kanskje det ender opp i senga da.

Anonym poster: 8fa0f1731940f6bd21c600b02dc818e4

• Liker 2
Skrevet

Helt i orden å spandere på venninner/kompiser. Å spandere på fremmede jenter ser jeg ingen poeng i.

• Liker 1
Skrevet

Så i bunn og grunn er du egentlig bare ganske gjerrig?

• Liker 3
Skrevet

Så i bunn og grunn er du egentlig bare ganske gjerrig?

Han er vel da akkurat like gjerrig som de kvinnene som forventer å bli spandert på....

• Liker 1
Skrevet

Eneste grunnen til at man spanderer på kvinner er for å imponere på dem.

Og få fordeler av det selvfølgelig.

Skrevet

Han er vel da akkurat like gjerrig som de kvinnene som forventer å bli spandert på....

Hvem har sagt at damene forventer noe? TS sier jo at han sjelden spanderer i det hele tatt, verken før eller etter at han har ligget med en kvinne. Personlig spanderer jeg gjerne hvis jeg er ute med en kjæreste/date/venn. Koselig å gjøre noe hyggelig for andre en gang iblant.

• Liker 3
Skrevet

Så poenget med å ha sex, er å få lov til å spandere på noen? :ironisk:

Dersom jeg spanderer en kopp kaffe på en mann jeg dater, så kan jeg forvente meg sex etterpå?

Og dersom jeg har hatt sex med en mann, så kan jeg forvente at han spanderer kaffe på meg? Har jeg da mistet muligheten til å spandere en øl på ham?

• Liker 1
Skrevet

Hvem har sagt at damene forventer noe? TS sier jo at han sjelden spanderer i det hele tatt, verken før eller etter at han har ligget med en kvinne. Personlig spanderer jeg gjerne hvis jeg er ute med en kjæreste/date/venn. Koselig å gjøre noe hyggelig for andre en gang iblant.

Du, sånn er jeg også. Jeg har ikke noe problem med å spandere på date, kjæreste eller venn, og jeg forventer ikke noe tilbake heller.

Det jeg ønsket å presisere med mitt forrige innlegg var det at det er en del kvinner her inne som i andre tråder sier rett ut at hvis ikke mannen spanderer på dem på date så er han uaktuell å fortsette med. De er akkurat like gjerrige som de selv beskriver menn som ikke vil spandere...

Skrevet

Jeg vil påstå at det er forskjell på å spandere for å være hyggelig og at man liker noen enn å spandere på fremmede i håp om sex. Selv kan jeg godt spandere en runde hvis jeg kommer i prat med noen jeg blir sittende med og som jeg har det hyggelig med, men ikke på en kjekkas jeg ikke kjenner i håp om at det skal skje noe. Vet ikke om ts tenker i disse baner, men tror mange menn gjør denne feilen ute på byen og ender med å føle seg lurt. Har i alle fall mange kompiser som har samme holdning nettop pga dette.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva er det egentlig snakk om å spandere? En drink? Eller en diamantring?

Jeg har et prinsipp om at jeg ikke spanderer noe og forventer noe i retur. På samme måte som jeg ikke forventer noe tilbake når jeg gir henne et kompliment.

Det du kanskje er redd for er å bli oppfattet som en av de som spanderer drinker fordi det er den eneste måten du vet å tilnærme deg en kvinne når du er ute eller at du er redd for å bli oppfattet som en tøffel som hun kan gjøre hva hun vil med.

Det har mye mer med hvem du er som person og hvordan du oppfører deg, enn hva det har med hvem som spanderer eller ikke. Det er vel uansett snakk om små beløp?

Om ikke, så er jeg enig. Ikke involver store pengebeløp i forholdet deres før hun har vært kjæresten din i en lang stund, og selv kanskje ikke da.

:)

Endret av Janus
  • Liker 1
Skrevet
Men spandere først etter sex er ikke særlig sjarmerende heller. Bli kjent først kanskje? bli venner og hvis hun viser interesse etterhvert går det an å gå ut på date. Da kan det være greit å spandere hvis du liker henne og hun deg. Kanskje det ender opp i senga da.

Anonym poster: 8fa0f1731940f6bd21c600b02dc818e4

Dama kan vel like godt spandere som mannen? Og da er det vel like greit at man betaler hver for seg? Kvinner er selvstendige vesener i moderne tid.

Skrevet

Så ditt prinsipp er egentlig er at du er en generelt lite spandabel fyr, men sånn unntaksvis kan spandere noe på ei dame du har hatt deg med?

Ja, jeg respekterer damer nok til å forvente at de klarer seg selv økonomisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...