Gå til innhold

Madeira

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe en "må" se/gjøre når en er i Madeira? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke madeira.

Skrevet

Ta gondol-banen til toppen også sitte på i en sånn type "asfalt-slede" som to stykker står bak og styrer nedover de trange og små gatene ;) veldig gøy:)

Skrevet

Gondol-banen må prøves! Asfalt-slede hørtes bare skummelt ut :ler: Hvordan foregår det?

(Vil foresten gjerne ha tips til fine steder å ta bilder. :) )

Skrevet

Hele Madeira er som å gå inne på en blomster-forretning. Hvertfall om våren. Det lukter så utrolig godt, den lukten sammen med lukten av nykvernet kaffe som brer om seg på fortauene.. Himmelsk. Husker jeg forelska meg i plassen. Også er det et stort marked der i nærheten av der gondol-banen starter.

"Asfalt-sleden" blir styrt av to menn som står bak på og gir fart, styrer (ofte i krappe svinger) ned de trange gatene. Du får sett mye som du gjerne som en fot-turist ikke får sett. Er ikke så skummelt selv om du kanskje sitter med hjertet i halsen et par ganger ;)

Skrevet

Og i gatene finner du nok mange fotomotiver, på toppen av gondol-banen kan jeg også tenke meg.

Skrevet

Levada-vandring.

Husk gode sko og sekk.

Anonym poster: 0bf01daa3990d915569ac962f330a683

Skrevet

Levada-vandring.

Husk gode sko og sekk.

Anonym poster: 0bf01daa3990d915569ac962f330a683

Ja - levadavandringer er et must. Vi var også på noe de kalte Safari - hvor vi kjørte offroad med en jeep. Veldig fint og morsomt.

Anonym poster: 6fa2c606bf9a936dfa9dda620da41024

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...