Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har ringt litt rundt i dag for å innhente priser på kirkepynting. Dette er det beste tilbudet jeg fikk: *Benkepynt, bestående av hvit rose, litt grønt og litt hengende eføy, i hvitt sløyfebånd: 35 pr stk *Alterbukett, store og fine: ca 200 pr stk *To store vaser m bjerkeris og norske flagg ute på trappen: ca 100 pr stk *Selve pyntingen gjør hun gratis Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være et veldig bra tilbud?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Hørtes ut som et BRA tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 ja, jeg kan ikke skjønne annet.... Flere som har litt peil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Tex, er dette Bellman? Veldig bra priser i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette er ikke Bellmann, nei..... Men du er enig i at det er bra priser...? Flere som kan si noe om hva dere skal betale eller har betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette er ikke Bellmann, nei..... Men du er enig i at det er bra priser...? Flere som kan si noe om hva dere skal betale eller har betalt? Hvem er det da? Hvem er det da? Hvem er det da? Vi har enda ikke bestemt oss for florist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Hørtes da veldig billig ut, Tex. Skulle ensten ønske jeg bodde i Oslo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #8 Del Skrevet 14. mars 2004 På tide å avsløre hvem vår fantastiske og ikke minst knasende billig florist er: Karlsrud blomster på Karlsrud (Lambertseter) i Oslo. Damen heter Lise, er utrolig flink, grei og ryddig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Takk!!! Har du også bestilt brudebuketten din herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Nei, brudebuketten skal kompisen til min kjære lage, han driver Bellmann i Oslo og min kjære kjøper alltid blomster til meg derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå