Gå til innhold

Tre år yngre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har møtt en gutt, jeg liker han utrolig godt og har hele tiden hatt ett øye til ham ute på byen.. Jeg trodde han var ett par år eldre enn meg, siden han hang med noen på den alderen og er rundt 190 og ser så asbolutt mye eldre ut enn han tydeligvis var.. Det viste seg nemlig at han var 3!!! sjokkerende år yngre enn meg.. Det hadde jeg aldri i mitt liv trodd.. Hvordan ser folk egentlig på dette med alder? Snakker med han utrolig mye, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er aldervirkelig bare ett tall for folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre år er vel ingenting når man er voksne folk? :-)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er 93-modell og han er 3 år yngre enn deg. Ja alder er bare et tall. Det er uheldigvis folk der ute som vil baksnakke deg, men de driter man på.

Skrevet

Tre år er vel ingenting når man er voksne folk? :-)

er jo 19, og han 16 da.. hehe

Skrevet

er jo 19, og han 16 da.. hehe

Jeg var sammen med en på 19 da jeg var 16, ser det et forskjell andre veien, men det burde jo ikke ha noe å si, sånn egentlig.

Jeg tenker at hvis du liker han og trives sammen med han - go for it :-)

Om det er ment til å vare så varer det :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med en på 19 da jeg var 16, ser det et forskjell andre veien, men det burde jo ikke ha noe å si, sånn egentlig.

Jeg tenker at hvis du liker han og trives sammen med han - go for it :-)

Om det er ment til å vare så varer det :-)

tusen takk for svar :-)

Skrevet

Jeg er selv 19, og det er liten sjanse for at jeg ville vært sammen med en på 16. Han har nettopp begynt på vgs, du er ferdig? Tro meg, det kommer til å bli mange konflikter.. Han vil på revyfester, hjemmefester og feire russetiden, du vil mest sannsynlig på byen og er ferdig med russetiden for lenge siden.

Men, for all del, hvis det funker så er jo det kjempebra :)

Skrevet

de driter man på.

Aldri opplevd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...