Gjest KOKOS19 Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Okei alle kreative hjærner her inne på kvinneguiden. Jeg har bestemt meg for å være en ekstra søt kjæreste i år å lage en hjemmelaget gavekalender til sambo i år. Han er 20 år, og skal inn i forsvaret i januar. Kalenderen er null problem å lage, jeg trenger bare noen tips til små gaver jeg kan putte i alle disse 24 lommene. Helst ikke over 100 kr pr gave. Går det å ha gavekort på en massasje og blowjobs? Utenom det er jeg helt lost, hehe. Setter utroooolig stor pris på svar og tips, da jeg vil overgå meg selv litt. Vi har det veldig a4 om dagen, å jeg vil virkelig gi han noe spesielt før han drar i forsvaret. Slik at han ikke glemmer denne fantastisk søte jenta han har hjemme, hehe
Gjest Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Her har du noen forslag: - Tegneserier eller andre blader - Boxer - Snus, røyk, sigar - Flax lodd - Godteri - Øl - Første dagen kan du gi han en sjokoladekalender slik at han har dette i tillegg - Kinobillett - DVD - Krem - Deodorant - Sokker - Bilde av dere - Bilde av deg i sexy undertøy - Marsipan - Pocketbok Noe jeg kom på i farten. Gavekort som du nevnte er også kjempebra å ha med :-)
Thalassos Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Denne må jeg følge! Du kan jo sjekke ut ebay? Der har du ufattelig mye rart.. Coolstuff.no har også mye kult, men det er dyrere enn ebay, da.
Gjest KOKOS19 Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Jeg syntes det er en genial idè jeg! Håper mange kommer med tips til billige, enkle løsninger så den slipper å koste mer en selve julegaven, hihi
Gjest kgh Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Gnagsårplaster! Genialt med tanke på at han skal inn i forsvaret
Gjest Fairydust Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Ullundertøy. Mye dyrere enn 100 kr damen, går jo an å gi på f.eks. julaften eller lille julaften. Sokker, lester. Alle trenger sokker! Og boxere. Forskjellige typer spennende øl. Og kanskje noe god snacks du vet han liker. Barberblad og barberskum. Fotkrem. Høres ekkelt ut, men ganske godt å ha i militæret vil jeg tro. Blad om biler eller teknologi eller vitenskap - alt etter hva hans interesser er. Ny kortmappe, eller kanskje et nytt deksel til mobilen. Flaxlodd er gøy. Det gir jeg alltid i julekalenderen til kjæresten. Sånne julehefter/tegneserie greier er morsomme. Pondus f.eks. Verktøy. Fås kjøpt billig hos Jula eller Clas Ohlson. Kinobilletter eller billett til en fotballkamp eller noe slikt. Et dikt eller kjærlighetsbrev fra deg. Lommelykt. Refleks, eller noe slikt kanskje. Det er hva jeg kommer på sånn i farten. Lurer på om jeg skal kjøre 24 forskjellige typer øl kalender til typen i år, eller om jeg skal lage 24 forskjellige små gaver. Har ikke bestemt meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå