AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #21 Skrevet 27. september 2012 Silikonkladder i puppene. Røyking. Anonym poster: 45ab3db139061bec01c2832f01780942 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #22 Skrevet 27. september 2012 Enig i at røyking er isj. Latter er også turn off. Med det mener jeg ikke smil eller glede, men det å le høylytt er ikke akkurat en høydare. Nynning. Anonym poster: 977797260bc3b91d93e24bc09e9c26a3
MrSmith Skrevet 27. september 2012 #23 Skrevet 27. september 2012 Jenter som snakker fort og hele tiden tenker på hva som er praktisk.
juni Skrevet 27. september 2012 #24 Skrevet 27. september 2012 Stygge tenner er heeelt klart nummer EN turn off!! Og da snakker vi ikke skeive tenner, men gule snustenner, evnt bare tenner som aldri har sett en tanntråd før. Og dette gjelder dessverre overraskende mange, grøss! Menn som skryter av pengene sine og tror du blir mer interessert da, hjelp, stakkars! Menn som vokser brystet! Ærlig talt! Jeg synes ikke det er turn off med mye hår, alternativet er femi! 2
Obelix Skrevet 27. september 2012 #25 Skrevet 27. september 2012 Hva mener dere damer egentlig med "for mye kroppshår".. Ekte menn shaver ikke kassa! De sørger for at det ikke blir "hår i maten" og barberer seg i ansiktet...men resten av kroppen må du være stuper, svømmer eller syklist for å ha aksept for å shave, basta!!! 3
juni Skrevet 27. september 2012 #26 Skrevet 27. september 2012 Hva mener dere damer egentlig med "for mye kroppshår".. Ekte menn shaver ikke kassa! De sørger for at det ikke blir "hår i maten" og barberer seg i ansiktet...men resten av kroppen må du være stuper, svømmer eller syklist for å ha aksept for å shave, basta!!! Nettopp! Men nå er jeg av de som synes naturlig hårløse menn (på kroppen, hodet er uvesentlig) er litt turn off. Det hadde ikke ødelagt hvis jeg digget fyren, men det er sååå mye mer digg med en skikkelig hårete mann! 1
Gjest mari kontrari Skrevet 27. september 2012 #27 Skrevet 27. september 2012 Mangelende intelligens (alle typer), overdreven banning uten grunn, vond lukt (verre en vært-på-tur-svette), hatfulle eller syte over alt som er galt-ytringer, og: om intet av dette er tilfelle og vi er kommet så langt som til sengekosen - ikke spør om jeg er "klar" etter fem minutters tafsing. Det eneste du oppnår med det er å måtte "lide deg gjennom" minst en halvtimes ekstra oppvarming til for å få meg tilbake på rett spor. 1
Gjest Arvid78 Skrevet 27. september 2012 #28 Skrevet 27. september 2012 -Ingen Humor -Oppføre seg uinteligent (de fleste mennesker er inteligente men noen velger å oppføre seg som idioter) -Kald -Frekk (da frekk mot andre, ufordragelig) -Overfladisk -Storrøyker -Snobbete Ei kvinne med en eller flere av disse "manglene" er noen jeg holder meg unna
micromaya Skrevet 27. september 2012 #29 Skrevet 27. september 2012 - Dårlig hygiene, dette inkluderer også tennene. - Shavet brystkasse og rundt penisen. Vil jeg se en ribbet høne går jeg på butikken istedet. 2
Obelix Skrevet 27. september 2012 #30 Skrevet 27. september 2012 - Dårlig hygiene, dette inkluderer også tennene. - Shavet brystkasse og rundt penisen. Vil jeg se en ribbet høne går jeg på butikken istedet. hehe... nå er det vel ikke menn som generelt har ribba høner da 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #31 Skrevet 27. september 2012 Turn off? Tiltaksløse og late mannfolk!! Pc spilling, Playstation spilling, roping i stua når det er fotballkamp, dårlig klesstil (ikke stil som sier at han liker sånn han ser ut, men sånn stil som viser at han virkelig ikke bryr seg om hvordan han ser ut), dårlig hygiene, dårlig ånde, temperament er fryktelig usexy, dårlige matvaner er usexy, tegn til at han ikke bryr seg om seg selv, når han ikke gidder barbere seg på flere uker, og sexmas.. Anonym poster: 7a0c82160f4fe3683226e7c6492b62ec 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #32 Skrevet 27. september 2012 Bedrevitere er turn off.... Anonym poster: 7a0c82160f4fe3683226e7c6492b62ec 1
MrSmith Skrevet 27. september 2012 #33 Skrevet 27. september 2012 Turn off? Tiltaksløse og late mannfolk!! Pc spilling, Playstation spilling, roping i stua når det er fotballkamp, dårlig klesstil (ikke stil som sier at han liker sånn han ser ut, men sånn stil som viser at han virkelig ikke bryr seg om hvordan han ser ut), dårlig hygiene, dårlig ånde, temperament er fryktelig usexy, dårlige matvaner er usexy, tegn til at han ikke bryr seg om seg selv, når han ikke gidder barbere seg på flere uker, og sexmas.. Anonym poster: 7a0c82160f4fe3683226e7c6492b62ec Dette var en fin beskrivelse av hvordan jeg føler meg på en dårlig dag . 4
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. september 2012 #34 Skrevet 27. september 2012 Jeg tar en personlig variant. Kjærsten min er ganske sexy, og det er ikke vanskelig å tenne på ham. Men hvis jeg kiler ham, så kommer han med en slags misfornøyd-baby-hyl. Sånn.. "Uæææ uææææ". Dette skjer både hvis jeg kiler ham med vilje, og hvis det skjer tilfeldig. Og når det skjer, mister jeg faktisk all tenning fullstendig. Har sagt det til ham, men det er jo som en refleks for ham På det generelle nivå: -Menn som må spørre om alt er greit -Tafatthet, spesielt gutta som virkelig har utseende med seg, og dermed forventer at jeg skal komme bare av å kikke på ham 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. september 2012 #35 Skrevet 27. september 2012 Håper noen flere tør å komme med personlige varianter!
Koe Skrevet 27. september 2012 #36 Skrevet 27. september 2012 Dette var en fin beskrivelse av hvordan jeg føler meg på en dårlig dag . Om du bytter ut han med hun, mannegreier med morgenkåpe, pc og potetgull, så kan vi ha en klubb. Godt det bare er de dårlige dagene.
micromaya Skrevet 27. september 2012 #37 Skrevet 27. september 2012 hehe... nå er det vel ikke menn som generelt har ribba høner da Hehe, det vet jeg selvfølgelig. Men jeg synes fortsatt at det ser sånn ut på menn også, og jeg liker det ikke. 1
Gjest Lenni20 Skrevet 27. september 2012 #38 Skrevet 27. september 2012 Menn som maser på om du kommer snart etter 1 minutt. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #39 Skrevet 27. september 2012 Her er noen personlige og selvopplevde: Menn som IKKE har skrubba kuken og det finner man ut av under selve blowjoben. Kukost.... Brakk meg faktisk. Menn som har røyket og man kjenner det både på smaken i munnen hans, og lukten av hendene som stryker en i ansiktet osv. Og jeg er eks-røyker selv og ikke fanatisk, men noen merker STINKER.......... Menn som ikke har pusset tennene. - PÅ FLERE UKER. Menn som stinker gammel svette Menn som spør "er det godt, kommer du, er du snart der, er det deilig" 10 sekunder etter at han tror han har funnet klitten. +++++ Anonym poster: 6143fb58de2fdb815236a514551c994d 2
Gjest KateW Skrevet 27. september 2012 #40 Skrevet 27. september 2012 Lange tånegler... Menn som spør om lov når det kommer til sex. Er vi nakne sammen, tenner vi på hverandre, så trenger du IKKE spørre om å få lov til å ta på puppene mine. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå