Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for innlegg fra utestengt bruker, avsporinger, spekulasjoner og hets. Spørsmål angående moderering skal fremdeles stilles på enten ris og ros eller på pm til moderator. Spørsmål i denne tråden blir slettet.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser hun ut som en engel. får noen legger,

Får hun legger? Av hvem da? Eller mener du FOR noen legger?

Anonym poster: cd07509a56f8b05951c1afb1dc279c77

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg barnslig, men hvilken MANN er det som har med så mange par sko på ferie? Lol

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

Og HVILKEN mann er det som velger seg en slik bikkje? De hadde jo hver sin hund før de møttes **tilfeldig** i parken. Lol.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred for en tråd. Heldigvis er ikke den representativ for alle de som kjenner til bloggeren.

Mobberne her velger det de vil lese, og ignorerer de innleggene som utfordrer dem. Med dette mener jeg at hver gang det kommer et innlegg som tar opp funksjonen til denne tråden så sutres det helt til mobberne kan gå tilbake til å hetse, spekulere og baksnakke. Trivelig og enkelt folkeslag disse mobberne.

Anonym poster: a51dc4cf4080c0691394fc869b112372

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred for en tråd. Heldigvis er ikke den representativ for alle de som kjenner til bloggeren.

Mobberne her velger det de vil lese, og ignorerer de innleggene som utfordrer dem. Med dette mener jeg at hver gang det kommer et innlegg som tar opp funksjonen til denne tråden så sutres det helt til mobberne kan gå tilbake til å hetse, spekulere og baksnakke. Trivelig og enkelt folkeslag disse mobberne.

Det er vel snarere omvendt, at hver gang kritikerne kommer med knusende argument mot bloggen hennes, overser fansen det...

Anonym poster: 3b2a40d3efcfd39b293e5734d779737f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel snarere omvendt, at hver gang kritikerne kommer med knusende argument mot bloggen hennes, overser fansen det...

Anonym poster: 3b2a40d3efcfd39b293e5734d779737f

Ironisk nok bekrefter du jo bare ABs innlegg her.

Men uansett: "knusende argument." Det er jo helt vilt å stille spørsmålet, men hvor finner man knusende argumenter i denne tråden? Jeg har til gode å se et argument som ikke skjuler seg bak det store mantraet om å sette FF på dagsorden slik at unge ikke tar skade av henne. Fryktelig patetisk å se mennesker, uansett alder, skrive som det skrives i denne mobbetråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vix says:

December 16, 2012 at 22:17

Lars Kristian; hvor mange sko har du med deg på ferie?

Reply

Lars-Kristian Eriksen says:

December 16, 2012 at 23:31

7 par pluss sandaler :)

- C

:sjokk::sjokkert::sjokkert::hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp::ler: :ler: :ler::ler: :ler: :ler::ler: :ler: :ler:

Oh my...... *gledermegtilåringekjærestenminogfortelle*

Dere får unnskylde mitt lavmål de siste par innleggene, men akkurat hva angår LK..... Vanskelig å holde seg.

Jeg skjønner at det er vanskelig for FFs tilhengere å lese alt som står her, mye er under beltestedet, det er jeg enig i. Men hun har selv valgt å sette seg i denne umulige situasjonen, og det er bare å spørre folk hva de mener om FF. Til rouane, hva foreslår du? Kanskje gå til motangrep som ikke liker FF? Da må du nok jobbe mot halve Norge.

Men å dra opp bilder og si "se hun er vakker" er bare lavmål, selvfølgelig er hun en søt jente, det ser da alle? De som forsøker å skape en litt mer nyansert debatt her fokuserer helt andre ting enn dette. Hun forfekter et usunt selvbilde mht til at hun grenser til mani og sykelig selvopptatthet. Narsissisme er vår tids største utfordring, FF er overhodet ikke alene. Men det unnskylder henne ikke.

Så hvis man kan gå bort fra å diskutere latterlige ting som hårfletter, stygge sko/bekledning/stil, redigeringsfeil etc, hadde dette kanskje blitt mer tålelig blant dere som digger FF? Eller......?

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hersking å definere folk som mobbere slik du gjør det.

Når noen omdefinerer kritikk til mobbing skaper de et moralsk overtak.

For det første bedriver du du persondebatt ved å drive på slik og for det andre dreier du fokuset vekk fra det som faktisk diskuteres, nemlig FFs oppførsel.

Har ikke annet å si enn skjerp deg. Det blir for dumt, det du driver på med nå.

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra å bare se på bildene hennes ville jeg trodd at hun har spiseforstyrrelser. Det er en ærlig sak, og det kan jeg ikke benekte. Samtidig tar jeg meg selv i å få lyst på tynnere mage når jeg ser på henne. Og jeg er 20 år og naturlig slank fra før. Kan ikke forestille meg hvordan jenter fra 14 - 18 år blir påvirket av henne, men mest sannsynlig i stor og negativ grad.

Jeg synes hele Fotballfrue showet er trist. Det virker for meg som hun ikke skyr noen midler for å få seg selv opp og frem. Om det så er å påvirke unge jenter negativt, så fremstår det som noe hun gir langt faen i, så lenge det gir henne penger og oppmerksomhet.

Trist, bare trist.

Endret av emilythorne
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Lars-Kristian Eriksen says:

December 16, 2012 at 23:31

7 par pluss sandaler :)

- C

Lars Kristian svarer under sitt eget navn, men skriver - C, Carolines faste signatur, under innlegget sitt...?

Har jeg ikke lurt tidligere på om han skriver kommentarer/svarer for henne i blant, så gjør jeg det i alle fall nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars Kristian svarer under sitt eget navn, men skriver - C, Carolines faste signatur, under innlegget sitt...?

Har jeg ikke lurt tidligere på om han skriver kommentarer/svarer for henne i blant, så gjør jeg det i alle fall nå.

Samme her... De to driter seg mer og mer ut for hver dag som går.

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at dette har skjedd flere ganger tidligere også.

Er Caroline produktet og LK selgeren? Hvorfor kan ikke Caroline drive bloggen selv?

Anonym poster: 5c004d539cbf4672a6c4d19ccd911e60

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er LK tilfeldigvis den brukeren som var pålogget når hun skulle svare, og at hun signerte med -C for å vise at det var henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hulderjenta

Det er nok bare en autosignatur hun har lagt inn i bloggen, så selv om han skriver sitt navn vil den bli lagt til (tenker jeg).

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

Nei, det er ikke autosignatur. Her f.eks. kommenterer han flere ganger uten noen - C.

Eller så er LK tilfeldigvis den brukeren som var pålogget når hun skulle svare, og at hun signerte med -C for å vise at det var henne.

Det kan jo hende, forsåvidt.

Skulle likt å se de andre eksemplene som nevnes, for å se om det er tydeligere der om det er han som glemmer seg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Ok. Jeg aner ikke hvordan autosignaturer fungerer ettersom jeg ikke har det selv på min egen blogg. Tenkte det kom automatisk uansett uten mulighet til å fjerne akkurat der og da hvis det var en autosignatur.

Jaja. Da lurer jeg på hvorfor frua fjerner den hos seg selv med vilje innimellom, det skulle det jo ikke være noen grunn til. :erter:

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

løping er det treningsformen som gir størst helseeffekt

Løping er treningsformen som forbrenner mest fett.

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...