AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11861 Del Skrevet 15. desember 2012 Skal jeg lese reisereportasjer så kjøper jeg heller et ukeblad!. Syns jeg får mer informasjon der og blir fristet til å reise enn når jeg leser Fotballfruens reportasjer. Så Ving tjener ikke på meg, ved å sende Fotballfrue på reise. Anonym poster: 55fe97fb197b3c55846cd3a63d8d521e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11862 Del Skrevet 15. desember 2012 Du mener dette bildet Anonym poster: 8fe24fc71c2e3edc400c40e069d0393f Hva er det med dette bildet, hvor fant dere det? Ganske realistisk kvinnekropp på de dekkene da, har ikke sett slike før, bare slike meeeeget tynne. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11863 Del Skrevet 15. desember 2012 Skal jeg lese reisereportasjer så kjøper jeg heller et ukeblad!. Syns jeg får mer informasjon der og blir fristet til å reise enn når jeg leser Fotballfruens reportasjer. Så Ving tjener ikke på meg, ved å sende Fotballfrue på reise. Anonym poster: 55fe97fb197b3c55846cd3a63d8d521e Så hvorfor leser du fotballfruens reportasjer? For å kunne skrive at du ikke leser fotballfruens reportasjer fordi fotballfruens reportasjer er så dårlige? Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11864 Del Skrevet 16. desember 2012 Så hvorfor leser du fotballfruens reportasjer? For å kunne skrive at du ikke leser fotballfruens reportasjer fordi fotballfruens reportasjer er så dårlige? Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758 Det kunne jo faktisk hende at det var interessant lesning, men det var det ikke for meg. Anonym poster: 55fe97fb197b3c55846cd3a63d8d521e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11865 Del Skrevet 16. desember 2012 Så hvorfor leser du fotballfruens reportasjer? For å kunne skrive at du ikke leser fotballfruens reportasjer fordi fotballfruens reportasjer er så dårlige? Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758 Så leser jeg ikke Fotballfrues reportasjer for å kunne skrive at jeg ikke leser Fotballsfrues reportasjer fordi Fotballfrues reportasjer er så dårlige, for det har jeg ikke interesse av å drive med. Jeg liker at hun legger ut matoppskrifter og opplyser om f.ex. UNICEF eller dyretesting. Reisereportasjene blir jeg ikke fristet av. Ser i bloggfeltet at en del lesere blir fristet og liker reportasjene hennes, så jeg ser at hver har sin smak. Anonym poster: 55fe97fb197b3c55846cd3a63d8d521e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11866 Del Skrevet 16. desember 2012 er nok et fåtall av bloggerne som tjener mer en frua og et fåtall som er like sunn som frua(denne provoserer. hvem bestemmer hva som er vakkert/pent? Hva gjør at du opplever hennes livsstil som sunn? Basert på innholdet i innleggene hennes har hun et overkontrollerert regime når det gjelder kosthold og trening. Sunnhet for meg er å spise sunt og fornuftig samt holde seg i bevegelse, men når det bikker over i nevrotisme er det ikke så sunt lenger. Når man også forherliger denne nevrotismen foran unge jenter som bare ønsker å bli så tynn som henne, er det i alle fall ikke sunt lenger. Eller er dette en positiv tendens, mener du? Anonym poster: 5c004d539cbf4672a6c4d19ccd911e60 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 16. desember 2012 #11867 Del Skrevet 16. desember 2012 Først.. slik jeg ser det er det ikke FF som driter seg ut ang charterferien til Mexico, men Ving. Har de gjort grunnarbeidet sitt før de begynte å samarbeide med FF-bloggen bl.a.? Har de sjekket målgruppen hennes? Alderen på majoriteten som leser bloggen? Hennes troverdighet når det kommer til å skrive en reisereportasje? M.m. Jeg så på Ving som en seriøs reiseoperatør før de begynte å samarbeide med henne og andre rosabloggere, men nå har de mistet anseelse hos meg - og DET burde de faktisk ta til seg. Så til påstanden til FF-mannen og FF om at hun er et sunt forbilde, som begrunnes i at 90% av tilbakemeldingene er positive. De såkalte mailene hun får privat ser jeg helt bort fra da disse ikke kan dokumenteres, i tillegg til at hun selv skriver at all kontakt med henne skal skje via bloggen. Hvordan vet FF-mannen og FF at tilbakemeldinger ala "Du er så fantastisk pen"/"Du burde vært en VS-modell"/o.l. er skrevet av noen som har henne som et sunt forbilde og ikke som en thinspirator? Hvordan vet de det? Hvordan vet de at ei som skriver FF er et forbilde er et sunt forbilde for vedkommende? Hvordan vet de at FF er et sunt forbilde ut fra slike tilbakemeldinger? De velger å ta det slik ja, men det betyr ikke at det stemmer. Ser man f.eks. i kommentarfeltene til andre medier som har vært i vinden den siste tiden pga søkelyset de har satt på blogger, så er mitt inntrykk at FF overhode ikke blir sett på som et sunt forbilde. Correct me if I'm wrong! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 16. desember 2012 #11868 Del Skrevet 16. desember 2012 Ble ganske sjokkert da jeg så det nyeste bildet hennes i dag... Bildet i seg selv er kjempefint, men problemet er at hun ser helt sykelig tynn ut og det er åpenbart at hun anstrenger seg noe forferdelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 16. desember 2012 #11869 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg klarer ikke unngå å bli provosert av det bilde - selv om jeg veit at det nettopp er det hun ønsker. Snakk om kroppen, mer klikk for å se bilder og dermed mer penger! Hun veit hvordan hun skal kjøre skuta for å få folk til å snakke.. Hadde egentlig ikke lyst å kommentere bildet, og håpet egentlig at ingen kom til å gi det oppmerksomhet, men det er jo helt umulig.. Jeg klarer ikke la det gå, det er så utrolig gjennomskuebart at jeg har ikke ord. For det første får hun klikk av å legge ut slike bilder. Men det er ikke det som irriterer meg - nei, provoserer - det er hvorfor hun faktisk legger det ut. Hvorfor?? Sånn helt seriøst? Alle kan jo se at hun ikke ligger avslappet der! Og hvorfor i all verden legger hun et slikt bilde kun dager etter at hun har vært i søkelyset mtp bloggeransvar og negativ påvirkning? Forstår hun ikke at dette ikke henger på greip? Dette er helt seriøst årsaker til at jeg begynner å lure på om hun (og herr FF forøvrig) faktisk er ganske uintelligent? Mindre smart? Sosialt dum? Forstår dere hva jeg vil fram til? Hadde hun vært litt mer oppegående, hadde hun innsett at hun burde ta seg mer sammen, og ikke trigge alle sine kritiere - heller bevise de feil! Hun gjør ting bare verre for seg selv, men er hun klar over det selv? Ser hun ikke sammenhengen? Faktisk tror jeg at det er herr FF som har den negative påvirkningen på henne, den sosiale intelligensen stammer nok fra ham.. Han er ingen smarting når det kommer til å uttrykke seg i media, og han driter seg ut gang på gang. Da smitter det vel til slutt over på FF.. Og sist men ikke minst; Hva er hensikten til FF? Mener hun virkelig at dette er sunt? Hun veit veldig godt at majoriteten av leserne og fanskaren er unge tenåringer. Synes hun at det er greit mtp disse? Synes hun selv at små tenåringer burde ha henne som forbilde? Er det det hun mener? At alle burde se sånn ut? Hun har jo sagt tidligere at alle bør være fornøyd med seg selv, uansett fasong. Men jeg kjenner at det bare er bulls..., ettersom hun i alle bilder vrir og vrenger på seg for å se tynnest ut som mulig. Ikke har hun gjort det tydelig nok i sine innlegg at det viktigste ikke er å være strl. xxs, OM det virkelig er det hun mener. Hun kunne gjort mer for å poengtere det. Hun kunne prøvd å fortelle leserne sine at hun ikke fremmer det kroppssynet de beskyldes for. Hun kunne vært mer genuin, og ikke bare forsvare seg med at hun mener helse først og fremst er det viktigste, ikke fasong. Hvis det virkelig er så viktig for henne, hvorfor legger hun det aldri fram slik i sine innlegg? Hvorfor blir det nevnt kun som motargument Det skinner så gjennom hva hun/de mener, og det er at jo tynnere, jo bedre. FF er dobbeltmoralsk i sine uttalelser kontra oppførsel. Og den offerrollen hun bruker hver gang det går i motvind- har hun virkelig ikke noe bedre å stille opp med? Beklager, men det virker på meg som de to faktisk er uintelligente, og ikke bare sosialt sett. Jeg begynner virkelig å lure .. Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 16. desember 2012 av Yvonne 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11870 Del Skrevet 16. desember 2012 For min del er jeg spent på om hun kommer til å bruke noen av bikiniene fra Porto Br, og jeg spurte også om dette da hun viste de nye VS bikiniene like før hun reiste (jeg spurte hvorfor hun kjøpte nye når hun har mange fra Porto Br). Da hun ble sponset av Porto BR var de jo såååååå fine!! Men hun klarer seg vel ikke uten VS som gir den enorme push-up-effekten. Anonym poster: 31f0052044cbd91ae4cafde647019992 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11871 Del Skrevet 16. desember 2012 Målet er å vise verden hvor tynn og fin hun er. Hun trenger bekreftelse hele tiden. Hun er avhengig av å blottlegge seg selv hele tiden. Dette setter fyr i fjortisene som forguder henne og de slutter å spise. Kjenner ei på 13 som nileser alle rosablogger, og skriver selv på face hvor feit hun er. Hun er ikke feit da, men at rosabloggere påvirker i gal retning er helt rett. De burde tatt ansvar nå. Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11872 Del Skrevet 16. desember 2012 Ble ganske sjokkert da jeg så det nyeste bildet hennes i dag... Bildet i seg selv er kjempefint, men problemet er at hun ser helt sykelig tynn ut og det er åpenbart at hun anstrenger seg noe forferdelig. Det ser ut som om hun har to sett med bryst Anonym poster: 8040b037f2552b90552a183fdacdc250 Anonym poster: 8040b037f2552b90552a183fdacdc250 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. desember 2012 #11873 Del Skrevet 16. desember 2012 Bra sagt, det er heller tilhengerne på 10,12 år som er ser de rosa skyene som er misunnelig enn vi som lever i det virkelige liv. Og det er faktisk ikke så verst. Skjønner ikke hva som er så misunnelsesverdig med å være falsk og overfladisk. Og hvem vil leve et med konstant høye skuldre og aldri(edit) bli være fornøyd? Nei takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 Populært innlegg #11874 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Caroline Berg Eriksen, jeg vet du leser her inne, jeg vet du gliser når du ser hvor opprørte vi blir over oppførselen din, jeg vet du ser $ når alle klikker seg inn på bloggen for å provosere, gispe og si "herregud!", du ELSKER oppmerksomheten, du elsker dette! Hvordan våger du Caroline, hvordan våger du å gjøre noe slikt? Jeg vet du gjorde det for å provosere oss kjerringer på kvinneguiden, og andre kritikere, men vet du hvem som IKKE ser det? Det er alle de unge jentene som tilber deg, som nå står og ser foran speilet på magen sin og tenker "jeg er feit, jeg har feit mage, man ser ikke ribbena mine, den er ikke helt flat osv". Vet du hvorfor jeg vet det????? Når jeg var 14-15 år hadde jeg spiseforstyrrelser og stod slik foran speilet etter å ha sett modeller, reklamer, reklameplakater, osv. For 14 år siden fantes det ikke blogger som dine, og det er jeg glad for, for ellers hadde jeg stupt i grava med hodet først! Du er som bensin på glør, jeg tror helt sikkert at du er med på å trigge spisesforstyrrelser. I lys av all kostholddebatten som har vært i det siste, debatten om din kropp, så våger du å legge ut et bilde hvor magen din ser ut som en buk overtrukket med skinn? Du er faen meg så useriøs, du er bare ute etter å provosere. Vi ser det, mange av dine fans tar det alvorlig at de ikke ser ut som deg. Åja, jeg er forresten fattig, feit, misunnelig, kjører gammal bil, dog den kjøpte jeg for egne penger, og stygg, selvsagt! SKAM DEG CAROLINE BERG ERIKSEN, INTERNETT ER FAKTISK EKTE, FOLK LESER DET DU SKRIVER OG FØLGER DEG! OM DU TROR DET ELLER IKKE, ER DET SAMME, FOR DET SKJER! Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 16. desember 2012 av Yvonne 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11875 Del Skrevet 16. desember 2012 jeg kunne godt tenkt meg å se slik ut i bikini! Anonym poster: 603743144a1ee19ad1c8e7baef7f55a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. desember 2012 #11876 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets. Og ja, jeg vet at FF har bekreftet at hun tidligere har hatt spiseforstyrrelser, hvilket også får stå sånn sett i denne tråden. Det er dog ingen bekreftelser på at hun har det nå, og dermed er jeg dessverre nødt til å rydde og redigere ift til dette. Det er helt greit å være kritisk, men prøv å holde spekulasjonene som ikke kan underbygges til et minimum angående dette. Om ikke blir jeg dessverre nødt til å rydde. Har prøvd å slette minst mulig, og latt mest mulig av innleggene stå. Yvonne (mod) Endret 16. desember 2012 av Yvonne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11877 Del Skrevet 16. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets. Og ja, jeg vet at FF har bekreftet at hun tidligere har hatt spiseforstyrrelser, hvilket også får stå sånn sett i denne tråden. Det er dog ingen bekreftelser på at hun har det nå, og dermed er jeg dessverre nødt til å rydde og redigere ift til dette. Det er helt greit å være kritisk, men prøv å holde spekulasjonene som ikke kan underbygges til et minimum angående dette. Om ikke blir jeg dessverre nødt til å rydde. Har prøvd å slette minst mulig, og latt mest mulig av innleggene stå. Yvonne (mod) Ok. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11878 Del Skrevet 16. desember 2012 Ja må løpe av seg noen kalorier vettø. Apropo ribbeina. De kan opereres ut, så ser hun enda skralere ut. Målet er nok å kunne ta seg selv helt rundt, først da er hun kanskje fornøyd? Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11879 Del Skrevet 16. desember 2012 Apropos.... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=709025 "Jeg er kontaktlærer for en VG1-klasse med 30 fantastiske elever på 16-17 år. (...) Én etter én brøt de sammen foran meg. De har for stort press på seg. Et par spørsmål fra min side, stilt på en omsorgsfull måte, så rant tårene. Det grusomme var at historiene stort sett var de samme: "Jeg føler meg så feit og stygg. Jeg sammenligner meg med de andre, og er så usikker". "Jeg er livredd for å ikke ha kontroll på det jeg spiser, jeg hater meg selv hvis jeg ikke er sunn nok" (...) Flere av disse jentene trakk fram blogger som grunn til at de føler seg mindreverdige. Flere har et avhengighetsforhold til for eksempel Fotballfrues blogg, og idylliserer hennes perfekte liv. Jeg har forsøkt å få dem til å se at under hennes perfekte overflate ligger mest sannsynlig også år med usikkerhet og redsel, men elevene klarer ikke å si det." Anonym poster: 1afbc7d9a2a597fa63dd43e442b12a47 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #11880 Del Skrevet 16. desember 2012 Apropos.... http://forum.kvinneg...howtopic=709025 "Jeg er kontaktlærer for en VG1-klasse med 30 fantastiske elever på 16-17 år. (...) Én etter én brøt de sammen foran meg. De har for stort press på seg. Et par spørsmål fra min side, stilt på en omsorgsfull måte, så rant tårene. Det grusomme var at historiene stort sett var de samme: "Jeg føler meg så feit og stygg. Jeg sammenligner meg med de andre, og er så usikker". "Jeg er livredd for å ikke ha kontroll på det jeg spiser, jeg hater meg selv hvis jeg ikke er sunn nok" (...) Flere av disse jentene trakk fram blogger som grunn til at de føler seg mindreverdige. Flere har et avhengighetsforhold til for eksempel Fotballfrues blogg, og idylliserer hennes perfekte liv. Jeg har forsøkt å få dem til å se at under hennes perfekte overflate ligger mest sannsynlig også år med usikkerhet og redsel, men elevene klarer ikke å si det." Anonym poster: 1afbc7d9a2a597fa63dd43e442b12a47 Men neida, selv om folk ligger på bakken og griner og aldri blir bra nok, så har Fotballfruen aaaaaldri bidratt til det, selvsagt ikke! Hun bare driver en blogg hvor hun FREMSTÅR (ikke moderer vekk dette Yvonne, jeg har lov til å si hva hun fremstår for meg som, jeg sier ikke at hun er det ) anorektisk og spiseforstyrret, og superduperperfekt til alle tider. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg