Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

^ Ja, det er jeg enig i. Det er absolutt kritikkverdig :) Det jeg siktet vil var mer det at det hun gjør på ferie blir ansett som "galt" av mange her inne. Det blir bare for dumt. Hun får ikke lov å være på stranda eller spise på en resturant som hun faktisk er (indirekte) sponset av, for det er ikke godt nok for noen tydeligvisvis, for hvis DE hadde vært i Mexico så hadde de gjort det og det og det, og aldeles ikke det samme som fruen gjør. Neivel greit, men who cares? Fotballfruen er liksom ikke den eneste i Norge som drar på en typisk charterferie.

Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svært hår i suppa, når en mann forviller seg inn her og sier at alle kvinner som debatterer her inne er noen misunnelige utrente drittkjerringer. Jeg velger å trykke på ignore knappen.

meg du tenker på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel aldri sagt at hun ser ut som en mann.

Det som provoserer er måtn hun opptrer på. Manglende selvinnsikt, frekk som faen, løgn, ingen evne til å ta selvkritikk and the list goes on.

Må si at jeg synes Anette Haga er mye penere, har en flottere kropp og hun er vel etter hva jeg har forstått mye rikere enne FF. Men hun er det ingen som blir så provosert av. Så hvis jeg skulle vært misunnelig på en blogger, hadde det absolutt vært Anette Haga og ikke Caroline.

jaja, smaken er som baken. at det er stor del som er misunnelig er vel ganske åpenbart. veldig overraskende at det er nesten bare kvinner som "hater" henne. "skulle ønske jeg hadde kroppen hennes" "like mye penger" "like flink til å trene".fotballfrue<3<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noen fast leser av FF, men jeg titter innom for underholdningens skyld noen ganger. Leser også tråden her, og får meg ofte en god latter.

Grunnen til at det er artig å lese her eller på bloggen, er ikke fordi jeg er verken feit eller misunnelig. Det er fordi jeg syntes FF er så utrolig......(finner ikke ordet...) Være SÅ opptatt av seg og sitt HELE tiden, skrive så mye dumt. Krangle og komme med latterlige uttalelser i alle svar fra alle som ikke tilber Guden Caroline.

For meg er jenta langt fra pen. Hun er oftest latterlig harry. Når hun selv itillegg tydelig mener at hun er verdens deiligste, blir det bare kvalmt. Tenk så mye finere og smartere den jenta hadde virket om hun hadde kommet ut av fjortisbobla si og vokst opp slik alderen tilsier. Ikke sett seg selv høyest og absolutt ment at hun var perfekt i ALT...

Dette er ikke et innlegg for å være stygg mot selve dama, men for å forklare hvorfor JEG syntes det er artig å titte innom bloggen eller her. Tilhengerene mener nemlig at alle som klager på Fruen er feite og misunnelige (det mener hun forøvrig også selv).

Lurer samtidig på om det er mange som har samme mening som meg... Jeg får nemlig inntrykk av det, gjennom å lese her, inne på svarfeltet i bloggen og andre nettsider.

Er det nettopp fordi hun rett å slett "driter seg ut" gjennom bloggen at hun får så mange treff? (Det er jo ikke mange svarene på hvert innlegg, så det virker ikke som tilhengerskaren er såååå stor...)

Leserene titter innom for å få seg en latter og innerst inne håpe at en dag går hun på en skikkelig smell??

Anonym poster: a407b8b089e088428d9272e1dbd11739

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til teknikken, med dette bildet, profilbilde, har noen tatt i undertøysavd på Kappahl. Lurer på hva Lasse kommer til å kommentere nå??:S

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke til teknikken, med dette bildet, profilbilde, har noen tatt i undertøysavd på Kappahl. Lurer på hva Lasse kommer til å kommentere nå??:S

Du mener dette bildet

Anonym poster: 8fe24fc71c2e3edc400c40e069d0393f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man ALDRI slutte å dra misunnelse/sjalu kortet??? Er jo et flertall av bloggere som er penere, fin kropp og like mye penger som frua??

er nok et fåtall av bloggerne som tjener mer en frua og et fåtall som er like sunn som frua(denne provoserer. hvem bestemmer hva som er vakkert/pent?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok et fåtall av bloggerne som tjener mer en frua og et fåtall som er like sunn som frua(denne provoserer. hvem bestemmer hva som er vakkert/pent?

Du tydeligvis. Siden du mener man er misunnelig på frua siden hun er pen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å kommentere her inne..er heller ikke veldig interessert i fotballfrue, men er innom bloggen hver dag som del av en daglig nettrutine.. merker at jeg er en av de som er mer anti enn pro og har spurt meg selv hvorfor. Tipper mange her inne heller ikke klarer å sette fingeren på hva det er som irriterer så mye med henne, vet ikke helt selv, men jeg vet det ikke er misunnelse. For det første er jeg ganske selvsikker når det kommer til utseendet mitt, for det andre er jeg glad i jenter med former og søte ansikt, og jeg synes ikke selv at fotballfrue er spesielt attraktiv, heller ganske kjedelig og snerpete. Tror heller ikke jeg er misunnelig på henne ellers (ubevisst i såfall)..det måtte være selvdisiplinen hennes, som jeg godt kunne tatt litt av... men samtidig tror jeg at denne perfeksjonismen hennes er litt av problemet for meg. Jeg føler at hun er falsk på flere områder. At hun framstår som et glansbilde av seg selv, men også at hun selv tror hun er mer "perfekt" enn det jeg i hvert fall synes hun er. F.eks at denne perfeksjonismen hun alltid skryter av, egentlig er nevrotisk, patologisk og litt ynkelig, hvis jeg får bruke det ordet...

hun skryter utrolig mye og er veldig selvsentrert, bl.a. handler 99% av twitterstatusene om henne selv. Hun er navlebeskuende, viser ikke genuin interesse for andre kulturer, er livredd for å bli assosiert med ulike grupper mennesker eller samfunnslag, f.eks. harry folk. Et tolerant og inkluderende menneskesyn hvor alle er like mye verdt, er utrolig viktig for meg. Caroline later som hun er filantropisk og "elsker alle", men det skinner igjennom av og til at hun har en til dels hierarkisk tankegang og gjerne setter seg selv og mannen øverst, mens de som ikke liker henne, helst befinner seg nederst på rangstigen. Hun er ikke noe bedre enn de som skriver nedsettende kommentarer til henne, hun gjør akkurat det samme selv, lg noenganger blir jeg faktisk satt ut av hvor dårlig menneskesyn hun har.

Kunne nevnt mange flere momenter, men får kink i nakken her jeg ligger:P

Anonym poster: e2fa24cbae490821eac46951cfd50ac1

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tydeligvis. Siden du mener man er misunnelig på frua siden hun er pen.

Sier ikke at alle kvinner er misunnelig på henne. At det er edel er jo ganske åpenbart, så på kommentarfeltet hennes. skriver ting bare for å være spydig/hauser ting opp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at alle kvinner er misunnelig på henne. At det er edel er jo ganske åpenbart, så på kommentarfeltet hennes. skriver ting bare for å være spydig/hauser ting opp

Men henger kritikk og misunnelse sammen da?? (Velger å ignorere de usaklige)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men henger kritikk og misunnelse sammen da?? (Velger å ignorere de usaklige)

Nei, ikke i det hele tatt. Tror du virkelig det er ingen kvinner er misunnelig på frua?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sikkert noen som er misunnelige på frua. Sikkert hele denne fanklubben hennes som roser henne opp i skyene og kommer med utsagn som "skulle ønske jeg var deg" osv.

Anonym poster: cd07509a56f8b05951c1afb1dc279c77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke misunnelig, synes ikke livet hennes er det ultimate perfekte liv. Det er for kjedelig og hysterisk på samme tid hennes liv. Hadde ikke ønsket meg 1 dag i hennes 450 par sko!

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt sikkert noen som er misunnelige på frua. Sikkert hele denne fanklubben hennes som roser henne opp i skyene og kommer med utsagn som "skulle ønske jeg var deg" osv.

Anonym poster: cd07509a56f8b05951c1afb1dc279c77

Bra sagt, det er heller tilhengerne på 10,12 år som er ser de rosa skyene som er misunnelig enn vi som lever i det virkelige liv. Og det er faktisk ikke så verst. Skjønner ikke hva som er så misunnelsesverdig med å være falsk og overfladisk. Og hvem vil leve et med konstant høye skuldre og bli være fornøyd? Nei takk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å kommentere her inne..er heller ikke veldig interessert i fotballfrue, men er innom bloggen hver dag som del av en daglig nettrutine.. merker at jeg er en av de som er mer anti enn pro og har spurt meg selv hvorfor. Tipper mange her inne heller ikke klarer å sette fingeren på hva det er som irriterer så mye med henne, vet ikke helt selv, men jeg vet det ikke er misunnelse. For det første er jeg ganske selvsikker når det kommer til utseendet mitt, for det andre er jeg glad i jenter med former og søte ansikt, og jeg synes ikke selv at fotballfrue er spesielt attraktiv, heller ganske kjedelig og snerpete. Tror heller ikke jeg er misunnelig på henne ellers (ubevisst i såfall)..det måtte være selvdisiplinen hennes, som jeg godt kunne tatt litt av... men samtidig tror jeg at denne perfeksjonismen hennes er litt av problemet for meg. Jeg føler at hun er falsk på flere områder. At hun framstår som et glansbilde av seg selv, men også at hun selv tror hun er mer "perfekt" enn det jeg i hvert fall synes hun er. F.eks at denne perfeksjonismen hun alltid skryter av, egentlig er nevrotisk, patologisk og litt ynkelig, hvis jeg får bruke det ordet...

hun skryter utrolig mye og er veldig selvsentrert, bl.a. handler 99% av twitterstatusene om henne selv. Hun er navlebeskuende, viser ikke genuin interesse for andre kulturer, er livredd for å bli assosiert med ulike grupper mennesker eller samfunnslag, f.eks. harry folk. Et tolerant og inkluderende menneskesyn hvor alle er like mye verdt, er utrolig viktig for meg. Caroline later som hun er filantropisk og "elsker alle", men det skinner igjennom av og til at hun har en til dels hierarkisk tankegang og gjerne setter seg selv og mannen øverst, mens de som ikke liker henne, helst befinner seg nederst på rangstigen. Hun er ikke noe bedre enn de som skriver nedsettende kommentarer til henne, hun gjør akkurat det samme selv, lg noenganger blir jeg faktisk satt ut av hvor dårlig menneskesyn hun har.

Kunne nevnt mange flere momenter, men får kink i nakken her jeg ligger:P

Bare sånn apropos den twitringen hennes. Er ikke twitter mer en sånn aktualitetsgreie, hvor man kommenterer nyheter og annet aktuelt stoff? Ev. små vittigheter. (Vet ikke altså, er ikke så fan, men føler liksom at det er det som er greia med twitter) FF bruker jo twitteren sin somen slags facebook - "ut i sola og 30 grader", "12 timer på utflukt, sliten" osv...

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som skriver i denne tråden er så grusomt slemme. Det er faktisk helt uvirkelig å sitte her og lese så mye dritt på en og samme plass! (ja, jeg vet det er mitt eget valg å lese tråden og caroline er en offentlig person blablabla whatever)

Absolutt ingen fortjener så mange slemme ord mot seg, med mindre de heter Anders Breivik etc. Ingen av dere kjenner Caroline personlig, og hun har ikke gjort noen av dere noe vondt. Dere har aldri pratet med henne. Snakk om å dømme!! Selvfølgelig kjenner dere ikke hele jenta gjennom en overfladisk blogg.

Synes dere virkelig det er rart at hun går i forsvarsmodus og enkelte ganger kan være frekk i kommentarfeltet? Tenk å sitte å lese en slik tråd som dette om seg selv med titalls innlegg hver eneste dag, i tillegg til kommentarer på bloggen som er ment å provosere. Hadde ikke dere utviklet en trang til å forsvare dere da? Hadde ikke dere sett sliten ut? Og når enkelte av dere faktisk klarer å innse at de kanskje har det tungt og kanskje Caroline faktisk sliter mye med mat, så finnes det ikke snev av medfølelse hos dere. Det er ikke artig eller teit hvis hun har en spiseforstyrrelse, det er faktisk utrolig synd i henne hvis det er tilfellet. Dere sitter her på deres høye hest (på internett - applaus) og latterliggjør hva dere tror hun spiser til frokost, eller at hun trener 5-6 ganger i uka noe som er helt NORMALT.

Jeg skjønner meg virkelig bare ikke på mennesker som klarer å more seg over at andre har det vondt. Eller mennesker som er med på å gjøre at andre får det vondt. Mange av dere mobbere her inne har blant annet sagt at Caroline virket så mye mer positiv, glad og jordnær i starten av bloggingen. Ringer det ikke noen bjeller da, om at kanskje all hetsen som blant annet foregår her inne har påvirket henne i den negative retningen?

Hun får jo ikke lov til å bevege seg uten at det er feil. Hun får ikke lov å dra på en gratis, sponset ferie uten at hun gjør det feil. Hun får ikke lov til å ha det ryddig hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å ha bilde av LK på nattbordet uten at det er feil. Hun får ikke lov til å dekorere det som hun vil hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å pynte juletreet hjemme før hun drar på ferie uten at det er feil. Hun får ikke lov til å lese en bok uten at det er feil. Hun før ikke lov til å ha kaffemaskin på soverrommet. Hun får ikke lov til å stå tidlig opp. Hun får ikke lov til å bruke samme veske to dager på hverandre. Men samtidig får hun ikke lov til å kjøpe så mye klær. Altså, det er bare så ufattelig mye ukonstruktivt som blir klaget på! Greit nok at hun har en livsstilsblogg og det er selvfølgelig lov å kommentere antrekk, interiør osv, men det er bare så mye av det som blir sagt som er direkte slemt og unødvending. Og dere sitter på toppen av det hele og håper at hun leser det om seg selv.

Jeg vet den er litt oppbrukt og jeg er ikke en stor believer på det her selv, men faktisk så tror jeg mange av de som kommenterer hyppig i denne tråden faktisk er sjalu, kanskje uten å vite det selv. For noen her har iallefall en intens trang til å dra andre ned i grøfta, for å føle seg selv bedre.

(Nå virker det som at jeg har generalisert veldig med å skrive "dere", men jeg sikter altså til enkelte, ikke til alle)

Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f

Amen til alt du skriver. Denne tråden er så grusom at man nesten får lyst til å kjøpe opp hele KG for å få en slutt på mobbingen. Jeg fatter og begriper ikke at det får fortsette inn i uendeligheten.

Anonym poster: 92836a4e1fb523c8dba63034d54f0758

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn apropos den twitringen hennes. Er ikke twitter mer en sånn aktualitetsgreie, hvor man kommenterer nyheter og annet aktuelt stoff? Ev. små vittigheter. (Vet ikke altså, er ikke så fan, men føler liksom at det er det som er greia med twitter) FF bruker jo twitteren sin somen slags facebook - "ut i sola og 30 grader", "12 timer på utflukt, sliten" osv...

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

Jo, tror knapt det finnes noen andre "kjendiser" der ute som kun skriver om seg selv og livet sitt på twitter. Barer lurer på om hun i det hele tatt har meninger om noe annet enn sitt eget liv?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...