AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11241 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvorfor gidde å redigere armen sin, liksom? Eller armhulen da... Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 for at folk skal kommentere det, fortsette å skrive om henne osv osv Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11242 Del Skrevet 7. desember 2012 Men på dette bildet ser bena svært tynne ut: http://fotballfrue.n...12/DSC05130.jpg Og på dette bildet har hun usedvanlig tynn mage: http://fotballfrue.n...12/DSC05211.jpg Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 Oi, så store puppene var på det siste bildet. Anonym poster: 49131bc65d7a21b645024805d428de76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11243 Del Skrevet 7. desember 2012 siri m says: December 5, 2012 at 21:16 Bestilte den med lys skinnreim og gullfarget ur:) GLEDE! Replywebkit-fake-url://08B60224-4199-4459-9B49-EB72BBD1ADE6/deb87f52920c8ef0d52f94830d6b7e41.pngFotballfrue says:December 5, 2012 at 23:13 Fin! http://fotballfrue.n...ngton/#commentsOg pengene ruller inn hos FF. Alle som bruker hennes linker putter penger i hennes lommebok. det hadde vært greit hvis hun var ærlig. da ser jeg ikke att det er noe galt i å få selge. men så blir det denne rligheten da. jeg opplever det som villedende og ofte velig feil og bare markedsføring for å tjene. toppbloggere skal ikke holde på slik. skulle ønske det fnates en med mer vett der ute som blogget og som man kunne stole på. Da sre jeg ikke det gale i det. Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11244 Del Skrevet 7. desember 2012 Lars-Kristian endte med fajitas og en DIGER mojito. Jeg lover, har aldri sett en større mojito før i hele mitt liv. . Og jeg fikk en skikkelig original margarita som smakte litt for mye tequila. Skal si e er glad i å overdrive her. Eller er det heller Norge som underdriver? Man har ikke vært mye i utlandet når man ikke har erfart hvor sterke drinkene er. Er det bare meg eller er språket hennes veldig umodent til tider? Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11245 Del Skrevet 7. desember 2012 Man har ikke vært mye i utlandet når man ikke har erfart hvor sterke drinkene er. Er det bare meg eller er språket hennes veldig umodent til tider? Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56 NEI! Hun har gått på NKF, så hun kan å skrive. Hun er faktisk en av de bedre bloggerne på det området. Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11246 Del Skrevet 7. desember 2012 Man har ikke vært mye i utlandet når man ikke har erfart hvor sterke drinkene er. Er det bare meg eller er språket hennes veldig umodent til tider? Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56 Hele henner er jo umoden, ikke bare språket. I hodet er hun 15, det ytre minner om en 35-åring, men hun er altså 25. Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. desember 2012 #11247 Del Skrevet 7. desember 2012 Man har ikke vært mye i utlandet når man ikke har erfart hvor sterke drinkene er. Er det bare meg eller er språket hennes veldig umodent til tider? Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56 Ja, de har tross alt sterke drinker i hele Utlandet! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11248 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja, de har tross alt sterke drinker i hele Utlandet! Du som alltid støtter Fotballfruen, hun skrev noe ala dette: de har alltid så usunn frokost i UTLANDET. Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11249 Del Skrevet 7. desember 2012 Men på dette bildet ser bena svært tynne ut: http://fotballfrue.n...12/DSC05130.jpg Og på dette bildet har hun usedvanlig tynn mage: http://fotballfrue.n...12/DSC05211.jpg Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 Syns dette var ganske normalt, jeg, for en slank 20 åring? Sånn mage har jeg forresten selv og jeg er 40 og tobarnsmor og har aldri fulgt en diett i mitt liv. Anonym poster: f9c21c2ce58ac02d65b776a9e433e222 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11250 Del Skrevet 7. desember 2012 I dagens kalenderutgave står det: "I dag er det egentlig ingen oppgave, men dersom du ønsker rabatt på produkter fra BareMinerals, er det nå en skjult rabattkode som ligger ute under merker / bareminerals på www.coverbrands.no. Dersom du finner koden, kan du bruke den om du gjør en bestilling på BareMinerals-produkter, og få hele 25 prosent rabatt. Koden varer ut 08.12." Veldig mange av fjortissene har tolket det som at de kan vinne noe i dag og, og de "prøver lykken" som de skriver. Mange har skrevet ned koden i kommentarfeltet, men de skjønner ikke at det ikke er noe å vinne i dag? I dag er det bare å kjøpe noe fra Bare Minerals så Fruen får sponset flere drinker i UTLANDET. Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 7. desember 2012 #11251 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Cowboy-Laila er innom en tur! Ikke så lenge siden sist, men det er jo alltid koselig når hun glimter til Endret 7. desember 2012 av scorpius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11252 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvis man studerer hvor ofte hun godkjenner kommentarer etc; det virker jo som om hun sitter flere timer på dataen, selv på ferie. Og det ser ut til at hun forhåndsskriver innlegg og poster de midt på natta der borte for å få mer treff, spesielt mtp julekalenderen, men den er jo forhåndsprodusert. Og det skulle ikke forundre meg om dama er helt avhengig av all denne resposen og tilbakemeldingene hun får på sitt utseende og kropp; hvordan hadde det vært å leve i 6 måneder uten å poste et eneste bilde av seg selv, noe sted? Hadde dette foregått uten en alvorlig reaksjon i form av depresjon hadde jeg faktisk blitt overrasket. At ikke jenter selv skjønner hvor skummel denne adferden er for sitt eget velbehag. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11253 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det der en måte å posere på for at beina skal se tynnest mulig ut, eller tråkker hun virkelig så skeivt? Anonym poster: 7b490f2850d022e24af141a7a60b06db 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11254 Del Skrevet 7. desember 2012 Håret må henge i noen svette krøller på strandferie også ser jeg..... Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 7. desember 2012 #11255 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Denne tråden er så fascinerende fordi den viser mennesker som vi er i ALLE våre mer eller mindre heldige fasetter. FF selv, er hun virkelig glad over sin tilværelse og ønsker å dele det hun synes er fint? Det var min umiddelbare følelse, fordi jeg er slik selv. Hvor er egentlig grensen mellom å være takknemlig og å skryte? Jeg prioriterer og fokuserer i mitt liv på de tingene jeg syns er riktige, lever jeg ikke da automatisk et såkalt "perfekt" liv - selv så belastet ordet "perfekt" har blitt, noe jeg helst ikke vil bli beheftet med? Hvilken grad av kontrollbehov, ortoreksi, eksponeringsbehov, modenhet og temperament hun har skal jeg ikke uttale meg om, men alt dette er ting jeg kjenner igjen hos meg selv. Gjør ikke dere? Kanskje (forhåpentligvis) takler jeg dette noe bedre, men sannelig ikke alltid helt riktig, det er kanskje noe av det som gjør det så deilig, å se noen tabbe seg ut på det ene eller det andre, og så puste lettet ut, "jeg gjorde i hvert fall ikke den bommerten"? Jeg ser jo at hun har hauger av uheldige formuleringer og rasende dumme måter å forsvare seg på, jeg har ikke like mange, tror jeg, og heldigvis ikke like synlige for hele verden. Jeg er sånn som blir sint når jeg slår meg, blir jeg kritisert blir jeg fort sint da også. Og selvrettferdig. Jeg forsvarer ikke henne, jeg forsvarer ikke meg, jeg anklager ikke dere. Jeg pønsker litt på hva jeg får ut av å henge her og godte meg. Det ER en deilig pustepause i hverdagens tusen utfordringer å føle seg bedre enn andre (henne eller dere, beklager at jeg skjærer alle over en kam, men vi deltar her, så vi henger sammen) på ett eller annet område og det er alt for lett å forveksle det å ha tro på egne valg med å måtte rakke litt ned på andres, det gjør hun, det gjør dere, det gjør jeg, og det er overraskende vanskelig å se selv i kampens hete at det er det man gjør. Hvor gøy er det egentlig å vite best, kunne mer om verden, ha bedre smak, følge mer med i tiden, eller ha det moralske overtak hvis ingen vet om det? Jeg syns det er artig at alle dere som skriver "kjære deg" og "alle kan se" og alle disse andre dårlig skjulte hersketeknikkene sikkert ikke aner hva dere gjør, det bare føles som de riktige ordene i farten, ørlite nedlatende i uskyldige former, det er jo deilig i øyeblikket det og. Det er morsomt å se hvor mange som sier gang på gang at de ikke vil diskutere dette mer, men så må de jo selvsagt likevel, for motstanderen ga seg ikke, og da fikk de jo ikke siste ord. De vant jo ikke. Jeg er ikke bedre enn dere (prøver kanskje, men jeg henger jo her og fryder meg litt), og jeg mener egentlig ikke å rakke ned på noen med dette innlegget. Men om jeg hadde visst hva antropologi var sånn egentlig, så kunne jeg avgjort om det var riktig eller ei å si at denne tråden kan være en riktig artig antropologisk studie. Vi er jo noen store barn alle sammen, men vi prøver så godt vi kan. EDIT: jeg mener ikke at jeg kjenner dere og vet hvorfor dere gjør som dere gjør. Jeg HATER at folk tror de vet alt om andre bare ved å kjenne etter på seg selv hva de tror og konstruere en troverdig teori, så det skal jeg i hvert fall ikke gjøre EDIT 2: Joda, og så redder vi jo tenåringsjentene. Det er en bra greie Endret 7. desember 2012 av Klips 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. desember 2012 #11256 Del Skrevet 7. desember 2012 "Denne tråden er så fascinerende fordi den viser mennesker som vi er i ALLE våre mer eller mindre heldige fasetter.FF selv, er hun virkelig glad over sin tilværelse og ønsker å dele det hun synes er fint? Det var min umiddelbare følelse, fordi jeg er slik selv. Hvor er egentlig grensen mellom å være takknemlig og å skryte? " Hvis du har fulgt med på bloggen og sitat av et i eldre innlegg lagt ut senest igår av en KG-leser(innlegget har blitt publisert mangfoldige ganger her), så ser du klart forskjellen på renspikka skryt fra FF og takknemlighet. "Hvilken grad av kontrollbehov, ortoreksi, eksponeringsbehov, modenhet og temperament hun har skal jeg ikke uttale meg om, men alt dette er ting jeg kjenner igjen hos meg selv. Gjør ikke dere? Nei kan ikke det, men nå er jeg klare motsetningen til FF og har noen år på baken. Men man kan jo tydelig se at mange av de som er født på 90-tallet har et ekstremt oppmerksomhetsbehov. jeg ser jo at hun har hauger av uheldige formuleringer og rasende dumme måter å forsvare seg på, jeg har ikke like mange, tror jeg, og heldigvis ikke like synlige for hele verden." Nei, kan heller ikke si det. Hadde jeg studert journalistikk og gjort blogg til levebrød, hadde jeg vært mye mer profesjonell i mine uttrykk og publiseringer. Personlig synes jeg det er ganske pinlig hvor lite profesjonelt hun håndterer leserne/kundene sine. Hun tabber seg ikke ut av til, men ganske ofte "Hvor gøy er det egentlig å vite best, kunne mer om verden, ha bedre smak, følge mer med i tiden, eller ha det moralske overtak hvis ingen vet om det?" Beklager, men ikke dette var et forsøk på å være morsom, så var denne kommentaren rimelig hodeløs. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11257 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Liker denne tråden jeg, det er ikke så mye drittslenging som det faktisk er sannhet om ff og hv hun foretar seg. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 Innlegget er ryddet for spekulasjoner Yvonne (mod) Endret 7. desember 2012 av Yvonne 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11258 Del Skrevet 7. desember 2012 Denne tråden er så fascinerende fordi den viser mennesker som vi er i ALLE våre mer eller mindre heldige fasetter. FF selv, er hun virkelig glad over sin tilværelse og ønsker å dele det hun synes er fint? Det var min umiddelbare følelse, fordi jeg er slik selv. Hvor er egentlig grensen mellom å være takknemlig og å skryte? Jeg prioriterer og fokuserer i mitt liv på de tingene jeg syns er riktige, lever jeg ikke da automatisk et såkalt "perfekt" liv - selv så belastet ordet "perfekt" har blitt, noe jeg helst ikke vil bli beheftet med? Hvilken grad av kontrollbehov, ortoreksi, eksponeringsbehov, modenhet og temperament hun har skal jeg ikke uttale meg om, men alt dette er ting jeg kjenner igjen hos meg selv. Gjør ikke dere? Kanskje (forhåpentligvis) takler jeg dette noe bedre, men sannelig ikke alltid helt riktig, det er kanskje noe av det som gjør det så deilig, å se noen tabbe seg ut på det ene eller det andre, og så puste lettet ut, "jeg gjorde i hvert fall ikke den bommerten"? Du snakker for deg selv. Det er et tankekors at det er spesielt kvinner i vår tidsalder som lever med et sykelig behov for selveksponering. Selv har jeg alltid vært veldig var for det, og jeg kuttet ut facebook for flere år siden. Bilder av meg selv spares til fotoalbum for nære og kjære. Dette handler om det narsissistiske selv. Se på meg, hva gjør, hvor flink jeg er. Mange tror at hvis de viser andre hvor "gode" og "snille" de er, så vil omverdenen også oppfatte dem som moralske mennesker som tilfører oss noe godt. Sannheten er at gode moralske handlinger kun kan være gode om du selv ikke tjener NOE på det. Det være seg sosial aksept, penger, godt rykte, materiell lykke etc. Nå er uansett FF i en særstilling hva gjelder eksponeringsbehov, men gitt at en stor del av unge kvinner driver på med samme livsstil vil jeg nesten gå så langt at jeg kaller det en folkesykdom. Man kommer ikke særlig langt på lykkestigen (se helt bort fra materiell lykke) om man skal være en ener på jorda. Jeg blir fysisk kvalm av å se hvor selvopptatte og påtatte enkelte kvinner er. Man maler seg inn med krigsmaling og bruker flere timer foran speilet (speil - speil - hvem er vakrest i verden her), tar 150 bilder av seg selv og poster det ene man synes beskriver eget utseende best. Så får man massiv respons på facebook, blogg eller IG - dagen (enda verre; timen) er reddet. Det er rett og slett patetisk. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11259 Del Skrevet 7. desember 2012 "Denne tråden er så fascinerende fordi den viser mennesker som vi er i ALLE våre mer eller mindre heldige fasetter.FF selv, er hun virkelig glad over sin tilværelse og ønsker å dele det hun synes er fint? Det var min umiddelbare følelse, fordi jeg er slik selv. Hvor er egentlig grensen mellom å være takknemlig og å skryte? " Hvis du har fulgt med på bloggen og sitat av et i eldre innlegg lagt ut senest igår av en KG-leser(innlegget har blitt publisert mangfoldige ganger her), så ser du klart forskjellen på renspikka skryt fra FF og takknemlighet. "Hvilken grad av kontrollbehov, ortoreksi, eksponeringsbehov, modenhet og temperament hun har skal jeg ikke uttale meg om, men alt dette er ting jeg kjenner igjen hos meg selv. Gjør ikke dere? Nei kan ikke det, men nå er jeg klare motsetningen til FF og har noen år på baken. Men man kan jo tydelig se at mange av de som er født på 90-tallet har et ekstremt oppmerksomhetsbehov. jeg ser jo at hun har hauger av uheldige formuleringer og rasende dumme måter å forsvare seg på, jeg har ikke like mange, tror jeg, og heldigvis ikke like synlige for hele verden." Nei, kan heller ikke si det. Hadde jeg studert journalistikk og gjort blogg til levebrød, hadde jeg vært mye mer profesjonell i mine uttrykk og publiseringer. Personlig synes jeg det er ganske pinlig hvor lite profesjonelt hun håndterer leserne/kundene sine. Hun tabber seg ikke ut av til, men ganske ofte "Hvor gøy er det egentlig å vite best, kunne mer om verden, ha bedre smak, følge mer med i tiden, eller ha det moralske overtak hvis ingen vet om det?" Beklager, men ikke dette var et forsøk på å være morsom, så var denne kommentaren rimelig hodeløs. Jeg synes ikke hun tabber seg ut så ofte. Med tanke på at hun blogger gjennomsnittlig 2 ganger om dagen hele året (for å presisere noen ganger blogger hun 3 ganger, noen ganger 2 og noen ganger, som nå, 1 gang - gjennomsnittlig 2 ganger er et fair anslag vil jeg si) og med tanke på hvor mange kommentarer hun faktisk svarer på i løpet av en uke så synes jeg hun er veldig flink. Selv haukene i denne tråden klarer ikke å komme opp med mer enn 20-30 tabber max. Tenk hvor lite det er fordelt på hundrevis av blogginnlegg og tusenvis av kommentarer. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11260 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg synes ikke hun tabber seg ut så ofte. Med tanke på at hun blogger gjennomsnittlig 2 ganger om dagen hele året (for å presisere noen ganger blogger hun 3 ganger, noen ganger 2 og noen ganger, som nå, 1 gang - gjennomsnittlig 2 ganger er et fair anslag vil jeg si) og med tanke på hvor mange kommentarer hun faktisk svarer på i løpet av en uke så synes jeg hun er veldig flink. Selv haukene i denne tråden klarer ikke å komme opp med mer enn 20-30 tabber max. Tenk hvor lite det er fordelt på hundrevis av blogginnlegg og tusenvis av kommentarer. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Kommer aldri til å skrive med nick i denne tråden, for jeg vil ikke ha dette hysteriet på mine innlegg. FF er som et sirkus, du besøker det for å ha noe å le av og noe å sjokkeres av, men du inviterer ikke røkla hjem. De "tabbene" du omtaler er ikke bare bare små. Det er snakk om løgner, hun har lurt tusenvis av unge jenter til å bruke pengene sine på leppeprodukter som hun har sverget på at fungerer. Samtidig har hun hele tiden hatt restylane, men nektet. Når hun til slutt ga etter så var det for sent. Tusenvis hadde brukt hundrevis av kroner, kanskje mer, på leppeting som hun sverget på at skulle fungere. Nettbutikken deres. Hun har bevisst handlet BILLIG og solgt DYRT, hun visste at hun lurte sine lesere. Det finnes veldig mange som gjør det ja, men det er ytterst få som har hele pakka som FF har. Hun skal være en rollemodell. Det var en artikkel et sted her hvor hun skriver at hun skjønner hvor mye innflytelse og hva for en rollemodell hun selv er, mens andre ganger mener hun at hun ikke skjønner at hun er noens rollemodell, og vil dermed ikke sensurere seg med tanke på hardt kosthold og hard trening,og meninger om andres kropper. Hun har i kommentarfeltet hengt ut folk med fullt navn og yrke, de har søkt opp folk via epostadresser og regelrett mobbet dem, dette er kommentarer FF kunne ha sensurert, ikke postet og driti ut personen foran alle. FF og typen liker å drite ut folk, men det de ikke innser er at det er seg selv de driter ut. De sitter der med fingeren i ørene og roper "BLABLA JEG HØRER DEG IKKE, VERDEN ER PERFEKT, MIN VERDEN ER PERFEKT, ALT ER PERFEKT" og driter i om de blir tatt i løgn, at de forandrer sine innlegg. Fotballfrue skrev til en anorektisk jente "du har killer legs", men etter at det ble blåst opp i tråden her, var hun kjapt ute med å redigere til "lange fine bein" eller noe sånt noe. Jaaaada.. Det er ikke bare bare å tabbe seg ut når du skal drive norges største blogg, drite regnbuer og sommerfugler, og ha det mest perfekte livet. For det er det hun vil ha, perfekt, perfekt, perfekt. At hun ikke blir lei av seg selv. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg