Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen

Hva synes dere om kjolen hun brukte i bryllupet da dere? Personlig syntes jeg den minner om noe en russisk skøytedanser ville brukt. Men altså, hver sin smak:) bortsett fra kjolen så hun flott ut..

Anonym poster: 4894b00515ada0d720b2456588fc00ce

Jeg krysser alle fingrene jeg har for at min kusine på 15 ikke dukker opp i noe tilsvarende... Helt greit at den er kort (den er kort til en slik anledning), men den er fryktelig glorete.

Se på meg! ! ! JEG er kjendis, JEG er spesiell! :D

Nei, vet du hva. Det eneste som overrasket meg meget positivt er at fruen ikke la ut bilde av brudepar eller flere gjester. Jeg hadde reagert sterkt bare hvis noen hadde lagt ut bilde av oss på facebook, så jeg hadde sikkert stryket med dersom en av gjestene hadde hatt blogg som dette. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen i midten var bare nydelig, bortsett fra litt uheldig hengepupp-tendenser, såg ut som den var litt for stor der slik at den hang litt.

Anonym poster: b44d90f15145914423629ec64f34353f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Synes hun til venstre var fin, kjolen til hun i midten var kjempefin. Er sikker på at det har noe med dårlig lys å gjøre, derfor fruen lyser opp med sin discokule.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off-topic :) ;

Synes Caroline hadde på seg en nydelig kjole. Se det første bildet der de tre ''parene'' er samlet. Ser dere hun helt til venstre? Var ikke det en utrolig stygg kjole? Ville noen av dere gått med en slik kjole i et bryllup? Beklager. Men jeg skjønner ikke hva enkelte tenker med :) Kunne ALDRI gått slik. Beklager for off-topic. Men måtte bare kommentere det.

Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5

Ja den kjolen ble for kjedelig og hverdags.. Men kjolen i midten er mer "min" smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om kjolen hun brukte i bryllupet da dere? Personlig syntes jeg den minner om noe en russisk skøytedanser ville brukt. Men altså, hver sin smak:) bortsett fra kjolen så hun flott ut..

Det er den styggeste kjolen jeg noen gang har sett, Nei, det er det styggeste jeg noen gang har sett av alt det stygge jeg har sett i hele mitt liv. Hun har så utrolig dårlig smak så jeg brekker meg av å se på henne. Hadde jeg hatt så dårlig smak hadde jeg gått og hengt meg. Og hun hadde helt sikkert på seg den kjolen fordi hun trodde hun så så tynn ut i den og det gjorde hun, men ikke sånn fint tynn som hun tror hun er, men sånn stygt tynn som alle synes er stygt. Og den kjolen ser ikke dyr ut ut engang selv om den sikkert var det for hun liker jo å bruke penger og vil at andre skal se at hun har penger men hun klarer jo ikke å kjøpe en dyr kjole som ser dyr ut engang for hun har så dårlig smak så hun brukte masse penger på en kjole som ingen så var dyr og de pengene kunne hun heller brukt på plastiske operasjoner for hun er jo ikke akkurat pen.

For ordens skyld: :ironi:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off-topic :) ;

Synes Caroline hadde på seg en nydelig kjole. Se det første bildet der de tre ''parene'' er samlet. Ser dere hun helt til venstre? Var ikke det en utrolig stygg kjole? Ville noen av dere gått med en slik kjole i et bryllup? Beklager. Men jeg skjønner ikke hva enkelte tenker med :) Kunne ALDRI gått slik. Beklager for off-topic. Men måtte bare kommentere det.

Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5

Her ser man ikke kjolen så godt, men det er en Samsøe Samsøe kjole og den er egentlig ganske så fin og kledelig hvis man bruker den riktig...

http://instagr-am.appspot.com/p/229523558007926782_19607394/

Anonym poster: 8fe24fc71c2e3edc400c40e069d0393f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen til hun i midten var kjempe fin :) Kjolen til hun i venstre var awful. Fotballfrue sin var grei, men ikke noe jeg ville brukt eller investert mye penger i. Det jeg ikke likte med FF's kjole var at den var så kort foran og lang bak. Det korte så veldig ''oppklipt'' ut. Nesten som om det var gjort med saks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Her ser man ikke kjolen så godt, men det er en Samsøe Samsøe kjole og den er egentlig ganske så fin og kledelig hvis man bruker den riktig...

http://instagr-am.ap...26782_19607394/

Anonym poster: 8fe24fc71c2e3edc400c40e069d0393f

Bare dårlig lys altså.

Synes hun var fin, og denne jenta trenger da ikke å måtte svare for alle oss bare pga hun er på samme bildet som fruen.

Når det er sagt kan jeg ikke fatte at noen utenom LK og C er villige til å bli avbildet på en blogg som dette. Det er ikke stas å være rekvisitt på norges mest leste blogg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den styggeste kjolen jeg noen gang har sett, Nei, det er det styggeste jeg noen gang har sett av alt det stygge jeg har sett i hele mitt liv. Hun har så utrolig dårlig smak så jeg brekker meg av å se på henne. Hadde jeg hatt så dårlig smak hadde jeg gått og hengt meg. Og hun hadde helt sikkert på seg den kjolen fordi hun trodde hun så så tynn ut i den og det gjorde hun, men ikke sånn fint tynn som hun tror hun er, men sånn stygt tynn som alle synes er stygt. Og den kjolen ser ikke dyr ut ut engang selv om den sikkert var det for hun liker jo å bruke penger og vil at andre skal se at hun har penger men hun klarer jo ikke å kjøpe en dyr kjole som ser dyr ut engang for hun har så dårlig smak så hun brukte masse penger på en kjole som ingen så var dyr og de pengene kunne hun heller brukt på plastiske operasjoner for hun er jo ikke akkurat pen.

Dette var jo bare teit.

Og for ordens skyld, ja vi vet du var ironisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Hvor er amen smileyen.... *lete*

:enig: :enig: :enig:

Det koster vanvittig mye å se billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF's side var nede KA sin var nede, IW sin var nede og sikkert de andres også. tror det er noen som irriterer seg over denne skikkelig teite julekalender greia dem har.

sjekk hvordan ida wullff faila så det holdt i dag. http://i1279.photobucket.com/albums/y526/eirikandreas/FAILartdecoidawulff.jpg

det der er flaut for henne men jeg syns synd på dem når folk hacker dem. kanke gå bra for dem da vettu. :(

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

Hva var flaut med den linken? At det stær 3. desember? Øøøøh.. Forstår ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mye paljetter blir for meg helt feil hvis man ikke skal på ball, men på øverste bilde ser hun nesten helt ugjenkjennelig ut. For meg ser huden og ansiktet ikke naturlig ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den var ikke spess fin men det som er er at hun på død og liv må forsvare at hun brukte en kjole for andre gang. big deal. ikke lat som hun er så opptatt av resirkulering og slikt for det er sprøyt. det kan hu finne på å skrive hvis hu har samme plagg to ganger. da er hun "grønn og miljøbevisst". my ass.

Hva var flaut med den linken? At det stær 3. desember? Øøøøh.. Forstår ikke.....

ja. sett i fra en sponsors øyne så er det ikke kult at man ikke klarer oppgaven man får tildelt. hu skal ikke legge ut denne før i morgen. luke nr 3 for den 3. desember. grunnen til at det er flau er fordi dem åpenbart blir hacket. les de siste innleggene til KA, IW og FF. alle har "feil med bloggen". tull. noen hacker dem. dem prøver å gjøre så dem ikke får lagt ut kalenderene sine. noen skrev til IW at mailer fra random folk ble lagt ut og sånn på siden dems, så det er hacking. dette er skremmende fordi disse har side2 som arb.givere på en måte. det som dette sier er at side2 som også har en avis (nettavisen) ikke klarer å beskytte seg i mot hackere. dette har holdt på i over et døgn nå. flaut og skremmende. plutselig ligger det taushetsbelagte eposter ute på nett. synd for side2 og bloggerne syns jeg.

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hackingen av side2.no's bloggere blir tatt til nye dimensjoner. Merkelig og ekkelt at nettavisen som driver dette ikke klarer å stoppe dette? :sjokkert:

Ble nysgjerrig og fulgte med på bloggene dems i dag. Sidene er oppe noen minutter, også detter det ut en haug med private e-postadresser. Så er siden oppe også nede. Man ser nå at Ida Wulff har forhåndspublisert innlegg i lagrede elementer, og dette blir lagt ut for kommende luker i julekalenderen. Man får heller ikke kommentert for å vinne konkurransen, så enten er de som driver og ordner opp i dette helt inkompetente, ellers blir de hacket nå ja. Man burde kanskje vite bedre at man ikke skal lagre ting på nett når ting er så privat. Alle bør skjønne at de må ta sine forhåndsregler. Bedre å ha det på en ekstern harddisk så ikke alt man eier og har som er privat blir lagt ut. Dette burde de egentlig vite, selvom dette er veldig trist. Det er litt mer jobb å ha ting på ekstern harddisk, men jeg tror de klarer det?

Hvordan kan noen være så onde? Alt de gjør er å gi ut ting i en konkurranse. At det går ann. De gir også hacker folk? Uff...

Hvis dette er hacking, så skal ikke sånt forekomme i det hele tatt, så det er jo ikke så profesjonelt mener nå jeg.

Endret av myrrasarru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at ffs kjole ikke var spesielt fin... Og herregud, så tynn hun er i forhold til de andre to jentene! Man ser det spesielt på armene. Hodet hennes ser også usedvanlig stort ut, men kan jo være det er noe med akkurat dét bildet.

Mannen til venstre var kjekk da:) Hehehehehe

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to andre jentene ser ut som vanlige søte jenter, og så kommer en Barbiedukke ved siden av til høyre... Hun ser nesten ikke ekte ut! Og kjolen var både harry og overpynta, tipper hun var gjesten med flest paljetter ihvertfall... Synd når hun har DET klesskapet å ta av! Lurer også litt på hvor mye stuffing hun har i bh'en under der...

Anonym poster: fbe1a87f4a3c0630fead7500cadf39c0

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hackingen av side2.no's bloggere blir tatt til nye dimensjoner. Merkelig og ekkelt at nettavisen som driver dette ikke klarer å stoppe dette? :sjokkert:

Ble nysgjerrig og fulgte med på bloggene dems i dag. Sidene er oppe noen minutter, også detter det ut en haug med private e-postadresser. Så er siden oppe også nede. Man ser nå at Ida Wulff har forhåndspublisert innlegg i lagrede elementer, og dette blir lagt ut for kommende luker i julekalenderen. Man får heller ikke kommentert for å vinne konkurransen, så enten er de som driver og ordner opp i dette helt inkompetente, ellers blir de hacket nå ja. Man burde kanskje vite bedre at man ikke skal lagre ting på nett når ting er så privat. Alle bør skjønne at de må ta sine forhåndsregler. Bedre å ha det på en ekstern harddisk så ikke alt man eier og har som er privat blir lagt ut. Dette burde de egentlig vite, selvom dette er veldig trist. Det er litt mer jobb å ha ting på ekstern harddisk, men jeg tror de klarer det?

Hvordan kan noen være så onde? Alt de gjør er å gi ut ting i en konkurranse. At det går ann. De gir også hacker folk? Uff...

Hvis dette er hacking, så skal ikke sånt forekomme i det hele tatt, så det er jo ikke så profesjonelt mener nå jeg.

Poenget med et forhåndsskrevet innlegg er at det skal kunne publiseres automatisk på et gitt klokkeslett, ergo MÅ det ligge på nett. Når det kommer til epostene benytter de vel ikke god nok kryptering, ellers har innbryterne fått tilgang til selve kontoen og publiserer innhold.

Jeg regner med at dette er en blanding av tjenestenektangrep og systemkapring, særlig det siste. Innbryterne ønsker å sabotere, og det er ikke særlig vanskelig å hacke serverne til en slik side. Jeg tviler på at de hoster dem selv, eller har særlig med driftstekniske ansatte. Problemet hadde blitt fikset utrolig lett, men kompetansen mangler visst. Sikkerhet er en nedprioritert post for de fleste, og mange har ikke en gang hørt om risikoanalyser. Det er en skam :/

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to andre jentene ser ut som vanlige søte jenter, og så kommer en Barbiedukke ved siden av til høyre... Hun ser nesten ikke ekte ut! Og kjolen var både harry og overpynta, tipper hun var gjesten med flest paljetter ihvertfall... Synd når hun har DET klesskapet å ta av! Lurer også litt på hvor mye stuffing hun har i bh'en under der...

Anonym poster: fbe1a87f4a3c0630fead7500cadf39c0

:icon_lol: :icon_lol: :icon_lol::klappe:

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...