Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle likt å være flue på veggen når lavkarbo-paret ligger å steker seg i avslappa stillinger ved bassengkanten. Jeg hadde dødd.. Håper virkelig de virker litt mer jordnære for de som er rundt dem der, enn det ser ut til på bildet.

Hva må hotellansatte/gjester tenke når de setter opp et fuckings KAMERASTATIV for å ta bilder av seg selv som det der?

Vet ikke om jeg synes det er verst at de faktisk brukte selvutløser, eller om de hadde bedt noen om å ta det bildet for dem. Hvorfor må hun legge ut så mange bilder i bikini av seg selv? Hadde vært hundre ganger mer interessant å se bilder av Mexico. Det er vel derfor hun har fått turen sponset?! Ikke for at vi skal se hvordan hun tar seg ut ved bassengkanten.

Må forresten le av det krampeaktige bildet i hengekøya. *Se så mange deilige hengekøyer det er her. Her kan jeg ligge sexy og avslappet. Tvinner gjerne fingrene mine inn i trådene mens jeg trekker inn magen. Så deilig altså :) * JEG BLIR VIRKELIG OPPGITT...... Men det er vel det hun ønsker

Siste antrekkspost: Full matching fra topp til tå der også..

Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091

Bahahahah :skratte: :skratte:

Vedder 1000kroner at før eller senere så vil det komme slike overskrifter:

"Fotballfrue Caroline utbrent"

"Fotballfrue snakker ut om det harde presset om å være perfekt"

". Jeg mistet meg selv fullstendig"

"Skiller seg fra fetthatende mann. - Endelig kan jeg leve avslappet"

"Det var et mareritt å trene så mye"

"Ingen forstår hvor mye det tar på å være et så stort forbilde"

Osv.....................

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

Jeg vedder ikke i mot, for å si det slik! Det kommer så sykt til å skje før eller siden. Denne her var spesielt lattervekkende: "Skiller seg fra fetthatende mann. - Endelig kan jeg leve avslappet" :fnise:

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedder 1000kroner at før eller senere så vil det komme slike overskrifter:

"Fotballfrue Caroline utbrent"

"Fotballfrue snakker ut om det harde presset om å være perfekt"

". Jeg mistet meg selv fullstendig"

"Skiller seg fra fetthatende mann. - Endelig kan jeg leve avslappet"

"Det var et mareritt å trene så mye"

"Ingen forstår hvor mye det tar på å være et så stort forbilde"

Osv.....................

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

Fikk litt Se & hør feeling nå :fnise: Men hun må jo være under et enormt press da. Synes veldig synd på henne, fordi hun var et veldig vakker jente i utgangspunktet, det må være slitsomt å være en offentlig person og hele tiden lese kommentarer fra folk som pirker på henne og får henne til å føle at hun aldri er bra nok, pen nok, slank nok osv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at ikke innleggene er merket med reklame?? Det er jo ren reklame. Hun skriver bla dette: Rett bak broen hvor jeg sitter finner du snackbaren som er åpen mellom 11-23. Veldig god lunsjmat og bbq hver eneste dag med varierende meny :-)

i kommentarfeltet står det at det er sponset. noen spurte henne. men allikevle skal hun merke ALLE innlegg som reklame. hun hare vel en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempe god unnskyldning på dette tenker jeg. ;)

Ser ut som at hun har en selvutløserknapp i venstrehånda ned mot solsenga ;)

EDIT: så nå at dette er nevnt flere ganger over her :P

heheheeh. ddet var gøy å se det ja. mon tru om hun vil man skal skjønne det så man prater mer om henne men gjett hva FF. all pr er ikke god pr. ;)

siden hennes ligger nede IGJEN. merkelige greier at de ikke klarer å holde sidene sine opp.I.W og K.A sine er nede igjen også nå.

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke lenke til bevis, men jeg mener at hun tidligere har sagt at en del av vennene ikke ønsker å være på bloggen, det er jo forståelig. Dessuten har hun jo flyttet langt ut på landet, så om hun har en del venner som bor i Oslo er det jo ikke så rart at hun ikke ser dem så ofte.. Hender jo forøvrig at hun nevner kafeedates og vennemiddager da. Og hun var på ferie med søsteren :) Er ikke alle som drar på ferie med venner, jeg har ikke gjort det siden jeg var 22 eller noe.. ferierer bare med kjæreste eller familie egentlig.

Synes det bildet i bassenget som noen lenket her var ganske fint jeg, tusen ganger mer avslappet enn det der de ligger på solsengene iallfall.. ^^ Men irriterer meg over måten hun skriver reise-innleggende fra denne ferien, som om hun skriver en slags reiserepotasje/reklamebrosjyre... "her kan du leie bil og kjøre til xx der du kan se solnedgang og drikke mojito, kun 52 kroner" (ikke direkte sitat om noen skulle lure men er liksom sånn det går i:P)

det er nokk det som er poenget. se på kristina andersen. etter hun var hjemme fra egypt skrev hun: takk for at jeg fikk lage reise repportasje fra Ving. et smutthull i lovverket heter det. ikke at jeg forsvarer det. de går over lik for å tjene penger hele bønsjen. jeg blir så flau på dems vegne jeg. :/

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alltid det ser rart ut når menn går i kortbukse, laidback t-skjorte eller kortermet skjorte og vanlige casual sko, og så kommer dama i fullt stæsj; høye hæler, fiksa hår, smykker, trange og pynta klær. Ser ikke ut som om man er et par eller at de skal det samme! Tenker fort armcandy/trophywife...

Anonym poster: fbe1a87f4a3c0630fead7500cadf39c0

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bilder fra fredag og blir nok de siste antrekksbildene fra Isla. Har ikke tatt så mange, rett og slett fordi lyset er elendig og fordi solen går ned rundt fem her. Satser på at det er litt bedre lys på hotellområdet i Playa Del Carmen, håper det! Det er jo så gøy å pynte seg hver dag, og enda morsommere å ta fine atrekksbilder :-)

Herregud? Snakk om komplisert hverdag....får håpe hun tar det med i anmeldelsen sin av hotellet!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinibildene hennes minner om en midtside i FHM eller noe i den duren.

Japp, samme nivå på harryskalaen i hvert fall.

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er hun pen nok, slank nok og sprek nok. Derfor kan hun slappe helt av. Trene mindre, spise mer og KOSE seg enda mer. Må være slitsom ferie de er på, poser jo hvert minutt for å vise hvem? Jo, 14-isene hjemme ja som forguder henne.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

name=AnonymBruker' timestamp='1355088599' post='11934018]

For meg er hun pen nok, slank nok og sprek nok. Derfor kan hun slappe helt av. Trene mindre, spise mer og KOSE seg enda mer. Må være slitsom ferie de er på, poser jo hvert minutt for å vise hvem? Jo, 14-isene hjemme ja som forguder henne.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

Ja, jeg også synes det. Men hun må jo leve litt i sin egen verden, der hun hele tiden føler hun ikke når opp til sine egne (og andres?) forventninger? Da tenker jeg på det med ekstremtreningen hennes for eksempel, eller kontrollbehovet og perfeksjonismen.Det må jo være forferdelig slitsomt å ha det slik.. Og ferien virker som om den er mer "jobb" enn ferie. At hun er på ferie for å lage denne reportasjen og ikke noe annet...

Endret av julielis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, de to er latterlige. Alle bilder som er tatt er nøye planlagt og vurdert, de må posere heeeelt riktig lyset må være riktig, stedet, kroppene må være godt anspent så de ser strammet mulig ut, alle uttrykk og farger planlagt til minste detalj. Deres største mareritt må være at noen tar bilder i et uoppmerksomt øyeblikk. Hvorfor må de være så jævla tilgjort og fake :S

Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke FF skjønner selv at hun ser kunstig ut. Jeg tror hun er så ivrig etter å se «vakker» ut at alle rasjonelle synspunkt på skjønnhet har måttet vike.For, ærlig talt. Det er ikke vakkert å se utsultet ut. Det er ikke noe pent i det å ha så tynne armer at man får kommentarer av legen. Det er ikke noe attråverdig ved å være så anspent at man aldri kan vise seg uten sminke. Attpåtil lyver hun om at hun ikke har sminket seg når hun så tydelig har ... Hvem er det hun prøver å lure?

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at de stadig vekk tar kyssebilder av seg selv og poster på bloggen er så ufattelig kleint.

Men de er jo så forelska!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er jo så forelska!

Og lykkelige, hyyl!

Anonym poster: ef5e5ab676e8dbe73967b05996d0a87a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette on December 9, 2012 at 22:01 said:

Man ser tydelig at du har lagt på deg, du ser bra ut :)

Reply ↓

Fotballfrue on December 9, 2012 at 22:14 said:

Har ikke lagt på meg et gram jeg, men takk for det :)

- C

Reply ↓

K on December 10, 2012 at 01:02 said:

håper du er litt ironisk nå? ikke et gram? det er umulig å holde en helt stabil vekt ;)

Reply ↓

Fotballfrue on December 10, 2012 at 01:57 said:

Nei, jeg er ikke ironisk. Har veid det samme siden lenge før jeg startet å blogge, så jeg vil si at jo, det er mulig å holde en stabil vekt når du har funnet matchvekten din :) Vi kvinner går jo gjerne opp 1-2 kilo under eggløsning for eks. men i det vide og hele veier jeg det samme. Veldig deilig det, altså :)

- C

Reply ↓

Hvorfor gidder hun??? Jeg dør!! Lol!! Og btw caroline. Det heter enten "i det store og det hele" eller "i det vide og det brede" ;)))

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i et nøtteskall? Hvis hun er så forbanna stygg, så ikke les bloggen. Finn dere noe bedre tidsfordriv enn å lese bloggen hver dag for å finne feil ved enten kroppen, nesa eller armene.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...