Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha :) Lurer veldig på hvem som tok ''flexebildet'' . Lurer i så fall på hvordan de har gått frem ift til å ta det bildet. *Ta bilde av oss mens vi ligger her* :fnise:

Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5

Ser ut som at hun har en selvutløserknapp i venstrehånda ned mot solsenga ;)

EDIT: så nå at dette er nevnt flere ganger over her :P

Endret av mumfi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri i verden om jeg hadde satt opp et kamera på stativ for så å posere i en solseng, i all offentlighet! "Se deilig ut, nå trykker jeg". Må jo se litt veldig dumt ut??

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg hadde satt opp et kamera på stativ for så å posere i en solseng, i all offentlighet! "Se deilig ut, nå trykker jeg". Må jo se litt veldig dumt ut??

Så jo ikke ut som det var så mange andre på det hotellet.

Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de hadde vel ikke turt å be noen ta bilder av seg. Når man vanligvis blir fotografert på solsenger så slapper man av, man koser seg, smiler, vinker til kamera, driter i om ikke ALLE magerutene, lårmusklene og puppene står i helspenn.

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, de hadde vel ikke turt å be noen ta bilder av seg. Når man vanligvis blir fotografert på solsenger så slapper man av, man koser seg, smiler, vinker til kamera, driter i om ikke ALLE magerutene, lårmusklene og puppene står i helspenn.

Hehe, dessuten måtte vel fotografen tatt 456 bilder før de/hun ble fornøyd. Hadde vel aldri blitt ferdig.

"Nei, nei nei! Ikke fra den vinkelen - litt lenger ned, ett skritt til høyre, zoom litt mer inn" - hører det for meg! :fnise:

Anonym poster: 24b22a5d4e86db3b1b35e785c660d9a4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som slår meg, jeg leser ikke bloggen, så dette får dere andre svare på. Men hvor ofte er FF med venninnene sine, vennene sine osv? Jeg synes aldri jeg leser innlegg her om at hun er med den eller den venninna? Hun er ofte alene, lager mat alene, trener alene, driver med interiør alene, reiser bare vekk med typen sin osv?

Eller?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har sett noen se så anspent ut i en solseng før noensinne! Det paret der fortjener et diplom eller noe.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som slår meg, jeg leser ikke bloggen, så dette får dere andre svare på. Men hvor ofte er FF med venninnene sine, vennene sine osv? Jeg synes aldri jeg leser innlegg her om at hun er med den eller den venninna? Hun er ofte alene, lager mat alene, trener alene, driver med interiør alene, reiser bare vekk med typen sin osv?

Eller?

Jeg kan ikke lenke til bevis, men jeg mener at hun tidligere har sagt at en del av vennene ikke ønsker å være på bloggen, det er jo forståelig. Dessuten har hun jo flyttet langt ut på landet, så om hun har en del venner som bor i Oslo er det jo ikke så rart at hun ikke ser dem så ofte.. Hender jo forøvrig at hun nevner kafeedates og vennemiddager da. Og hun var på ferie med søsteren :) Er ikke alle som drar på ferie med venner, jeg har ikke gjort det siden jeg var 22 eller noe.. ferierer bare med kjæreste eller familie egentlig.

Synes det bildet i bassenget som noen lenket her var ganske fint jeg, tusen ganger mer avslappet enn det der de ligger på solsengene iallfall.. ^^ Men irriterer meg over måten hun skriver reise-innleggende fra denne ferien, som om hun skriver en slags reiserepotasje/reklamebrosjyre... "her kan du leie bil og kjøre til xx der du kan se solnedgang og drikke mojito, kun 52 kroner" (ikke direkte sitat om noen skulle lure men er liksom sånn det går i:P)

Endret av SoftKitty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å være flue på veggen når lavkarbo-paret ligger å steker seg i avslappa stillinger ved bassengkanten. Jeg hadde dødd.. Håper virkelig de virker litt mer jordnære for de som er rundt dem der, enn det ser ut til på bildet.

Hva må hotellansatte/gjester tenke når de setter opp et fuckings KAMERASTATIV for å ta bilder av seg selv som det der?

Vet ikke om jeg synes det er verst at de faktisk brukte selvutløser, eller om de hadde bedt noen om å ta det bildet for dem. Hvorfor må hun legge ut så mange bilder i bikini av seg selv? Hadde vært hundre ganger mer interessant å se bilder av Mexico. Det er vel derfor hun har fått turen sponset?! Ikke for at vi skal se hvordan hun tar seg ut ved bassengkanten.

Må forresten le av det krampeaktige bildet i hengekøya. *Se så mange deilige hengekøyer det er her. Her kan jeg ligge sexy og avslappet. Tvinner gjerne fingrene mine inn i trådene mens jeg trekker inn magen. Så deilig altså :) * JEG BLIR VIRKELIG OPPGITT...... Men det er vel det hun ønsker

Siste antrekkspost: Full matching fra topp til tå der også..

Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen baksnakking å bidra med, men jeg skulle ønske jeg også kunne dra til varmere trakter nå.. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder 1000kroner at før eller senere så vil det komme slike overskrifter:

"Fotballfrue Caroline utbrent"

"Fotballfrue snakker ut om det harde presset om å være perfekt"

". Jeg mistet meg selv fullstendig"

"Skiller seg fra fetthatende mann. - Endelig kan jeg leve avslappet"

"Det var et mareritt å trene så mye"

"Ingen forstår hvor mye det tar på å være et så stort forbilde"

Osv.....................

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det med FF og venninner. Jeg lurer på hva som skjer med Elise, forloveren og bestevenninnen. Hun har jo ikke vært nevnt på godt over et år sikkert, og ble ikke nevnt da FF skrev ned navnene på sine *aller beste venner* eller hva det nå var. Jeg hadde følt meg så ille til mote tror jeg, om jeg hadde vært hun Elise, som jeg husker var litt lubben, og skulle tilbrangt tid med herr og fru Eriksen som er så bastante på meningene sine om kropp, overvekt og "feite mennesker".

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder 1000kroner at før eller senere så vil det komme slike overskrifter:

"Fotballfrue Caroline utbrent"

"Fotballfrue snakker ut om det harde presset om å være perfekt"

". Jeg mistet meg selv fullstendig"

"Skiller seg fra fetthatende mann. - Endelig kan jeg leve avslappet"

"Det var et mareritt å trene så mye"

"Ingen forstår hvor mye det tar på å være et så stort forbilde"

Osv.....................

Klart det vil det :-)

Ikke bare fra henne, men sikkert også flere bloggere.

Anonym poster: bf23a18be62414a49a41c61d53e7e3a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pumpsene de skoene er ikke helt min greie... Ja det har skjedd noe med nesa i den photoshoppinga. Rart hun ikke har dobbelt sjekka det før hun publiserte bildene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggene til FF og KA er forøvrig nede igjen.

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det ikke rart at FF og KA sine blogger er nede, men ikke NetteNestea sin? De blogger vel fra side2 alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...