Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi hun ikke nevner Coverbrands i innlegget, og man kan ikke se hvilke type neglelakk det er snakk om. Med mindre man har full oversikt over alle Coverbrand sine produkter (som deg?) så kan man ikke vite om neglelakkene hun bruker i innlegget er noe Coverbrands selger. Ville det ikke vært mer naturlig at hun skrev at neglelakken kunne kjøpes der?

det er det jeg mener. vi er enige. det er det som er. det er akkurat det jeg og mener. att hun burde skrive at det er i fra coverbrands. noe som gjør at hun burde opplyse om dette. spesielt siden coverbrands "outter" dette på facebook. så vi er enige. vi misforstår hverander tror jeg. :)

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende hun har fått neglelakkene sponset tidligere? Eller at Coverbrands også har samme neglelakkene og bestemte seg for å utnytte muligheten til å reklamere litt for at de har neglelakkene inne. Er ikke sikkert det var reklame fra FF's side!

når coverbrands skriverer at dette er i fra dem, så regner og håper jeg at dem er ærlige? det er et ganske stor innlegg FF har lakt ut, så jeg ville hatt pr for det hvis jeg var dem. men jeg forstår poenget ditt greia er bare at FF reklamerer jo for noe ved å legge de ut og hvis hun har fått de av coverbrands da er det fint å opplyse om dette. men jeg forstår godt poenget ditt. :) det er sikkrt ikke like lett men jeg holder med coverbrands som blir satt i skyggen av sine egne produktetr når de sponser henne synnsvakt mye. det blir tåpelig hvis dett er tilfellet av Ff å kverulere på det HVIS det har skjedd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når coverbrands skriverer at dette er i fra dem, så regner og håper jeg at dem er ærlige? det er et ganske stor innlegg FF har lakt ut, så jeg ville hatt pr for det hvis jeg var dem. men jeg forstår poenget ditt greia er bare at FF reklamerer jo for noe ved å legge de ut og hvis hun har fått de av coverbrands da er det fint å opplyse om dette. men jeg forstår godt poenget ditt. :) det er sikkrt ikke like lett men jeg holder med coverbrands som blir satt i skyggen av sine egne produktetr når de sponser henne synnsvakt mye. det blir tåpelig hvis dett er tilfellet av Ff å kverulere på det HVIS det har skjedd.

som dyslektiker kan jeg ofte se skrivefeilene mine i ettertid. så jeg beklager at jeg skrivr forferdelig. det hjelper ikke alltid å rette opp i det når man har dysleksi i så tung grad som jge har. blæh. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. side2..no sine reklame greier på siden av innleggene dems er spekka med reklame om sexleketøy. klitoris-slikkeren og forskjellige vibratorer. er de helt desperate eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de ser begge skikkelig anspente ut! Særlig fotballfrue. De burde slappe av og nyte livet/ferien. Det der bildet er jo bare komisk.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/12/DSC06121.jpg

Anonym poster: 24b22a5d4e86db3b1b35e785c660d9a4

Er det MULIG å se mer anspent ut? Hun flexer alle muskler hun har sånn at både skuldre, lår og fot ser helt spastiske ut! LK flexer magen han og, så er nok ingen tilfeldighet når bildet ble tatt... "flexxxxx NÅ!"

Anonym poster: fbe1a87f4a3c0630fead7500cadf39c0

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at ikke innleggene er merket med reklame?? Det er jo ren reklame. Hun skriver bla dette: Rett bak broen hvor jeg sitter finner du snackbaren som er åpen mellom 11-23. Veldig god lunsjmat og bbq hver eneste dag med varierende meny :-)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er den bikinien pad'et egentlig? Det er fysisk umulig at hun, med den ikke-eksisterende fettprosenten sin, har så store pupper som bildet skal tilsi...! Enten er det silikon eller bombshell bikini, så hva er det?

Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er den bikinien pad'et egentlig? Det er fysisk umulig at hun, med den ikke-eksisterende fettprosenten sin, har så store pupper som bildet skal tilsi...! Enten er det silikon eller bombshell bikini, så hva er det?

Det er bombshell.

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at ikke innleggene er merket med reklame?? Det er jo ren reklame. Hun skriver bla dette: Rett bak broen hvor jeg sitter finner du snackbaren som er åpen mellom 11-23. Veldig god lunsjmat og bbq hver eneste dag med varierende meny :-)

Ferien er sponset, og det kan godt hende FF får penger får dette i tillegg. Om den kun er sponset skal hun merke alle innlegg som angår reklame for reisemål og hotell som annonse. Hun har ikke merket et eneste ett, det er jo så gjennomsiktig at hun forsøker å selge dette inn hos folk. "tenk å gifte seg her, sier jeg bare..." Blæh. Håper noen sier ifra til rette instans.

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være trist å ikke kunne skrive sine egne meninger og tanker på blogger, men å måtte skrive det folk betaler henne for å skrive. Ta produkter og late som hun elsker de, som om det er en del av interessefeltet hennes. Hun må da ha mistet seg selv for lenge siden?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet i kommentarfeltet at ferien er sponset, men hun kjører på allikevel uten å merke et eneste innlegg som reklame. De siste blogginnleggne hennes kjnne jo like gjerne vært fra en Vingkatalog. Noen burde stoppe den dama her, og melde fra.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lo litt inni meg av det nærbildet lenger ned på siden med "gullkraven". Man ser at overleppen står rett ut, uff klassisk gakk gakk. :fnise:

Endret av Liquorice
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Lurer veldig på hvem som tok ''flexebildet'' . Lurer i så fall på hvordan de har gått frem ift til å ta det bildet. *Ta bilde av oss mens vi ligger her* :fnise:

Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruen elsker jo alt. Alle lebestifter, alle øyenskygger, alle parfymer, alle concealere, alle andre sminkeproduktet. Må være rart å alltid elske alt. Hun er jo kjøpt og betalt for å elske hele verden, så det må være utrolig slitsomt å alltid skal gjøre alle til lags. En dag vil dette ta slutt, ingen kan holde på slik i evigheter. Hun har mistet seg selv for lenge siden.

Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Lurer veldig på hvem som tok ''flexebildet'' . Lurer i så fall på hvordan de har gått frem ift til å ta det bildet. *Ta bilde av oss mens vi ligger her* :fnise:

Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5

Ser ut som hun holder en selvutløser-fjernkontroll (eh aner ikke hva det heter), så tipper de har satt opp kamerastativ:p

Måten hun ligger på da, herregud.

Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun holder en selvutløser-fjernkontroll (eh aner ikke hva det heter), så tipper de har satt opp kamerastativ:p

Måten hun ligger på da, herregud.

Anonym poster: 9e36ca208aa7210c57c30b5a6a793184

Ja, det er det første som slo meg også, måteh hun holder rundt det hun har i handa. Trodde først det var mobilen, men den trenger hun vel ikke når hun ligger "avslappet" og soler seg.... Nei, det er vel selvutløseren.

"Ok lars, nå har jeg satt opp kameraet, musklene dine ser bra ut, hold pusten og fleeeeeex mens jeg piler bort, hiver meg ned og spenner alt jeg har av muskler! *SMIIIIIIIIIIIIIL*, jeg mener 1..2...3... FLEEEEEX"

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...