Gjest Hilde Pettersen Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Heisann. Jeg er litt forvirett og vet ikke helt hva jeg skal tenke eller gjøre.. Jeg dunket hodet kraftig i en bjelke for 3-4 uker siden, og rett etter dunket kastet jeg opp, ble svimmel og svimte av, øyene reagerte ikke ¨på lys, bare sovnet osv.. Dro til legen og fikk beskjed om at det var hjernerystelse, men at jeg måtte komme tbake om d forverret seg.. Et par dager senere blir jeg bare verre, og jeg mistet fargesynet på øyet to ganger iløpet av en helg. Tar kontakt med lege igjen, og blir henvist til sykehus samme dag. Der blir d tatt CT av hodet, og jeg får beskjed om at de har funnet en utposning på ei blodåre i hjernen. Dette så de på som alvorlig sa legen. Ble sendt hjem med beskjed om å ta kontakt om d ikke bedret seg, og at jeg fikk time til MR.. Jeg tok MR igår og får ikke svar før om en uke.. Jeg får fremdeles med konstante kraftige hodesmerter, svimmelhet, føler jeg skal kaste opp, flimring forran øyene osv.. Jeg har tatt både ibux å paracet, men ingenting har hjulpet.. Tips til hva jeg kan ta for å lindre smerten?? er så vondt at jeg ikke får sove, osv.. Og hva er en utposning på ei blodåre? - Hilsen bekymret jente 19år,
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Ta kontakt med legen igjen? Anonym poster: 23fbf918a5782803a9c3015a578a4241
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå