AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Vet ikke om dette skal i denne kategorien eller seksualitet, men moderator får eventuelt flytte det :-) Jeg har et spørsmål til dere som har vært eller har kunnskap om Red Light District. Når man kjøper seksuelle tjenester der, eksempelvis en avsugning, hvordan foregår dette? Blir man med ei av jentene som står i vinduet inn og så blir buksen bare tatt av og det skjer, eller er det noe mer som foregår rundt dette? Er det kyss i bildet, klåing e.l? Jeg spør ikke fordi jeg selv ønsker det for å klargjøre det. Velger også å være anonym her av naturlige årsaker.. Anonym poster: 15b36a2ec3e246b30d6992ff7b1af3d9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Vet ikke om dette skal i denne kategorien eller seksualitet, men moderator får eventuelt flytte det :-) Jeg har et spørsmål til dere som har vært eller har kunnskap om Red Light District. Når man kjøper seksuelle tjenester der, eksempelvis en avsugning, hvordan foregår dette? Blir man med ei av jentene som står i vinduet inn og så blir buksen bare tatt av og det skjer, eller er det noe mer som foregår rundt dette? Er det kyss i bildet, klåing e.l? Jeg spør ikke fordi jeg selv ønsker det for å klargjøre det. Velger også å være anonym her av naturlige årsaker.. Anonym poster: 15b36a2ec3e246b30d6992ff7b1af3d9 Haha, seriøst? Selvfølgelig er det ikke kyssing og kosing før et avsug, er en hore du snakker om. Anonym poster: 4c3cd65d93bd9f827aa70d6dbd145ca5 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Jeg hadde satt pris på om dette innlegget hadde blitt møtt med respekt, da alle ikke kan alt. Jeg beklager at jeg ikke forstår hvordan dette foregår, men det er ikke lett å ha kunnskap om alle emner i dag. Derfor spurte jeg her.. Anonym poster: 15b36a2ec3e246b30d6992ff7b1af3d9
Gjest Lille-pus Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner. Minner debattantene om at det kan være flerfoldige årsaker til at et slikt spørsmål stilles. Trådstarter påpeker også at h*n ikke ønsker dette utført på seg selv. Lille-pus (mod)
Sinner Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Haha, det lurer jeg også på. Og for å bare presisere : Jeg ønsker IKKE en avsuging..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Hei TS, "Red Light District" i hvilken by som helst er stort sett rip-off av turister og folk som ikke vet bedre. Uinteresserte tjenesteytere, tidspress, utrivelige omgivelser og høye priser. Det blir gjerne snakket om (lave) standardpriser i "vinduet" for å lokke folk inn, men for hvert minste ønske som blir ytret på rommet forlanges det ekstra. Hva den enkelte er villig til å gjøre varierer, litt vorspiel og prating blir det gjerne, men ikke forvent for mye... ;-) Men det finnes mange bedre alternativer, privat eller klubber/bordeller, enkelte virkelig elegante med store spa-avdelinger, eksklusivt interiør, restauranter osv.. Ofte leier jentene seg rom i disse klubbene og jobber så selvstendig. 3-4% av studentene i Berlin (del)finansierer for øvrig studiet sitt på denne måten iflg. en undersøkelse fra 2011. Demografisk skiller de seg ikke vesentlig fra andre studenter, de er f.eks. like ofte i faste forhold og er ikke økonomisk vanskeligere stilt. Anonym poster: 70eec9d8172750866eec49e21f9d5b54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå