AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg hadde helt sinnsyke smerter i går, kom inn til fastlegen og fikk 2 sprøyter med voltaren og veldig sterke smertestillende. Han undersøkte meg og sa at det minnet veldig om gallesteinsanfall. Er henvist til ultralyd,noe jeg skal på neste uke. I dag føler jeg meg så støl der jeg hadde vondt i går altså på høyre siden oppunder ribbeina.Kjennes ut som jeg har et kjempe digert blåmerke. Noen som har hatt gallesteinsanfall som kan beskrive smertene dere hadde da det sto på og dagen etter?! Anonym poster: d9f815ca62875f41a8420bcc0fc065f9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Jeg hadde helt sinnsyke smerter i går, kom inn til fastlegen og fikk 2 sprøyter med voltaren og veldig sterke smertestillende. Han undersøkte meg og sa at det minnet veldig om gallesteinsanfall. Er henvist til ultralyd,noe jeg skal på neste uke. I dag føler jeg meg så støl der jeg hadde vondt i går altså på høyre siden oppunder ribbeina.Kjennes ut som jeg har et kjempe digert blåmerke. Noen som har hatt gallesteinsanfall som kan beskrive smertene dere hadde da det sto på og dagen etter?! Anonym poster: d9f815ca62875f41a8420bcc0fc065f9 Hadde det flere ganger i en periode for 10 år siden omtrent. Det begynner gjerne med frysninger og kaldsvette, spying helt til du ikke har mer å spy og så fortsetter du å spy ingenting. Skikkelig vondt. For 7 år siden begynte jeg å trene og har vært i god form siden og etter dette har jeg ikke hatt noen anfall. Anonym poster: bbacad628f3ec5d8ef2ca1ece4dd1d5f
Gjest harefrøken Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Hadde ett anfall natt til lørdag faktisk. Ble så ille at jeg måtte ringe etter sykebil.. begynnte med jeg hadde litt mageknip tidlig på kvelden,var litt varm , gikk og la meg.. våknet Tre timer senere, det kjenntes ut som jeg hadde fått etter kjempe hardt slag I magen, det klemte og klemte rundt magesekken. Var kvalm, spydde som en gris. Har aldri hatt så vondt.. smertene begynnte og glippe I sykebilen. Dagen etter var jeg kjempestøl I magen. Vondt og le, hoste osv... fikk også sikkelig mørk urin d neste døgnet.. nå er jeg dårlig I magen hver gang jeg spiser.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Har ikke hatt det selv men vet det skal være veldig vondt. Har våknet som barn av at både min bestemor og min mor plutselig brølte av smerte midt på natta og jeg måtte ringe sykebil. Å som jeg gleder meg til det blir min tur gitt-_- Anonym poster: 159393790c1b4b9445dacebae1a42fc5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Da jeg hadde det første gangen, er det sterke smerter i ryggen jeg først husker. Det var noe helt sinnsykt vondt og så etter hvert merket jeg også smertene rett over ribbeinene på høyre side. Dro til legevakten, men typisk som det er ble smertene mindre da jeg kom dit:p Ble liggende over natten og så sendt hjem igjen på morgenen. Så fikk jeg smerter igjen etter et par timer, var vondt i magen, men er fortsatt ryggen som plaget meg mest, så da var det en natt til på legevakte etterfulgt av et par på sykehuset. I dagene etter var jeg veldig øm i magen, og fikk innimellom noen krampeaktige smerter. Anonym poster: d712a42ffb38b905b05f1366afb86fcb
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 TS her: Dere beskriver det akkurat slik jeg hadde det i går og de støle smertene jeg har følt i dag. Virkelig ikke noe unner noen. Aldri i mitt liv hatt så vondt. Anonym poster: d9f815ca62875f41a8420bcc0fc065f9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 har jeg det også? aldri nevnt dette til legen. begynner med vondt i ryggen, så kommer det til magesekken/mellomgulvet, grusomme krampesmerter. men det er ikke akkurat på høyre side, mer i midten... varer flere minutter der jeg bare ligger og peser og har lyst til å dø, så får jeg en liten pause i 30 sekunder før det begynner igjen. varer noen få timer.... er tortur. men skjer så sjeldent. kanskje et par ganger i året.... fikk det første gang for 11-12 år siden. Anonym poster: 488c9d272ecba689c97d53d3279742a9
Gjest gjest Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Kan virke sånn, spesielt hvis det er etter inntak av fet mat) i jula feks).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå