AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Da har jeg tråkket rett ut i noe jeg hadde bestemt meg for å ikke gjøre igjen.. Bli betatt av en mann. Skulle tro jeg hadde blitt kvitt all lyst til å la noen komme inn under huden på meg etter så mange fiaskoer, men neeeeida. Så da sitter jeg her, da og har litt små panikk over hva jeg denne gangen kommer til å finne ut som er negativt og om dette også kommer til å bli en fiasko. Kjenner han egentlig fra for mange år tilbake. Når vi møttes var det som vi hadde kjent hverandre langt lengere enn realiteten. Jeg feiget ut på grunn av hvor godt vi passet sammen da og jeg må si at det skremmer meg den dag i dag. Vi har begge vært i forhold etter vi datet og jeg brøt all kontakt med han i panikk. Jeg har ennå tilgode å møte noen andre som gir meg den følelsen av å være hel og trygg som det han gir meg. Det at ingen av oss har klart å glemme den andre i løpet av alle disse årene og at vi har stillt oss spørsmål som hva om han/hun var "den", gjør ting bare mer skremmende. Vi har en helt fantastisk åpen kommunikasjon mellom oss, altid hatt. Den fysiske tiltrekkingen er veldig tilstede og alt ser bare helt perfekt ut. Nå skal det sies at vi begge har vært i en del ille forhold som for begge har gitt oss noen arr. Så jeg tenker litt på hva om jeg kun ser det jeg ønsker å se? Og kansje han er forelsket i fantasien om meg og hvordan et forhold med meg ville vært? Eller er dette kansje et bevis på at det er noe i dette med soulmate/ sjelevenn..? Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innleget, kansje høre hva slags tanker dere har om dette med soulmate evt. å se kun det en ønsker selv å se hos en annen. Anonym poster: e32c856685cc955e19e3190cad532e81 Anonym poster: e32c856685cc955e19e3190cad532e81
Steinar40 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Tror ikke det er noen grunn til å tro på at et forhold kommer til å gå på skinner over tid; samme hvor mye man er såkalte soulmates (sjelvenner). Problemer kommer før eller senere. Spørsmålet er bare hvordan paret håndterer disse problemene. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå