Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plagest med alt for mye hårvekst. Særlig ser bikinilinjen min grusom ut. Hår langt utover lårene og opp mot navlen. Jeg må stadig nappe ut hårstrå på brystene og hake. Brynene mine er sammenvokst. Leggene ser ut som mannelegger.

Jeg bruker mye tid på fjerning. Barberer legger og bikinilinje hver gang jeg dusjer. Har vært i salong og vokset i ansiktet, men det blir dyrt i lengden. Tar mye tid også. Vokser litt hjemme, men får ikke helt taket på det. Noen som har gode råd?

Anonym poster: 1f7908ab62d39441094aedee89b219d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den jevnlig siden januar 2011. Det må gå noen uker mellom hver behandling og den skal ikke brukes på solbrun hud. Har en innebygd sensor som varsler om huden er for mørk. Lyspatroner må skiftes fra tid til annen, koster ca 300 kr pr patron. Alt fås kjøpt på Elkjøp og Lefdal.

Jeg har brukt det på så å si hele kroppen, da jeg har hatt hår som en mann i alle år :( Etter at jeg begynte å bruke det har jeg sett merkbar forskjell, selv om det har tatt tid. Det er fortsatt mye igjen, men jeg begynner å se fram til at all uønska hårvekst blir borte en dag...om jeg så må være tålmodig med den, jeg som har såå mye uønska hårvekst. Man skal være litt forsiktig med å bruke den i ansiktet, men det går an, bare du beskytter øyne og lepper godt. Anbefales å bruke solbriller når du behandler med sensepil! Selv om du kanskje må være tålmodig, så har det effekt!

Skrevet

Man kan få fjernet uønsket hårvekst ved hjelp av laser

• Liker 1
Skrevet

Klart man kan. Er en slags "laser" i den sensepil'en, den er veldig god, selv om det kan ta tid, og da koster det fort ikke "så mye" heller

• 2 uker senere...
Gjest mari kontrari
Skrevet (endret)

Her er litt tips om ansikt i hvertfall. Har selv bestilt en slik spring-it-sak, for bruk i ansiktet. Om jeg husker skal jeg skrive hva jeg syns om den når den er testet. :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=669546

Til kropp kan det sikkert være verdt det å prøve laser om du har råd til investringen, når det likevel går mye penger til det.

Endret av mari kontrari
Skrevet

Jeg hadde spart opp litt penger og investert i noe langvarig.

Jeg har selv kjøpt laserhårfjerner fra Philips. Philips Lumea heter den, og koster 4999kr hos feks Elkjøp. Den er dyrere enn de fleste andre, men etter masse googling fant jeg ut at det var den absolutt beste.

Selv er jeg superførnøyd. Tok vel kanskje 2mnd før jeg var så og si helt hårløs under armene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...