Gå til innhold

Life of Bella


Gjest Bella90

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skal gjøre et forsøk på å skrive dagbok her jeg også. Kan vel begynne med å si at jeg er ei jente på 22 år som nettopp har flyttet nordover igjen etter og ha bodd 2 år i Trondheim. For tiden er jeg desverre uten jobb, men det må jo dukke opp noe etter hvert.

Aner egentlig ikke hva jeg kommer til å skrive her, men det finner jeg nok ut etter hvert. Dette var i allefall en liten start.

Endret av Bella90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner fortsatt ikke hva jeg skal skrive om her. Hva kan jeg skrive om som noen her har interesse av å lese, om noen i såfall skulle hatt interesse av å gidde å lese om meg og mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så var det i gang med enda ei natt med tankekjør. Heldigvis er det ikke like ekstremt som det har vært tidligere, men det er fortsatt både slitsomt og forvirrende. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive hvordan det er, for alt blir bare feil uansett. Jeg har prøvd mange ganger å skrive ned hva jeg tenker på, men det er umulig. Jeg greier ikke følge med selv.

Jeg gir opp, dette ble teit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bella90

Jeg merker jeg begynner å stresse med julegaveshoppingen nå. Jeg pleier aldri å synes det er stress fordi jeg elsker det. Men i år er det stress fordi jeg må være ferdig med alle gavene før 17. desember. Jeg er ferdig med 3 julegaver, så jeg er litt i gang. Men resten er vanskelig fordi jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.

Det er så trist at jeg ikke har fått julestemning enda. Håper den kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager igjen til jeg skal i behandling. Er så mye tanker og følelser rundt hele opplegget. Takk gud for de herlige menneskene jeg har i livet mitt som støtter meg og er der for meg, spesielt min kjære <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagene har gått veldig mye opp og ned i det siste. Humøret svinger, motivasjonen svinger og det blir mye tankekjør. Men akkurat nå er jeg ganske positiv og har det bra.

Jeg er endelig ferdig med alle julegavene, men mangler fortsatt julestemning. Får håpe den kommer sigende snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...