Gå til innhold

The Bachelor 2013 - jeg jubler!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hurra! De har endelig avslørt hvem som skal være den neste bachelor, og jeg er overlykkelig!

Alle dere som der på ungkarskvinnen på norsk TV nå, altså Emily, burde komme dere ut av denne tråden, for det er naturligvis en av hennes "forkastede" menn som blir den neste. For sikkerhetsskyld legger jeg navnet hans i en spoilerboks her i hovedinnlegget, men videre må vi få snakke åpent om det.

Den neste bacheloren er altså

Sean Lowe

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg elsket ham i Emilys sesong, synes han virker som tidenes mest sympatiske, snille og ikke minst sjarmerende fyr. Skulle gjerne giftet meg med ham selv :fnise:

Noen fler som tenker å se på?

Anonym poster: d89e704c9579ae14a0a6c6ea7ae1f4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! De har endelig avslørt hvem som skal være den neste bachelor, og jeg er overlykkelig!

Alle dere som der på ungkarskvinnen på norsk TV nå, altså Emily, burde komme dere ut av denne tråden, for det er naturligvis en av hennes "forkastede" menn som blir den neste. For sikkerhetsskyld legger jeg navnet hans i en spoilerboks her i hovedinnlegget, men videre må vi få snakke åpent om det.

Den neste bacheloren er altså

Sean Lowe

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg elsket ham i Emilys sesong, synes han virker som tidenes mest sympatiske, snille og ikke minst sjarmerende fyr. Skulle gjerne giftet meg med ham selv :fnise:

Noen fler som tenker å se på?

Anonym poster: d89e704c9579ae14a0a6c6ea7ae1f4b0

YaaaaY! HAn er døds digg. Han var min favoritt nummer 2, etter Jef. Gleder meg. Når begynner ungkaren i USA?

Anonym poster: eea82e56686b7896b91882c0cdff0b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner i januar 2013. Jeg måtte bare lage en tråd om det nå, siden jeg ble så glad for hvem det var :fnise:

Anonym poster: d89e704c9579ae14a0a6c6ea7ae1f4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så ivrig at jeg ikke la merke til at det sto 2013, jaja, i det minste så er det allerede første måneden da. Har store forventninger til denne sesongen. :wow:

Anonym poster: eea82e56686b7896b91882c0cdff0b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...