Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å starte vaskefirma som tilbyr vask av private hjem i Vestfold området. Har planer om å tilby ukentlig vask, månedlig eller hva enn som måtte passe kunden.

Det jeg lurte på er om det kan være behov for det i Vestfold? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok behov for det i Vetsfold, ja. Som alle andre steder. Bor i Vestfold selv. Og vurderer å få meg vaskehjelp.

Anonym poster: 59977ee0abaccc6efdf232b9fa0fd624

Skrevet

Så bra! Har for tiden en jobb, men ønsker etterhvert å starte opp for meg selv. Er glad i å vaske så tenker at dette kan være en god ide.

Er bare ikke helt sikker på hvor man får tak i kunder og om behovet i Vestfold er stort nok til at jeg kan få nok faste kunder til å drive med dette fulltid.

Skrevet

Bor i Vestfold og er på leting etter stabil renholder selv. Kan også fortelle at mine arbeidskollegaer gjerne har vaskehjelp. Nå tror jeg det er flere som har, enn de som ikke har.

Det som faktisk er en utfordring, er å finne noen som vasker hvitt.

Vestfold er jo også lite i størrelse, men det er mange som bor her, og det taler jo til din fordel, med bil dekker du mange husstander. . Kanskje du skal lage en forretningsplan og høre med etableringskontoret i Vestfold. ( dersom det finnes fortsatt, da... Het START Vestfold før, iallefall)

Anonym poster: 48bd8e358196834a8199be371860430d

Skrevet

Takk for tipset. Planen er å lage en forretningsplan og starte firma ja, er fortsatt veldig tidlig i planleggingen og vil gjerne gjøre det ordentlig.

Har ikke bestemt meg for om jeg vil dekke hele Vestfold, men har bil så muligheten er der.

Er veldig mange som vasker svart da så er muligens en smule vanskelig å konkurrere med de lave prisene, hvis men vil drive hvitt må man legge seg endel høyere i pris for å dekke skatter og avgifter. (men har fått inntrykk av at mange har et ønske om "hvit" vask og er kanskje villige til å betale for det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...