Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #1 Del Skrevet 25. september 2012 En video serie med "musikk videoer" som setter musikk til det forskjellige vitenskaps mennesker snakker om. Visse av dem er ganske vakkre. http://www.youtube.com/course?list=ECFC4EE4355ADEBDB1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #2 Del Skrevet 3. oktober 2012 digger a glorious dawn og we are all connected Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 4. oktober 2012 #3 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Disse hadde jeg ikke sett før - tusen takk for link! Kommer til å sløse bort litt tid på disse videoene gitt - ble helt trollbundet Triks - sett på undertekster (knappen CC) så får en også se navnene til stemmene som er klippet sammen etterhvert som det skifter. Her er hjemmesiden for prosjektet, (bl.a alle videoene samla) - http://symphonyofscience.com/ "The Symphony of Science is a musical project of John D Boswell, designed to deliver scientific knowledge and philosophy in musical form. The project owes its existence in large measure to the classic PBS Series Cosmos, by Carl Sagan, Ann Druyan and Steve Soter, as well as all the other featured figures and visuals." The Poetry of Reality (An Anthem for Science) Endret 4. oktober 2012 av inox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delusion Skrevet 4. oktober 2012 #4 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hey, visste ikke at andre var kjent med disse ELSKER "Ode to the brain"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #5 Del Skrevet 4. oktober 2012 Disse hadde jeg ikke sett før - tusen takk for link! Takk, glad at du likte dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 4. oktober 2012 #6 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gleder meg til å se når jeg kommer hjem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 4. oktober 2012 #7 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hey, visste ikke at andre var kjent med disse ELSKER "Ode to the brain"! Den også ja og hadde the quantum world på hjernen idag, det hadde jeg ikke trodd var mulig om kvanteteori Har du sett denne - Jill Bolte Taylor's stroke of insight? Dette de har klippa fra i videoen, hvor hun forteller om hvordan hun opplevde slag. Så henne først hos Oprah faktisk, glemmer det aldri det intervjuet. Gleder meg til å se når jeg kommer hjem :-) Gled deg! Endret 4. oktober 2012 av inox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delusion Skrevet 4. oktober 2012 #8 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Den også ja og hadde the quantum world på hjernen idag, det hadde jeg ikke trodd var mulig om kvanteteori Har du sett denne - Jill Bolte Taylor's stroke of insight? Dette de har klippa fra i videoen, hvor hun forteller om hvordan hun opplevde slag. Så henne først hos Oprah faktisk, glemmer det aldri det intervjuet. Ja! Det var utrolig fascinerende! Tenk da å få den "muligheten" som hjerneforsker å faktisk oppleve og virkelig lære hvordan det oppleves å få slag. Veldig interresant å høre på Synes også det var gøy å høre henne faktisk si de setningene jeg ellers bare har hørt autotunet! "Information in the form of energy streams in simultaneously through all of our sensory systems", "And in this moment we are perfect, we are whole and we are beautiful." Veldig stilig foredrag. Edit: ivrige skrivefeil Endret 4. oktober 2012 av Delusion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 4. oktober 2012 #9 Del Skrevet 4. oktober 2012 "Ode to the brain" var helt fantastisk! Dette gleder en nerd altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Disguise Skrevet 5. oktober 2012 #10 Del Skrevet 5. oktober 2012 hadde the quantum world på hjernen idag Den har vært mye på repeat her de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå