Gå til innhold

Hvem av brukerne her inne liker du best?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
8) hm' date=' ligge med... skulle vi heller laget en sånn tråd? Hvem av brukerne kunne du tenke deg å ha sex med? 8) Har noen kandidater på liste, jeg, ja![/quote']

Ja! Lag en sånn tråd, glammy! :sjarmor: (tør ikke selv! :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som jeg ikke kose-moser med deg da' date=' Jennifer :fy: :klem:[/quote']

Huh? Jo vi kose-moser litt i ny og ne vi Monja. :wink:

*jubler for at navnet mitt er nevnt i tråden, nå er den selvfølgelig heeeeelt ok* :kul:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY SVARTE!!!

Denne tråden gir meg lyst til å flagge ut! Noe så UTROLIG barnslig.

Jeg er IKKE såret eller noe sånt fordi ingen har nevnt meg. Seriøst!

Men ærlig talt!

"Jeg liker "henne.."

"Å, tuuusen takk. Rødmesmiliey." Osv.

Ja, som noen har nevnt, dette minner om barneskolen! Og selv om noen mener at en ikke skal føle seg utenfor, så er det vel ikke til å unngå at noen faktisk gjør det! Det ser vi av noen av innleggene, humoristiske innfallsvinkler til tross.

Dette er IKKE inkluderende, samme hvor enkelte prøver å forklare (bortforklare) "listen sin" med at "egentlig så liker de ALLE, altså.." Vi VET at vi ikke trives like godt sammen med alle. Det er allmenkunnskap. Men i et nettforum hvor vi debatterer under pseudonym (nick), og det er tusenvis av medlemmer, burde det ikke være nødvendig å lage lister over de "kuleste."

Kall meg gjerne humørløs surpomp, det gir jeg BLAFFEN i. Si gjerne at jeg tar dette for alvorlig. Uansett. For meg er det faktisk en del alvor i dette. Jeg føler meg hensatt tilbake til en tid jeg gjerne skulle glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere som føler at dette er så barnselig etc.

Først og frems så skjønner jeg ikke hva som er så big deal- som skrevet før dette er INTERNETT!

Vi er da alle voksene her inne og jeg tror dette i utganspunktet var ment som en positiv tråd. :roll:

Ville det bli bedre for dere hvis denne tråden ble slettet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ein tråd !!!! :klø: Minnar meg om sånn favoritt liste som vi hadde på barneskulen.

Eg har ikkje fått nokon slags kontakt med nokon her inne, er vel kanskje derfor eg er den einaste som synest denne tråden var litt hårreisande.

:)

Men eg har litt sansen for SS.

Nei, du er ikke alene! Enig i alt du skriver (også det med SS :blunke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gode g...

Ikke la det gaa over stokk og stein da.

Hvis dette er noe aa ta paa vei over, er det kanskje paa tide aa revurdere tiden man bruker her inne.

Dette er tross alt ikke virkeligheten og det er ingen her inne som kan vite hvordan du egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som føler at dette er så barnselig etc.

Først og frems så skjønner jeg ikke hva som er så big deal- som skrevet før dette er INTERNETT!

Vi er da alle voksene her inne og jeg tror dette i utganspunktet var ment som en positiv tråd. :roll:

Ville det bli bedre for dere hvis denne tråden ble slettet :roll:

Enig 100 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info så håper jeg at jeg har gjort det klart at jeg synes denne tråden er teit, men at jeg på ingen måte blir såret og vonbråten av den. Er fullstendig klar over at dette bare er internett, men synes den er teit allikevel. Det ligger ikke en dårlig skjult ødelagt stolthet bak innleggene mine. Følte bare for å skrive det... Om tråden blir slettet eller ikke er meg ganske så likegyldig, men jeg kan ikke annet enn å lure på hensikten med denne tråden, men det er det jo bare trådstarter som vet...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Bare til info så håper jeg at jeg har gjort det klart at jeg synes denne tråden er teit, men at jeg på ingen måte blir såret og vonbråten av den. Er fullstendig klar over at dette bare er internett, men synes den er teit allikevel. Det ligger ikke en dårlig skjult ødelagt stolthet bak innleggene mine. Følte bare for å skrive det... Om tråden blir slettet eller ikke er meg ganske så likegyldig, men jeg kan ikke annet enn å lure på hensikten med denne tråden, men det er det jo bare trådstarter som vet...

Jennifer

men sex tråden til Glammy er ok for deg :klø: :ler:

Hvorfor ta denne tråden så forbaska seriøst og kunne tulle på en annen som ikke er veldig mye mer seriøs en denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:klø:

Skjønner ikke helt problemet jeg da, som jeg har sagt før , oppfattet jeg det slik at dette var ment som noe posetivt, men som mange her nå har vridd til noe negativt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reagerer forskjellig. Rett og slett. Det er jo tydelig her, da.

Jeg skrev mitt noe flammende innlegg rett etter at jeg hadde lest tråden, da jeg var på det mest opprørte. Men jeg mener det jeg skrev!

Tål det, dere som syntes dette var en positiv tråd! Jeg har ikke vridd tråden til noe negativt. Jeg oppfattet den som ekskluderende. Rett og slett.

Det er jo greit å like tråden for den som ble omtalt i "brukere-vi-elsker"- gjengen! De kule, liksom. Alle andre blir da "den gemene hop," som de i "kul"-gjengen knapt legger merke til om er der eller ikke. Jeg vet at jeg setter ting på spissen her, men jeg synes det hele ble litt trist.

Om tråden blir slettet eller ikke, bryr ikke jeg meg noe om. Det interesserer meg midt i ..... å komme på en "kul"-liste. Vel, siden jeg nå taler de "kule" imot, og sier min mening, så kvalifiserer det meg gjerne nettopp til en slik liste, eller hva? Eller er det nå bare de "kule" selv som kan nominere andre verdige?

Bare til orientering; jeg gidder IKKE å krydre innlegget med nedlatende-smileys. Ordene får stå for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reagerer forskjellig. Rett og slett. Det er jo tydelig her, da.  

Jeg skrev mitt noe flammende innlegg rett etter at jeg hadde lest tråden, da jeg var på det mest opprørte. Men jeg mener det jeg skrev!

Tål det, dere som syntes dette var en positiv tråd! Jeg har ikke vridd tråden til noe negativt. Jeg oppfattet den som ekskluderende. Rett og slett.  

Det er jo greit å like tråden for den som ble omtalt i "brukere-vi-elsker"- gjengen! De kule, liksom. Alle andre blir da "den gemene hop," som de i "kul"-gjengen knapt legger merke til om er der eller ikke. Jeg vet at jeg setter ting på spissen her, men jeg synes det hele ble litt trist.

Om tråden blir slettet eller ikke, bryr ikke jeg meg noe om. Det interesserer meg midt i ..... å komme på en "kul"-liste. Vel, siden jeg nå taler de "kule" imot, og sier min mening, så kvalifiserer det meg gjerne nettopp til en slik liste, eller hva?  Eller er det nå bare de "kule" selv som kan nominere andre verdige?

Bare til orientering; jeg gidder IKKE å krydre innlegget med nedlatende-smileys. Ordene får stå for seg selv!

Er forsåvidt enig med deg, jeg.

Jeg har selv nevnt et par navn på denne lista, fordi jeg synes de virker så utrolig ok.

Angrer ikke på det i seg selv, men jeg ser poenget med at man, spesielt med lange lister, kan lage et "klikkete" miljø, der det er om å gjøre å være med i inncrowden".

min gode g..  

Ikke la det gaa over stokk og stein da.  

Hvis dette er noe aa ta paa vei over, er det kanskje paa tide aa revurdere tiden man bruker her inne.  

Dette er tross alt ikke virkeligheten og det er ingen her inne som kan vite hvordan du egentlig er.

Nei, ingen vet hvem du egentlig er, (stort sett), men man har da en identitet her inne og, selv om det ikke er IRL!

Tror ikke alltid det er så sylskarpt skille mellom kg og IRL, som noen skal ha det til.

Faktisk så viser jeg på mange områder mer hvem jeg virkelig er, her inne, enn i IRL, for her kan man være anonym og dermed ofte tørre og åpne seg mer.

Selv om jeg ikke gir deg navn og nummer, så forteller jeg deg gjennom mine holdninger, meninger og verdier, noe om meg selv, og hvordan jeg er som person. Og ofte på en mye dypere måte enn det jeg formidler til bekjente i IRL.

Det er jo også pga av personligheten som skinner igjennom, at det er mulig å like noen mer eller mindre enn andre, her inne.

Denne listen kunne i det hele tatt ikke vært laget uten det.

Synes ikke det er så rart at noen føler at man nærmest får satt karakter på seg selv som person, på denne tråden.

Og selv om man er voksne mennesker her inne, så er vel ikke det noen kul følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Det er jo også pga av personligheten som skinner igjennom, at det er mulig å like noen mer eller mindre enn andre, her inne.

Denne listen kunne i det hele tatt ikke vært laget uten det.

Synes ikke det er så rart at noen føler at man nærmest får satt karakter på seg selv som person, på denne tråden.

Og selv om man er voksne mennesker her inne, så er vel ikke det noen kul følelse.

Men, det å bli likt eller ikke handler jo om personlighet! De fleste av oss blir jo likt av noen, og mindre likt av andre, det har vel ingenting med få satt karakter på seg selv som person, fodi vi er alle forskjellige!!!? Som voksne må man kunne akseptere å bli godt likt av noen, og mindre godt likt av andre, eller rett og slett ikke ha noe forhold til andre i det hele tatt!?

Jeg er meg, og man kan like meg eller la være, men jeg er nå sånn uansett...! Funker for meg! :P

Jeg setter stor pris på mange her inne, men det er klart at de jeg har blitt best kjent med fremhever jeg som mennesker jeg "liker" bedre enn de jeg ikke kjenner, helt naturlig det! Det betyr samtidig ikke at jeg ikke liker de andre...

Her inne setter jeg foreløbig mest pris på *Meg*, Virgo, Saeria, Anna27, Mie, Aricept og Lady Heather, nettopp fordi at de er de jeg føler jeg kjenner best...! :wink: men; jeg er åpen for nye venner også jeg.....!

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...