Gå til innhold

Hvem av brukerne her inne liker du best?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen som tar seg nær av det om de ikke blir nevnt hos enkelte brukere?

Det kan vel hende. Noen velger å holde en lav profil, andre synes kanskje de er med mye og blir litt trist når ingen husker på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at det er mange her inne som har det som meg - at man har mer og hyppigere kontakt med noen få brukere (via dagbøker, pm, "felles" foruminteresser). Noen kommer man raskt i god kontakt med, mens man ikke gjør det med andre.

Det er jo ikke dermed sagt at man ikke "liker" eller ønsker kontakt med de andre brukerne, men for min del begrenser det seg selv hvor mange man kan ha mer personlig kontakt med. Man rår dessverre ikke over alle...

Når man skriver en liste over hvem man er mest venner med på Kg, så gjør man vel egentlig det for å vise noen at man setter pris på dem...Kan det være så veldig feil?

Jeg syns ikke at folk må ta det veldig personlig om man ikke blir nevnt - det er jo ikke dermed sagt at man ikke er lagt merke til eller at man ikke er likt...

Og alle kan faktisk ikke like alle...ingenting å ta på vei for, det vel... :roll: Det må vi tåle - både på nett og IRL!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Regner med at det er mange her inne som har det som meg - at man har mer og hyppigere kontakt med noen få brukere (via dagbøker, pm, "felles" foruminteresser). Noen kommer man raskt i god kontakt med, mens man ikke gjør det med andre.

Det er jo ikke dermed sagt at man ikke "liker" eller ønsker kontakt med de andre brukerne, men for min del begrenser det seg selv hvor mange man kan ha mer personlig kontakt med. Man rår dessverre ikke over alle...

Når man skriver en liste over hvem man er mest venner med på Kg, så gjør man vel egentlig det for å vise noen at man setter pris på dem...Kan det være så veldig feil?

Jeg syns ikke at folk må ta det veldig personlig om man ikke blir nevnt - det er jo ikke dermed sagt at man ikke er lagt merke til eller at man ikke er likt...

Og alle kan faktisk ikke like alle...ingenting å ta på vei for, det vel... :roll: Det må vi tåle - både på nett og IRL!

K

:klappe:

Helt enig .

Hvorfor gjøre noe som i utgangspunktet noe posetivt til noe negativt.

Vi er da alle klar over at vi er på internett og vi er da alle voksne mennesker. Ikke en haug med unger i en gymsal :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Vi er da alle klar over at vi er på internett og vi er da alle voksne mennesker. Ikke en haug med unger i en gymsal :roll::roll:

Enig med deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen liker MEG :( Er jeg så homo???

Jeg liker Vampie, glamourgirl og saga best jeg.

JEG liker deg :-?

Hmf... har da aldri sagt noe annet!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Ingen liker MEG :( Er jeg så homo???

Jeg liker Vampie, glamourgirl og saga best jeg.

:bukke: og du er en barnslig liten tullejente, som skriver rare tråder, skjeller ut kreti og pleti, men med morsom vri, og det liker jeg veldig godt! Du er med på å berike forumet, Kake, jeg ler så jeg griner av deg! Men homo, nei det tror jeg ikke du er :ler:

Er enig i at dlike tråder som dette fort kan gjøre en triste, og jeg har for lenge siden gått i skamme kroken, fordi jeg ramsa opp liste... Jepp, kanskje jeg er dum sånn, men jeg er så redd for at noen skal føle seg utenfor, fordi jeg selv vet hvordan det er å være hun i gymtimen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay da liker jeg deg også! Og ok jeg er ikke homo men kunne vært om ingen likte buuuhuhu

Hadde likt deg om du var homo og jeg... jeg skal jo ikke ligge med deg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

8) hm, ligge med... skulle vi heller laget en sånn tråd? Hvem av brukerne kunne du tenke deg å ha sex med? 8) Har noen kandidater på liste, jeg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
8) hm' date=' ligge med... skulle vi heller laget en sånn tråd? Hvem av brukerne kunne du tenke deg å ha sex med? 8) Har noen kandidater på liste, jeg, ja![/quote']

Igjen ville jeg foretrukket å snu på det og heller spørre hvem du i hvertfall IKKE kunne tenke deg å ligge med og selvfølgelig HVORFOR! :tunge1: Det hadde blitt moderatormat tror jeg. :sjarmor:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
8) hm' date=' ligge med... skulle vi heller laget en sånn tråd? Hvem av brukerne kunne du tenke deg å ha sex med? 8) Har noen kandidater på liste, jeg, ja![/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er mange her inne som har det som meg - at man har mer og hyppigere kontakt med noen få brukere (via dagbøker' date=' pm, "felles" foruminteresser). Noen kommer man raskt i god kontakt med, mens man ikke gjør det med andre.[/quote']

Jeg kunne godt tenke meg å vite om det for det fleste brukere her er en eller annen form for automatikk i at de brukerne dere "kose-moser med" (for å bruke et KG utrykk :wink: ) nødvendigvis er de samme som de dere setter mest på pris når det gjelder innleggene de skriver her inne. Jeg har da også brukere jeg "kose-moser" litt med i dagbøker f.eks, men det behøver ikke nødvendigvis bety at det er disse som skriver de innleggene som "gir" meg mest her av den grunn.

Jennifer

PS. Selvfølgelig er jeg drit lei meg fordi jeg ikke har blitt nevnt i denne tråden, sure... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...