AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Jeg er sammen med verdens beste jente, hvertfall i mine øyne Men det er alltid noe ved noen som kan bedres, eller endres. Hun suger meg ofte, hver gang jeg spørr, noe som kan være flere ganger daglig. Men tingen er at lengden på avsugningen er veldig kort og ender opp med at hun runker meg i stedet, hun sier hun blir sliten og at det skyldes min store penis. Finnes det noen måte hun kan trene seg opp til å bli mer utholden når det kommer til avsugning? Hun sier hun synes penisen min er perfekt, og at hun mer enn gjerne suger meg, men hun tar svært sjelden intiativ til å suge meg. Vil høre noe lignende: "vil du ha en blowjob vennen?" Alle menn digger at kjæresten suger dem, så hvorfor ikke gjøre det da? damer må da vel like å se at kjæresten deres har det digg? Hvordan kan jeg få kjæresten min til å ta intiativ til å suge meg oftere? Føler at jeg maser når jeg spørr så mye.. Og hvordan fungerer forholdene til dere her? blir det mye avsugning uten at han må spørre etter det? Anonym poster: 6e5cdb1a4cb49d74fdcd68834bc1ce6c Anonym poster: 6e5cdb1a4cb49d74fdcd68834bc1ce6c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Jeg er sammen med verdens beste jente, hvertfall i mine øyne Men det er alltid noe ved noen som kan bedres, eller endres. Hun suger meg ofte, hver gang jeg spørr, noe som kan være flere ganger daglig. Men tingen er at lengden på avsugningen er veldig kort og ender opp med at hun runker meg i stedet, hun sier hun blir sliten og at det skyldes min store penis. Finnes det noen måte hun kan trene seg opp til å bli mer utholden når det kommer til avsugning? Hun sier hun synes penisen min er perfekt, og at hun mer enn gjerne suger meg, men hun tar svært sjelden intiativ til å suge meg. Vil høre noe lignende: "vil du ha en blowjob vennen?" Alle menn digger at kjæresten suger dem, så hvorfor ikke gjøre det da? damer må da vel like å se at kjæresten deres har det digg? Hvordan kan jeg få kjæresten min til å ta intiativ til å suge meg oftere? Føler at jeg maser når jeg spørr så mye.. Og hvordan fungerer forholdene til dere her? blir det mye avsugning uten at han må spørre etter det? Anonym poster: 6e5cdb1a4cb49d74fdcd68834bc1ce6c Anonym poster: 6e5cdb1a4cb49d74fdcd68834bc1ce6c Eh, hun rekker jo ikke ta initiativ selv når du spør henne flere ganger daglig om hun vil suge deg. Anonym poster: 98997e07ef76e26a5146b756d4e91638 25
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Nei,jeg tar sjelden initiativ til avsugning med mindre vi er i senga.. Tror det har skjedd andre steder 2-3 ganger det siste året Hvor ofte gjør du ting som dama di liker? Vasker leiligheten til hun kommer hjem? Du vet jo at vi liker det.. Fra spøk til alvor, det er faktisk ganske tungt å utføre en blowjob. Tror ikke man kan trene seg så veldig mye bedre, det hjelper jo å øve, men det virker som om hun allerede suger deg ganske ofte! Syns du heller skal tenke over hvor heldig du er, jeg. Du spør henne flere ganger i uka og hun sier aldri nei? For mange sitter du nå og beskriver drømmedama med stor D. Hvor lenge er du nødt til å bli sugd av dama før du kommer? Er det snakk om 1 min eller 10 min? Anonym poster: 9109013ccbc182200dda396793c0ada9 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Jeg i gjengjeld slikker henne når hun vil, masserer henne når hun vil selv om jeg synes det er slitsomt. Jeg vasker opp etter middag og rydder på kjøkkenet uten at henne spørr om det, tar oppvasken, går ut å handler, deltar på middags lagningen. Enkelte av disse tingene hater jeg, men jeg gjør det av den enkle grunnen at hun blir glad for det og at jeg elsker henne. Når jeg sier flere ganger daglig så mener jeg at det er ikke hver dag men det hender at jeg spørr før jeg skal på jobb og før vi legger oss, som oftest da. Sexen foregår som oftest før middag/ etter middag og en god stund før vi legger oss. Tiden varrierer veldig ofte, så har ingen fasit, det kan gå kjempe fort og det kan ta litt tid, alt avhengiger av hennes engasjement og at hun viser at hun har lyst og liker min penis. Anonym poster: 6e5cdb1a4cb49d74fdcd68834bc1ce6c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Det hadde ikke falt meg inn å spørre fyren min sånn helt tilfeldig om han ville jeg skulle suge ham. Jeg gjør det jo i en sengesituasjon, men det er ikke sånn at jeg står og rører i risengrynsgrøten og så bare 'du kjære, vil du ha en avsugning eller?' Og det er sånn ca. 95 % sannsynlighet for at du får henne til å føle seg som en seksuell maskin når du daglig ber henne om å utføre noe som gir deg nytelse. Det betyr ikke at hun ikke liker det og ikke gjerne gjør det, men dette registreres utrolig lett i underbevisstheten, og bygger seg opp over tid. Anonym poster: 46a09857ee813b4005eaa65b893a9fc6 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Jeg i gjengjeld slikker henne når hun vil, masserer henne når hun vil selv om jeg synes det er slitsomt. Jeg vasker opp etter middag og rydder på kjøkkenet uten at henne spørr om det, tar oppvasken, går ut å handler, deltar på middags lagningen. Enkelte av disse tingene hater jeg, men jeg gjør det av den enkle grunnen at hun blir glad for det og at jeg elsker henne. Du deltar i husarbeidet fordi det gjør henne glad? Hva med å heller gjøre halvparten for å ikke være en gris? Det er da ikke mange som Lliker oppvask. Hvorfor skal hun spør deg om å rydde kjøkkenet? Du er vel også en av disse som kommer til å 'passe' ditt eget barn en gang i året. Anonym poster: 46a09857ee813b4005eaa65b893a9fc6 6
Gjest inox Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Har en mistanke om at det er "arbeidsstilling" heller størrelse som gjør at det blir slitsomt å holde på lenge. Alle stillinger der ho må bevege overkroppen mye opp og ned fort blir fort tungt. Prøvd å stå på gulvet (ja, hele deg - ikke bare den styrestaken midt på ) med henne på kne foran deg? Da kan du hjelpe til med å støte forsiktig og ho får bruke kreftene sine på viktigere saker
Pialill Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Øving gjør mester jeg gikk fra å bli råsliten etter 5 min, til å kunne holde på i 40 min. Det går på teknikk. Finner raskt nok ut hva karen liker, og hvordan det gjøres uten å bli for sliten. Det hjelper veldig om han står framfor meg, da blir det ikke like slitsomt. Spørsmålet er vel om hun faktisk vil holde på lengre, da blir hun nok bedre etterhvert
louise1 Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 "You men have no idea what we're dealing with down there. Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses. Easy? Honey, they don't call it a job for nothing." Samantha, Sex og Singelliv. 10
Gjest "gjest" Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 Håper TS er aktiv med tungen lenge, lenge, for han høres dødskjedelig ut. Alt sentrerer rundt ham og den der knottekuken hans. 2
Gjest Raindrops Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 Avsugning. Av en eller annen grunn gir det ordet meg skikkelig negative assosiasjoner. 8
Gjest O___o Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Av en eller annen grunn virker det som at mange menn tror deres argumenter for å bli sugd er flere og bedre - enn for at de selv skal slikke / gi oralsex. Hvor ofte slikker du henne? 2
Flink-pike Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Det virkelig egentlig som om du vil ha følelsen av at hun har lyst på deg, at hun viser at hun synes du er den deiligste i verden. Jeg tror ikke dette handler om at hun skal ta intiativ til å suge seg 3 ganger daglig, men at hun kanskje ikke viser på så mange måter at hun vil ha deg. 2
Djungelvrål Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 Er det normalt å suge kjæresten sin 7 ganger om dagen? Vær glad hun orker, og ikke mas! 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #15 Skrevet 26. september 2012 Øving gjør mester jeg gikk fra å bli råsliten etter 5 min, til å kunne holde på i 40 min. Det går på teknikk. Finner raskt nok ut hva karen liker, og hvordan det gjøres uten å bli for sliten. Det hjelper veldig om han står framfor meg, da blir det ikke like slitsomt. Spørsmålet er vel om hun faktisk vil holde på lengre, da blir hun nok bedre etterhvert DU er alle menns drømmedame!!! Bør klones! Anonym poster: 51839e696cf012e358c7a5c12f3c250b
Pialill Skrevet 26. september 2012 #16 Skrevet 26. september 2012 DU er alle menns drømmedame!!! Bør klones! Anonym poster: 51839e696cf012e358c7a5c12f3c250b Haha! takk men jeg sa ingenting om hva jeg krever i retur da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå