Gå til innhold

Frustrert!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i et nytt forhold og min nye har så lite sexdriv :(

Jeg kan godt ha sex 4-5-6-7 ganger om dagen, og han orker så vidt 1. Alt annet er perfekt, han er god og snill og kjekk men jeg føler jeg blir så masete når jeg vil ha sex hele tiden og han bare vil kose/slappe av.

Han er kanskje litt lat, jeg er mye mer aktiv en han og trener. Han har sagt flere ganger at han ønsker å komme i form, og vi har begynt å gå turer men han vil ikke løpe/jogge etc. Vi møtes ca 2 uker hver måned (han jobber langt borte), så tror ikke han har blitt lei av meg allerede.

Jeg liker mye rart i senga, lett bdsm, oral, anal, eksperimentere med stillinger etc. Han liker vanilla og anal og thats it.

kjeeeeedeeeelig. noen tips til hva jeg bør gjøre? Har forklart det til han, men han blir mest lei seg/føler seg ikke god nok og sier han vil komme i bedre form men at han ikke greier å sex igjen før etter 7-8 timer siden sist gang..

Anonym poster: 9447e70cfe9ee9623df8671a1b72fe7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. han høres ut som den med "normal" sexlyst her.. At han ikke klarer å ha sex mer enn èn gang pr dag har ingenting med latskap å gjøre. Du bør prøve å få ut lystene dine på litt andre måter også (f.eks ved onanering). Han kommer til å bli lei av å føle at han ikke strekker til.

Anonym poster: da156ce88d42c11a822fbe4ed91ad335

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at om du virkelig har behov for sex 4-7 ganger pr dag, og synes det er problematisk om du ikke får dette - ja, da er det du som har et problem. Sexavhengig, ville jeg ha trodd.

Uansett så virker det i overkant.

• Liker 1
Skrevet

Dersom jeg ikke prøver meg på han eller "maser" litt blir det 0 ganger om dagen i dagevis. Jeg MÅ ikke ha sex 4+ ganger om dagen, men kunne godt ha tenkt meg 2 iallefall nå i starten.. det blir jo som regel bare mindre og mindre som tiden går.

Jeg trodde kanskje noe var galt om man ikke gidder sex etter 1-3 uker sammen :(

Anonym poster: 9447e70cfe9ee9623df8671a1b72fe7a

Skrevet

Syns nesten han er litt rar jeg, hadde jeg vært i et nytt forhold med en dame, ville jeg sikkert like å ha sex 2-20 ganger om dagen i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...