Gå til innhold

Røff sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så mange forskjellige meninger om det, men hva regner DERE som røff sex? Liker dere det? Må det være med en spesiell gutt eller jente eller kan dere være røffe mot alle dere ligger med?

Anonym poster: 8d0e473256408ec4cbb657300278b8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker å bli bundet, bitt, lugget.. slike ting.. elsker det litt røfft..

• Liker 1
Skrevet

Partneravhengig. De samme tingene som kan være fantastisk tennende med en partner kan være aldeles helt feil-feil-feil sammen med en annen. Seksuell kjemi og alt det der.

Gjest Aphrodite
Skrevet (endret)

Det kommer helt an på. Røff sex med typen ville nok vært en helt annen sex med en annen. Syntes sexen med typen er best, med alle jeg har vært med. Så det er egentlig ikke noe problem.

Bondage, klaps på rompa og sånne ting liker jeg. Håndjern osv. Men det er nødvendigvis ikke røff sex for noen andre.

Endret av Aphrodite
Skrevet

Jeg regner det egentlig ikke som virkelig røft hvis det ikke inkluderer slåssing og ender med blåmerker og diverse. :ler2:

Den eneste gangen jeg har prøvd å ha en ONS var fullstendig mislykket fordi jeg er for røff og han er for pusete, så man kan ikke ha det med alle nei. Naturlig nok, siden mange ikke liker det. :)

Skrevet

Jeg regner det egentlig ikke som virkelig røft hvis det ikke inkluderer slåssing og ender med blåmerker og diverse. :ler2:

Den eneste gangen jeg har prøvd å ha en ONS var fullstendig mislykket fordi jeg er for røff og han er for pusete, så man kan ikke ha det med alle nei. Naturlig nok, siden mange ikke liker det. :)

Hvem pleier å vinne?

Skrevet

Hvem pleier å vinne?

Jeg vinner kanskje 7 av 10 ganger. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en utfordring?

Jeg er ganske solid og sterk, så jeg tror jeg vinner, med mindre du bruker balltre mens du har sex da.

Skrevet

Hvis bondage regnes som røff sex, så liker jeg det. Liker å bli bundet. Og kilt, men det regnes kanskje ikke.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Røff? Harde klaps på rumpa med flat hånd som vises lenge etterpå (type røde merker), fiker til henne (kinn, pupper), legger hendene rundt halsen og klemmer til. Lugger, klemmer og småklyper. Håndjern, reimer rundt håndledd og ankler, "dirty talk".

Liker det? You bet!

Med hvem? For meg er dette såpass utleverende (for både den dominante og den submissive) at skal det funke bra (for begge) så handler det om et seriøst forhold og tillit over tid. Kan selvsagt også inkludere pulevenn med tilit og tid.

Men DA funker det også :sjarmor:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil sloss med deg! Jeg kan la deg vinne 8 av 10 ganger :lur:

Anonym poster: 1ec8de3b43e489d16dec4a556b7e47fe

Skrevet

Dytte

Anonym poster: 8d0e473256408ec4cbb657300278b8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...