Gå til innhold

Pumpesex = termimgkast 6?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer, av ren og skjær natur, på hvilken måte dere jenter liker å bli tilfredsstilt med penis-sex? Kosing ytterst i kjønnsleppene eller eller dype støt i livmoren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste der høres ut som tortur. :(

Anonym poster: 193d8d796ec39de90249d75d53dc0345

• Liker 5
Skrevet

må det være enten det ene eller det andre?!

Skrevet

Tja! Variasjon hvert fall. men nå liker jeg å bli tatt hardt og dype støt er ikke å forakte. Heller ikke pumpesex. men litt teasing ytterst på kjønnsleppene før han igjen tar meg hardt er også bra. Så ja variasjon. Og selve akten har jo veldig mye mer å si enn bare støtene! Altså at han bytter på å kysse meg, tive meg hardt i håret, holde meg fast, presse meg ned i sengen, se meg ømt inn i øynene etc. Hadde for meg blitt ganske kjedelig om sexen bare var selve penetreringen uten noe annet i tillegg (altså det jeg har nevnt ovenfor her).

En kjapp en innimellom er også ganske deilig, der mannen bare skal ta meg hardt og fort får å få tømt seg, tenner veldig på å liksom bli "brukt".

Anonym poster: a073c18cff43d13b2302fcae10e6c268

Skrevet

Det var ikke ment som enten eller, men jeg lurer på hvilken måte en mann kan være kreativ?

Skrevet

Det var ikke ment som enten eller, men jeg lurer på hvilken måte en mann kan være kreativ?

Les innlegget mitt over for noe hvert fall :) men tror det er viktigere å vite/lære hva personen du har sex med liker. Jeg og samboer har helt annerledes sex nå enn da vi først ble kjent. Som jeg skrev over liker jeg å bli revet i håret, slått på rumpa i ansiktet, holdt fast og generelt bli tatt ganske hardt, men om du plutselig gjør dette ut av det blå på en hvilkensomhelst jente, er sjansene ganske små for at det er vellykket. you see?

Skrevet

Les innlegget mitt over for noe hvert fall :) men tror det er viktigere å vite/lære hva personen du har sex med liker. Jeg og samboer har helt annerledes sex nå enn da vi først ble kjent. Som jeg skrev over liker jeg å bli revet i håret, slått på rumpa i ansiktet, holdt fast og generelt bli tatt ganske hardt, men om du plutselig gjør dette ut av det blå på en hvilkensomhelst jente, er sjansene ganske små for at det er vellykket. you see?

Så innlegget ditt litt for sent, men det er noe i den dur jeg tenkte av beskrivelse.

Takker for bra svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...