AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Jeg er rimelig kåt om dagen, da jeg ikke har hatt sex på et par måneder (jeg kan faktisk ikke huske når det sist skjedde). Jeg kan drømme meg bort ved tanken på fine menn som er rundt meg, på bussen, skolen eller hvor som helst. Jeg kan tenne på ting ved dem som samboeren min ikke har, eller som er annerledes. Veltrente kropper, høyden deres, stemmen.... Av og til tenker jeg "når jeg kommer hjem SKAL det bli noe". Men jeg klarer ikke å tenne på samboeren min mer... Jeg tenner bare på andre. Om natten drømmer jeg ofte at jeg har sex med samboeren min, og at det er bra, men jeg klarer det ikke "i virkeligheten". Er det over og ut for oss nå? Kan jeg klare å tenne på ham igjen? Begge to plages veldig av at vi ikke har et sexliv mer... Hjelp!! Anonym poster: d70bdf5d7d47a79810433256b424cd07
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Dette er noe jeg selv har opplevd før, det ble like ille som hos deg, at det gikk flere måneder. Ofte drømte jeg om å ha sex med min samboer, men når det kom til stykket, så tente jeg ikke lenger på han. Med tiden gikk det uker, så måneder imellom hver gang, og de gangene vi hadde sex, var det nesten så jeg skammet meg etterpå, for å ha påført meg selv en vond følelse ved å ha sex med noen jeg egentlig ikke tente på. Det begynte å tære på forholdet vårt, da sex er en vestenlig del, iallfall for mange som er i forhold. Han følte seg stygg og uattraktiv, og jeg følte meg som en utrolig kjedelig kjerring som ikke ga sambo det han ønsket. Til slutt, måtte jeg ta tak i problemet, og innse at sex dyrker sex, og at jo lenger tid det går, desto vanskeligere blir det å komme seg på riktig spor igjen. Til å begynne med var det utrolig vanskelig, men med godt samarbied fra sambo, og hans behagelig oppførsel samt respekt ovenfor meg, klarte jeg til slutt å se på han fra et helt annet perspektiv. Nå har vi et utrolig flott og sunt sexliv. Vi har sex ca 4 ganger i uka, og noen ganger har vi sex opptil flere ganger om dagen. MEN, ved siden av det, vil jeg nevne, at det ikke bare var sex vi begynte med, men rett og slett å sette en ordentlig glør på forhold. Vi gikk ut for å spise, holdt hverandre i hånda, kyssa mer, og oppførte oss som ordentlig kjærestepar, og ikke bare samboere....partnere... Lykke til! Anonym poster: a9f8da1e5eefe4cc33c626f079e4353e 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Dette er noe jeg selv har opplevd før, det ble like ille som hos deg, at det gikk flere måneder. Ofte drømte jeg om å ha sex med min samboer, men når det kom til stykket, så tente jeg ikke lenger på han. Med tiden gikk det uker, så måneder imellom hver gang, og de gangene vi hadde sex, var det nesten så jeg skammet meg etterpå, for å ha påført meg selv en vond følelse ved å ha sex med noen jeg egentlig ikke tente på. Det begynte å tære på forholdet vårt, da sex er en vestenlig del, iallfall for mange som er i forhold. Han følte seg stygg og uattraktiv, og jeg følte meg som en utrolig kjedelig kjerring som ikke ga sambo det han ønsket. Til slutt, måtte jeg ta tak i problemet, og innse at sex dyrker sex, og at jo lenger tid det går, desto vanskeligere blir det å komme seg på riktig spor igjen. Til å begynne med var det utrolig vanskelig, men med godt samarbied fra sambo, og hans behagelig oppførsel samt respekt ovenfor meg, klarte jeg til slutt å se på han fra et helt annet perspektiv. Nå har vi et utrolig flott og sunt sexliv. Vi har sex ca 4 ganger i uka, og noen ganger har vi sex opptil flere ganger om dagen. MEN, ved siden av det, vil jeg nevne, at det ikke bare var sex vi begynte med, men rett og slett å sette en ordentlig glør på forhold. Vi gikk ut for å spise, holdt hverandre i hånda, kyssa mer, og oppførte oss som ordentlig kjærestepar, og ikke bare samboere....partnere... Lykke til! Anonym poster: a9f8da1e5eefe4cc33c626f079e4353e Tusen takk for svar Håper at det samme kan skje til oss om jeg prøver veldig... En ting jeg er nysgjerrig på - hvordan forklarte du situasjonen for ham? Jeg kan liksom ikke fortelle at jeg ikke tenner på ham... Anonym poster: d70bdf5d7d47a79810433256b424cd07
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Ja, det håper jeg også. Om det er oppriktige følelser fra din side for din samboer, så bør det absolutt gå. Spesielt om dere har vært sammen i mange år, så kan det hende at lysten dabber av, men da gjelder det å få den opp og gå igjen. Jeg sa aldri direkte at jeg ikke hadde lyst på han. Til å begynne med prøvde jeg å kamuflere det med det typiske: har vondt i hodet, er sliten, har mensen. Men til slutt, innså jeg at han ikke lenger kjøpte den historien, og ikke bare var det en påkjenning for meg å måtte komme opp med en unnskyldning, men en knekk i hans selvtillt samt selvfølelse. Dermed innså jeg at jeg var nødt til å ta det opp med han, og si at jeg ikke lenger hadde lyst på sex, og jeg at jeg ikke visste hvordan jeg skulle komme meg på riktig spor igjen. Mer enn det sa jeg ikke, da jeg ikke ønsket å gjøre vondt verre for han. Han tok det med åpent sinn, og sa at han skulle være med meg hele veien og hjelpe meg på en måte som gjør meg komfortabel. Han forstod at sexlysten var borte. Så den praten var god å ha, og han var og fortsatt er en flott støttespiller. Anonym poster: a9f8da1e5eefe4cc33c626f079e4353e 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Jeg kan godt ha sex med deg:) Anonym poster: 3d11f1a1114857253283d290de6daba5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Kan det være at det ikke er at du ikke tenner på han, men at det følger med for mange dårlige tanker rundt det å ha sex med han? At du får dårlig samvittighet rett og slett, og dermed mister tenninga? Slik har ihvertfall jeg hatt det i perioder. Anonym poster: 2a840232595a4495ac270f51509d884a 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Kan det være at det ikke er at du ikke tenner på han, men at det følger med for mange dårlige tanker rundt det å ha sex med han? At du får dårlig samvittighet rett og slett, og dermed mister tenninga? Slik har ihvertfall jeg hatt det i perioder. Anonym poster: 2a840232595a4495ac270f51509d884a Det er godt mulig... Vi krangler veldig mye, irriterer oss over hverandre, spesielt jeg over ham. Det fører ikke akkurat sexlyst med seg... jeg vet fra tidligere at jeg har blitt irritabel av å ha lite sex, så det er vel en ond sirkel... Anonym poster: d70bdf5d7d47a79810433256b424cd07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå