Gå til innhold

Hva kan dette være?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hvor skal jeg begynne. De siste ukene har jeg følt meg helt ustlitt, jeg har ikke hatt energi eller overskudd til å gjøre noe annet enn å komme meg på forelesning og lese pensum. Men nå er det akkurat som om kroppen har sagt stopp. Jeg ordnet meg, spiste frokost (selv om jeg egentlig er kvalm) og var på vei ut døren, men snudde for så å legge meg ned på sofaen. Kroppen kjennes ut som om jeg nettopp har løpt et maraton. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke kom meg til universitet i dag, så har vasket litt og tenkte nå å sette meg ned for å lese litt, men hodet er heller ikke helt til stede og jeg sliter med å konsentrere meg. Sitter her å spekulerer på hva dette kommer av. Kan det være jernmangel eller har jeg rett og slitt meg ut de siste ukene. Sover også dårlig, veldig urolig og våkner som regel tidlig, men kjenne meg trøtt utover dagen også. Før noen av dere sier det er depresjon, så har jeg slitt med det før, og det er nok ikke det nå. Det kroppen det kjennes som det er noe galt ned, ikke hode!

Anonym poster: ead13a350b82e168c40e17c1e24806b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det ikke er hodet kan det allikevel være at depresjonen sitter i kroppen. Mange ar bare kroppslige symptomer. Ta en tur til legen du og ta noen blodprøver:)

Skrevet

Sånn har jeg også hatt det! Følte meg utmattet og umotivert, og etterhvert ble jeg kvalm. Ble sengeliggende og kastet opp daglig. Jeg gikk til legen, for jeg trodde jeg var syk. Viste seg etterhvert at det hele var psykisk, og kroppen min sa stopp. Etter mye dveling, måtte jeg tilslutt ta en pause i studiene. Det var en tøff avgjørelse, men har aldri angret.

Lytt til kroppen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...