Jens Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Hva er vanlig å gjøre dagen etter bryllupet?Vi skal jo ha ett lørdagsbryllup på ett leid lokale. Tirsdagen reiser vi på bryllupsreisen. Er det vanlig att man tar en lunsj, brunch dagen etter bryllupet med nærmeste familie, for å snakke litt om gårsdagen?Hva er vanlig her, og hva kommer dere til å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal ha brunch med foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere! Men det er mest fordi jeg ikke vil at bryllupet "bare" skal være den ene dagen..Har alltid ville gjort noe mer ut av det! Derfor ble det brunch for oss..Men jeg vet ikke hvor vanlig det er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg blåser i grunnen i hva som er vanlig, men jeg skal ha fotmassasje dagen etterpå, før vi sjekker ut av hotellet. Også skal vi møte våre foreldre til middag før vi reiser hjem og henter gavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal (etter all sannsynlighet) ha åpent hus hos brudgommens foreldre. Der kan gjestene stikke innom, få pratet litt mer med brudeparet enn de rakk kvelden før, spise kakerester og slappe av litt før de drar hver til sitt. Og på kvelden vil vi sikkert gjerne sove litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal kose oss leeeenge på hotellet. Deretter skal vi hjem og kose med datteren vår, da hun har sovet borte natten før. Skal slappe helt av, kose oss med eventuelle gaver vi har fått. Skal ikke møte familien dagen derpå, kun være oss 3. Sitter nok igjen med masse inntrykk som må synke inn. Blir muligens bryllupsreise, men det er ikke 100% bestemt. Reiser da mandag el. tirsdag tipper jeg. Rett og slett - kose oss hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal samle alle tilreisende ute hos mine foreldre. Barnevaktene skal også levere barna der, og forloverne våre er velkomne. Vi skal spise og mingle, snakke mer med alle de som har reist langt og kose oss i forhåpentligvis sol og sommervær i mammas digre hage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis svigers går med på det, tar vi en slik dagen derpå hos dem. Kaker og slikt... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Hehe - jeg skal bare fortelle hva vi gjorde dagen derpå. Vi våknet faktisk grytidlig, og da gikk jeg og satte på vaskemaskinen. Og så hadde vi deilig frokost på sengen, og så satt vi oss ut på verandaen i morgensola og koste oss. Etter en stund kom mannens kompiser innom, de skulle kjøre tilbake til Vestlandet, og ville gjerne se det nye huset før de dro. Og litt senere kom mamma og pappa innom, med et annet par som også skulle langt hjem. De ville også inspisere litt Så var vi og hentet gaver og kakerester der vi hadde hatt festen, og så bestilte vi pizza og låste døren........................*sensur* Vi reiste på bryllupsreise på tirsdagen etter. *mimre mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal ha bryllupsnatten på Holmen Fjordhotel, og dagen etter skal vi kose oss på hotellet med lang god frokost, også har vi bestilt SPA til klokken 13.00. 1 time full kroppsmassasje og baaare velvære og det ett SPA gir :-) Gleder oss sinnsykt :-) Kan ikke tenke meg noe bedre avslutning på en perfekt helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi kommer til å samle tilreisende venner hos mine foreldre (eller annet egnet sted) til brunch. De jeg har snakket med som har gjort det slik har syntes det har vært veldig hyggelig å kunne bruke litt mer tid sammen med de gjestene som de sjelden ellers ser. Bryllupsdagen er som regel mer enn travel nok til at man virkelig får snakket med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. februar 2004 #11 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal ikke ha noe arrangement dagen etter. De fleste gjestene bor i Oslo. Vi skal kun hente gaver og dra rett hjem for å pakke ferdig. Drar på bryllupsreise på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal tilbringe bryllupsnatten hjemme, fordi vi heller ønske å bruke pengene på ferien. Så jeg antar dagen etter bryllupet skal vi levere hunder og katt til dyrepasserne våre rundt omkring. Det blir litt pakking, for vi reiser natten etter der igjen på bryllupsreise. Utenom dette skal vi låse oss inne og kose oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 24. februar 2004 Ok, takk for svar!I og med att det er 50/50 så dropper vi sosiale ting dagen etterpå, og bare slapper av! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 24. februar 2004 #14 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg håper jeg drar rett på bryllupsreise Har ikke kommet så langt i planlegginga, men drømmen er å sette seg på flyet fort som f..(gjerne iført brudekjole, men det trur jeg ikke jeg tør.Den kan jo bli ødelagt og hva skjer om jeg må på do...på flyet..i brudestasen...ikke noen god ide!) ..men har jo litt lyst til å vente et par dager også, slik at en får takket alle, sett skikkelig på gaver osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. februar 2004 #15 Del Skrevet 24. februar 2004 VI DRAR RETT PÅ BRYLLUPSREISE VI, FÅR OSS KANSKJE 3-4 TIMER MED SØVN FØRST.... FAMILIE FÅR KLARE SEG SELV, FORLOVERENE MED FØLGE TAR VI MED OSS PÅ REISEN, SÅ PÅ EN MÅTE FORTSETTER VI FEIRINGEN I NOEN DAGER TIL SAMMEN MED VÅRE BESTE VENNER! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2004 #16 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal ha lunsj i hagen til mine foreldre (inne hvis vaeret er stygt). Etterpaa drar vi paa stranden med svigers, mine foreldre, min manns sosken og deres barn, samt mine sosken og sikkert en del andre gjester. Vi reiser paa en liten bryllupsreise paa mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 24. februar 2004 #17 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal spise en god frokost på hotellet, hente datteren min og dra til lokalet for å hente gaver og rydde opp etter festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi skal på brunch til faren min dagen etter bryllupet sammen med tilreisende familie og alle andre som vil/orker ;-) Mandagen er det champagnefrokost (17mai), og tirsdag reiser vi på bryllupsreise. Dagen før bryllupet blir det en liten grillfest med tilreisende også. hm...........blir en laaaaaaang feiring ja :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. februar 2004 #19 Del Skrevet 24. februar 2004 Vet ikke helt hva det blir til. Kansje alle tilreisende kommer en tur innom og ser huset vårt og spiser sammen med oss, hvis de ikke må fly avgårde for å komme hjem igjen. Kanskje jeg får høre med mamma som skal bo her den helgen om hun har lyst å finne på noe for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 24. februar 2004 #20 Del Skrevet 24. februar 2004 Vi reiser på bryllupsreise dagen etter bryllupet, sent på ettermiddagen. Jeg regner med at vi kommer til å sove lenge, spise frokost på rommet, sjekke ut sent og dra til flyplassen. Vi er ihvertfall enige om at den dagen skal vi bare se hverandre, så vi tar farvel med familiene våre når vi drar fra festen natten før. Vi har ingen gjester som har reist langt for å komme, begge familier og vennene våre bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå