Gå til innhold

Sover, spiser ikke, er slapp osv..

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en mnd siden begynte jeg på nye tabletter mot depresjon: Zoloft.

Disse hjelper i form at jeg ikke føler noee, og er likegyldig... hater det. I det siste har jeg vært så SLAPP, jeg kan sove 18 timer uten å nøle, mat orker jeg nesten aldri og må liksom bare tvinge det i meg for og få i meg noe, alltid når jeg skal gå opp trappa feks blir det svart og jeg er generelt slapp hele tiden.

Jeg har aldri hørt at det er noe galt på alle blodprøver jeg har tatt og sånn.

Men dette er vel ikke normalt?

Nå kommer jeg sikkert til å legge meg også sover jeg til i morgen kveld igjen.. føler aldri at jeg får energien tilbake..

.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså - hvis du ikke spiser får du jo ikke noe energi heller, uavhengig av hvordan du har det ellers. Lavt/inget matinntak kan jo og være grunnen til at det svartner for deg i trappen, og at det ikke har blitt påvist noe på blodprøver tidligere.

Så første råd; spis!! Selvom du ikke vil, ikke har lyst på, ikke orker. Gjør det for det om!! :)

Zoloft har jeg desverre ingen erfaring med, men likegyldighet er jo en kjent bivirkning av slik medisin.. :/ Kanskje du kan høre med legen din om du kan bytte merke/dose i tilfelle det hjelper? :)

Klem fra pingelill :)

Skrevet

Ja, men har vært sånn slapp i nesten et år nå. Før spiste jeg mer normalt enn nå..

nå kommer jeg inn i buksene mine som er 6 år gamle :/

Har bytta engang allerede, så får nok bare leve med bivirkningene.

Anonym poster: b7d86e65820cbcc214d2a7de0d245ebc

Skrevet

nei, idet er kke normalt å ha det sånn, og du skal ikke slå deg til ro med bivirkningene viss det innebærer at du må sove 18 timer i døgnet! Hvorfor er du deprimert?Hvor gammel er du?

Skrevet

Du BØR bestille time til legen din og fortelle h*n akkurat det du sier her. Jeg kjenner til denne medisinen og bivirkningene så det jeg vil råde deg til er å komme deg til legen. Masse lykke til, Blubba!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...